L87 sin dagbok

ORIGINAL: L87

Hmm.. spennende:) Jeg skal bestille hvis TR kommer!! Trodde du hadde "prøvepause" jeg:P 

hehe...Ja, du skjønner at hjernen/fornuften sier prøvepause, men hjertet sier; peis på! hehe... Føler meg bra nå, hormonene og kroppen er på rett kjør nå.... huff... vet ikke... hva mener du?

Gleder meg til søndag på dine vegne :) sist jeg var gravid gikk jeg også med følelsen av at TR hele tiden skulle komme, og det gjorde hun ikke... :) Det kan være ett positivt tegn da ;)

Det viktigste er at du gjør det hjertet ditt vil:) (og det er vel å peise på:))
Jeg hadde ikke klart å vente en til to sykluser, de (leger osv) sier det sikkert fordi det kan være større risiko, men samtidig sies det jo at man er mer fruktbar etter å ha mistet?!! Dessuten har du jo fått tilbake "ekte" TR etter sa'n, så jeg kan ikke skjønne at det skulle være så dumt:) Og dessuten drømmer jeg om at vi skal i mai:P tihi! Så jeg mener du skal gjøre det du føler er riktig for deg og din kjære:)

Ja, jeg er spent på om TR kommer eller ikke! Det føles på en måte annerledes denne gangen, men jeg vet ikke! Kan ikke annet enn å vente å se:) Er jo tilstadighet på symptomjakt, så det har gjerne en sammenheng med det! :P

hehe, i mai ja:) håper at vi får det til å klaffe for begge samtidig :D:D skal du teste på lørdag? Jeg er så spent!

Tror ikke vi blir å vente 2 sykluser, har ikke sjangs :p så utålmodig!

Jeg skal teste på søndag tror jeg.. hvis ikke TR kommer da! Jeg er spent selv (redd denne spenningen kan utsette TR litt?!? slik at hun lurer meg.. bah:)) 

En dag til IKM:

Vært på brudeshow i dag, ble inspirert til å ta vare på meg selv.
Har kura håret, skrubba og barbert leggene, renset ansiktet og smurt meg meg skikkelig bodybutter:)
Har fått utslett på overkroppen nå, så håper bodybutteren vil gjøre underverker:)

Jeg har ikke hatt tid på morran de to siste dagene, og jeg har hørt at det beste er å teste om morran, derfor:) Jeg kjenner jeg vil teste, men tenker det ikke er noen vits nå! Sist kom TR kl sju om morran, og så tidlig skal jeg ikke stå opp i morra..!
Så enten en god nyhet i morgen eller tanta..

Krysser fingre for en positiv test!!!

ORIGINAL: Lambi`83

Krysser fingre for en positiv test!!!

Takk for det:)

Tok en test kl 4 i dag morges for da våkna jeg å måtte på do.. Den var negativ!
TR har ikke kommet enda, men jeg kjenner at hun er på vei!
Håper at hun kommer i dag, og at det ikke er noe tull med syklusen min..
Sist oppførte TR seg veldig rart, hun var her veldig kort tid, og jeg trodde i flere dager at det var festeblødning, men det var det ikke.
Testa super positivt på EL lør 7 aug, noe som betyr at TR skal komme i dag med tanke på at det normale er 14 dagers lutealfase.. ! Og det håper jeg at jeg har.. Jeg kjenner denne prøvinga sliter meg litt ut altså!
Men nå har jeg bestemt meg for å ta i bruk marlene87 sine råd, så jeg bestiller meg dong quai og bidronninggele nå. Også tar jeg folsyre fast, også tror jeg at jeg skal hive innpå noen trankapsler i samme slengen så får vi se om kroppen reagerer på vitamin/kosttilskudd sjokk:P 

huff, det var jo en litt dårlig nyhet! MEN, ingen TR= håp :) jeg produserer hcg sent og testet ikke positvt før noen dager etter IKM...

