Lag Turkis, slankekrigen høsten 2012 :-)

Ikke lett når enn er borte på middag nei. Men dette går bra alikevel det ;-)
 
Her teller jeg kalorier. Aner ikke hva som er best måte å slanke seg på, men karohydrater MÅ jeg ha...hehe:)
 


Hege og Chris skrev:
Ikke lett når enn er borte på middag nei. Men dette går bra alikevel det ;-)



Håper det:) Neste helg er det begravelse(med mat og kaker etterpå) på fredagen, babyshower på søndagen med masse kaker, mandag = bli kjent fest i barnehagen med kaker og pølser - OG onsdag er foreldrekaffe i bhg med kaker....
HAHAHA passer skikkelig godt med min slanking;)
Og så nærmer jula seg...tralalalala
 
Her blir d bare å spise sunnere, kutte mye ner på de usunne karbohydratene og trene mer! :)
 
Det er fredag jenter og for meg hvertfall så er helgene en kjempestor utfordring! Jeg syntes det er viktig å unne seg godis, god mat og det en liker en gang iblant, men for min del hvertfall så varer det lett fra fredag ettermiddag til søndag kveld! En kjempeutfordring! Ikveld skal vi spise bakt potet med godt tilbehør til. Jeg har ikke laget dette før, bare brukt bakt potet til feks grillmat. Men tenkte å ha salat, kesam og skinke eller bacon. Litt ost. Hva spiser dere til kvelden?
 
I dag blir det taco her, så det er jo lett å gjøre sunt :-)Bare nyt maten i dag og lag deg sun god mat ellers i helga ellers går det bra veit du ;-)
 
Uff da skrulla du har virkelig en utfordring til uka. Men du får kutte ut et av måltidene dine de dagene og bare ta en liten bit av flere ting :-)
 


millemari skrev:
Hei alle og heia lag turkis!! :) Endelig kan vi skravle her også! Hva gjør dere forgå komme ned i vekt? Her skal jeg bare ned ca 2 kg og de sitter som støpt! Har prøvd å kutte ned på karbo men ikke lett for en karbojunkie!!



Jeg prøver også å leve lavkarbo men ikke alltid lett nei
 
Her blei d 2 pitabrød med tomatpure og litt ost på i ovnen som minipizza, skulle egentlig ha skinke på.. men den var blitt dårlig..:P
Fremdeles sjuk så har ikkje orket å gå å handle :)
 


Hallo!

Jeg er 29 år og har gått ned 24,8 kg tilsammen over en periode på et år nå.
Nesten halvparten av de er fjernet mens jeg har vært her på forumet
Slankemetoden min er å trene og spise sundt. Så enkelt, men så vanskelig!

Ønsker dere alle en trivelig helg!:)



 
Takk for d! :)

Glede meg til å komme i gang med trening og gå på jobb igjen,
for no e eg lei av å være inne! ;)

Ellers då? Ka folk skal i helgen og sånt? :)
 
Heia, god helg alle sammen! Her er en stressfull praksisuke heldigvis over så nå er jeg klar for å slappe av og nyyte helga.
 
God morgen jenter! Jeg som trodde jentekvelden var idag, men den var Igår. Kom heldigvis på det i tide! Fikk trent litt da men så ble det litt god mat og godis på kvelden. Syntes det er så vanskelig i sosiale sammenhenger! Foreløpig usikker på hva dagen idag byr på men ikveld blir det hvertfall litt sofakos :)
 
God morgen :)

Her e planen å prøve å komme meg ut å gå en tur hvertfall,
e såå lei av å være inne! :P

Ellers blir d å slappe av tenker eg :)
 
God morgen alle turkise fruer!!

Håper du blir frisk snart smurfine, god bedring. emoticon
 
Takktakk ;)

E nesten frisk altså! Bare potte tett og halsvondt ennå :)
Blitt kvitt feberen i det minste så då kan eg gå ut :D
Bare kle på meg godt :)

håper alle har en finfin helg :D
 
GOOOOOD morgen!!
Igår var det 100 årslag, og overraskende nok spiste jeg veldig lite mat og smakte kun på et bittelite kakestykke, var liksom ikke fristet til noe mer. Noe som er godt for slankingen, MEN det var ikke så lurt når det var gratis alkohol og jeg drakk en god del vin. Jeg ble SKIKKELIG full, og jeg blir sjeldent full egentlig, men tenkte ikke over at alkohol på "tom" mage ikke er så smart.
Når jeg kom hjem klarte jeg nesten ikke å stå på bena, og måtte ta meg en LANG dusj liggende i badekaret for å klare å gå å legge meg å sove etterpå. Værste jeg vet er å legge meg når alt bare går rundt og rundt i hodet!
Fy søren, følte meg virkelig som en fjortis igår!!! hahahahahaha

Det gode er at jeg trodde jeg skulle miste motivasjonen for å slanke meg siden det er så mange "selskaper" med god mat og kaker fremover, men faktisk så har motivasjonen min bare økt og jeg vet nå at jeg fint at jeg klarer å holde meg unna fra å overspise kaker og mat. Joho:) Nå håper jeg vekta raser nedover, en snikveiing idag viste et overraskende positivt resultat:-D

Har dere noen planer for dagen jenter?

Her blir det å hente ungene hos barnevaktene og muligens besøke litt familie. Håper virkelig at fyllesyken holder seg langt borte fra både meg og gubben;)
 
Back
Topp