L87 sin dagbok

8 dager igjen til EL:

Kroppen min oppfører seg rart! Har litt ømme eggstokker (tror jeg, rundt det området i allefall). Også synes jeg at blodårene på kroppen min er så utrolig synlige.. hm..! Skjønner ingenting! I går hadde je veldig mye utflod, lurer på om jeg nesten burde tatt en EL-test for å sjekke om det er noe sånn på gang:P
 
7 dager igjen til EL:

Føler meg litt trist i dag.. Fortsatt rar i kroppen! Lurer på hva det er.. bekymrer meg..
 
6 dager igjen til EL:

I dag har jeg hatt en koselig dag! Har passa en liten gutt på 7 mnd! Smelt!! :P
Magen min er i opprør om dagen, løs og hard om hverandre! Har bestemt meg for å slutte å drikke brus (helt frem til første desember:))

Tok en EL test i dag fordi jeg har hatt mer utflod enn ellers, den var så negativ som den kan få blitt!

Håper vi klarer å treffe EL denne mnd:)
 
5 dager igjen til EL:

Sambo og jeg hadde en utrolig fin kveld i går hvor vi snakket om hverandres forventninger. Tenker mye på at det er dumt at jeg har vært veldig åpen til mange venner om at jeg har slutta på pilla. Har følt meg litt stressa den siste tiden fordi det er mange som har blitt gravide rundt oss.. men etter i går kveld innså jeg det at vi virkelig ikke har det travelt:) vi har hele livet foran oss, og må prøve å nyte dagene fremfor å stresse!! :)
Målet mitt fremover er å tenke mindre på baby, men kose meg maks:) Jeg vet det kommer en lang og kald høst som er tung, så det er viktig å nyte dagene nå (det er i allefall lyst, selv om sola ikke kommer). Skal begynne med yoga i dag:) (er planen i allefall) 
 
Ja, det gleder jeg meg masse til:) Men det er deilig å prøve å stresse ned:) Vi har jo masse tid foran oss!! 
 
Ja, ikke sant! Ser du og er 87 mod... Vi er jo bare 23 også, vi trenger ikke begynne å tenke på fertiliteten før om 7 år ;p
Vi må imens bare prøve å nyte "friheten", gjør ting nå som du ikke får gjort når du er gravid eller får barn :)
 
Jepps:) Kan ikke bli mer enig:) Koser meg med ferie nå:)
 
4 dager til EL:

Hadde sex i dag, men det var ubehagelig.. var akkurat som om livmortappen(altså jeg aner egentlig ikke, noe oppi der i allefall) min var skikkelig øm... Skjønner ingenting:) Men det var veldig kos allikevel!! :) 
 
ORIGINAL: marlene87

Peis på!! ;) Dette skal dere klare! Bare å hver dag fra nå og etter EL ;)


Tihi:) Ja, er bare å peise på! Dessverre ble det ingenting i går, men i dag morres ble det litt kos:) Vi får kjøre på! Skal teste etter EL nå også! :)
 
Positiv EL test i dag:) Betyr at El er mellom 24 og 48 timer:) I kveld blir det kosings:):) 
 
2 DPO:

Ikke blitt så mye sex rundt EL denne gangen!! Men hadde fantastisk sex samme dag som EL testen var pos og dagen før:)
Er tilbake på jobb nå!! Slitsomt, kunne godt hatt et par uker ekstra med ferie!!
 
Ja, håper alltid det beste! Jeg tenker at vi hadde jo faktisk sex i "riktig" tidsrom, så håpet er der som alltid og symptomjakten begynner:) Jeg lå faktisk i senga i fire timer etter sex fordi jeg var så slapp etterpå:) Men de var ikke høyt i været da:P hihi!!  
 
Jaa.. den er det!! :P Men, vi får se! Spennende! 
 
Ja, jeg heier på deg! Vi har en liten pause på ca 2 mnd så kroppen kommer seg, og i mellomtiden er det din tur å få en liten spire!!! :)
 
3 DPO:

  • Ømme pupper i dag (eller egentlig bare den ene?!?!)
  • Utflod som lukter rart, håper ikke det er sopp på gang..

Sambo har reist til en kompis for å se fotballkamp, jeg har boltra meg i sofaen med potetgull og bamsemoms! Ja jeg blir så tynn, sunn og sprek atte.. Fra og med neste uke skal det være skikkelig skjærpings.. Prøver å la være å drikke brus, men dette er ikke noe bedre selv om jeg har et vannglass fremfor cola..!
 
Back
Topp