åå, marlene87, du er så snill:)
Ja ingen TR=håp, men hvor lenge skal man håpe liksom?
Tok en test til i stad, like negativ. TR har ikke kommet enda, men det varierer jo når den kommer.
Sist kom TR kl 7 om morran, så dette er litt merkelig.. men det kan jo hende jeg hadde El mandag og ikke søndag, og da kan det jo henne TR kommer i morgen.
Det som er litt rart er at jeg har en stikning i høyre side som har vært der siden EL..
Skjønner ingenting av denne rare kroppen jeg..! Hadde man bare kunne koplet kroppen til en data for å få svar hadde mye vært enklere:=)

Har uansett bestilt disse produktene fra urtehuset.no, så når TR kommer skal jeg være flink å ta de:)

Du må bare ta det som det kommer, du kjenner kroppen din best :) Prøv å slapp av, og jeg vet det ikke er så enkelt! :)
Tror (vet det egentlig) at vi prøver denne mnd....så vi får se om urtene hjelper :) Holder hvetfall håpet oppe :) Litt glad for at vi ikke vet hvor mange pp som skal til før det klaffer!
Du må oppdatere hva som skjer de neste dagene ;) *finger crossed*

Jess.. da har TR kommet! Blir spennende å se hvordan hun oppfører seg denne gangen! Håper hun virkelig tømmer seg helt for nå synes jeg snart hun kan dra på lang ferie:) Har vært veldig mensen denne gangen. TR om kl 6 i dag tidlig, så det er ikke galt med tanke på sist også kom tidlig på morgen. Tror jeg spotta bitte litt i går kveld, var i allefall bitte litt rosa på papiret!! Også har jeg hatt mensensmerter, og tro det eller ei, jeg synes det er bra, for da vet jeg at det er ekte TR liksom (eller det føles sånn)! Håper dette betyr at syklusene mine begynner å bli mer normale:) 

Hatt en skikkelig koselig dag etter jobb i dag! Er så glad for at jeg har mange fantastiske mennesker rundt meg hele tiden! Selv om det er slit på jobb, vet jeg at det er mye annet som betyr fantastisk mye!!

ååå, dumme TR!! Menne håper nå da at hun er normal:) Jeg har også sykluser på 31 +/- 1 dag, tror ikke det er så uvanlig.... Men masse god bedring da:) Ny pp - nye muligheter! Enda nærmere en liten spire ;)

TR i dag også!!
Håper syklusen min begynner å bli normal nå:)
Ny pp, nye muligheter! Så får vi håpe urtene hjelper når de kommer:):)
Satser på at de er i posten innen et par dager!

I dag kom urtene fra urtehuset:) Blir spennende å se om de har betydning for om det blir to streker denne mnd;) Regner med at jeg skal følge instruksene på boksen! Føler meg super sunn om dagen da, nå som jeg har begynt å ta omega 3 også:)
Mitt vitamin/urteinntak hver dag blir dermed:
2-4 dong quai
1-2 royal jelly
2 omega 3, trankapsler
1 folsyre
1 c-vitamin, tyggetablett:) (Boksen er snart tom, skal ikke kjøpe ny, men bra å få spist opp!)

I dag har det vært veldig lite TR.. Vært for tørt for tampong liksom (er ikke det rart etter to dager?). Blødde nesten ikke i natt heller, noe jeg pleier å gjøre (men nå vet jeg ikke hva jeg pleier heller da..for det virker som dette er veldig i endring), så nå har jeg bare truseinnlegg!

Lurer på om andre har det sånn, med så kort blødning liksom?

hehe, *fruktbarhetsdietten* :) Det står ikke på innsatsen hvertfall ;)

Angående din TR, tror ikke det er noe fasitsvar på det... Men jeg blør aldri om natta når jeg har TR (stopper å blø når jeg drikker alkohol også), rart det der... Men bra da at du slipper så mye :) Jeg blør MYE i flere dager, og det er skikkelig gørr! Nyyyt det [;)]

Men da satser jeg på at TR har reist LANG bort! ;)

Ja, vi får se om dietten hjelper nå da:P:P
Håper vi er på et terminforum fortere enn vi aner marlene87:)

Back
Topp