L87 sin dagbok

Niih!

Glad i forumet
Vel.. laget en dagbok i begynnelsen her inne, men den har nok blitt slettet og er i allefall langt fra oppdatert!
Har ikke vært så veldig aktiv prøver tidligere, men har bestemt oss for at nå skal spira sitte. Helt åpenbart har ikke den kose seg når det passer best metoden fungert helt. Det innebærer forøvirg at jeg ikke har hatt kontroll over El tidligere eller..

Så nå er vi igang på ordentlig! Har vært uten prevensjon siden januar, så syklusen begynner å stabilisere seg! Hadde el 12 juli, venter IM 26 juli i følge bv:) Spennende tid fremover.

Har vært utrolig sliten noen dager nå, vondt i ryggen og null energi. Venter maks på ferie!! Eneste jeg har lyst til er å legge meg på sofaen å sove og spise masse godis. Så nå vurderer jeg å reise ned på butikken å kjøpe noe digg:) Hihi! I dag regner det i tillegg, så hurra liksoM!! Bah..

Ellers sitter jeg å har kjempe lyst til å teste! Men jeg har avtalt med samboer at jeg ikke skal teste før til helga sammen med han! (Altså, det ville uansett blitt negativt i dag, men det klør i fingerene)!

Takker for gode råd og innspill hvis noen vil komme med det:)
 
Fant den jeg.. den lå bare velig langt bak [;)]  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19590471



Drysser en masse med det samme også [:D][:D][:D]
 
Takk lykkelig 82, men jeg tror faktisk jeg vil lage en ny hvis det er lov:) Føler vi er på et helt annet stadium enn tidligere:) :P hihi Håper det er iorden!

Vel, i dag har jeg vært flink å gått en lang tur med bikkja:) Deilig! Venter på å kunne teste nå! Føles som en evighet siden EL, dessverre er jeg bare på 8 dpo.. bah..! 
 
Takk, marlene87:) Vi har liksom avtalt at jeg skal teste til helga:) Sambo har sagt han gjerne vil være hjemme når jeg skal teste! Virker som han i allefall har skikkelig trua, er redd for at både han og jeg blir veldig skuffa denne mnd..:( Vel.. får ikke tenke mer på det! Det som skjer, det skjer! Er helt sikkert en mening med det når man blir gravid tenker jeg! Ikke vet jeg om alt kan klaffe heller, ingen av oss har sjekket noe.. hehe..

I dag er jeg skikkelig sur og grinete egentlig! Vondt i magen har jeg også.. vært på do ekstrem mange ganger i dag! Og da snakker jeg ikke om å tisse.. bah! Skikkelig ubehag i høyre side, like ved der eggstokken sitter tror jeg.. (ikke så god på sånn anatomi egentlig..).
Ellers gleder jeg meg masse til ferie! To dager jobb igjen nå:) HURRA!
 
Dere er helt sikkert friske, så ikke tenk på det:) Huff, det er virkelig tungt å være sur å grinete, men jeg bruker å tenke at det ikke er helt min skyld, sikkert hormonene som herjer vilt i kroppen og dem kan vi ikke styre :) God unskyldning! ;p
Har du ømme pupper? Det er ett tidlig tegn :)
 
Huff.. i dag kom den dumme tanta, attpåtil for tidlig!! Synes det er skikkelig urettferdig altså! Jeg har også lyst til å være med på babyboomen som er her på babyverden.. dårlig gjort..:(
Føler meg skikkelig trist og lei nå!! Når skjer det liksom??
 
Takk for oppmuntring Marlene87, jeg skal vel egentlig ikke klage, men jeg må si jeg synes det tar tid..

I dag har jeg vært sikkelig humørsyk, vi får skylde på mensen! Heldigvis har jeg gått tur med bikkja og vært en del for meg selv, så det er ingen andre det har gått ut over..! Hehe..
Mensen har forøvrig oppført seg rart i dag/i går, har nesten ikke hatt menssmerter, noe jeg vanligvis har. Sist pp hadde jeg så jævlig vondt at jeg ikke klarte å stå oppreist:) Så jeg takker tanta for at hun i det minste er snill! Problemet er bare at jeg blør til litt merkelige tider, mye om natta, mindre om dagen. Bruker liten tampong liksom (sorry detaljer for de som måtte finne på å lese), og det føles ut som den "gnager"! Orker ikke å bruke bind/truseinnlegg når sola steker og det er 30 grader ute eller.. hmm.. merkelige greier! Jeg får tenke som så at det kan være et tegn på at kroppen min begynner å stabilisere seg etter MANGE år med p-pille bruk..! Og at det vil bli mer normalt etterhvert.. liker ikke å blø masse om natta!! :P
 
Jeg har også behov for å være alene første dagene TR kommer, vet at jeg er grinete og blir raskt irritert :p
Det er kanskje kroppen din som normaliserer seg, å prøver å komme i balanse etter p pillene, har hatt litt av det samme hr...og da kan det igrunn være litt greit at man ikke blir gravid med en gang, sånn som jeg og da miste... Tror jeg hadde for tynn slimhinne til at noe klarte å holde seg der...

Det jeg fikk høre mye når jeg hadde en SA, var at mange har SA uten at de vet det, mensen kommer og man visste ikke at man var gravid... Kanskje jeg har hatt SA før uten at jeg visste det, mensen var litt rar og annerledes...
Prøv å slapp av og gjør de tingene som du kan før du blir gravid (alkohol osv) ;)
 
Hihi! Takk for det Marlene! Må være så leit at du mista altså! Huff.. Har forstått det sånn at dere ikke har prøvd lenge, vi får håpe spira sitter raskt hos oss begge, og at den blir:)
 
Har også lest en del om SA og tidlig SA, særlig om dette med at mange kan ha hatt en tidlig SA når de får mensen! Det får man jo sikkert aldri funnet ut.. ! Men så lenge tanta kommer og ikke gir meg masse smerter prøver jeg å gjøre det beste ut av det! Men selvsagt, tanta skal holde seg leeenge borte nå synes jeg!

Er så mange her på bv som har blitt spådd ifht svangerskap, jeg synes det frister, men er så utrolig redd for at jeg da ville komme til å henge meg veldig masse opp i det, og bli ekstremt lei meg hvis det slår feil! Er vel sikkert en grunn til at man blir gravid, og det skjer kanskje når man minst venter det?! :) Hihi!

Hadde en koselig kveld med sambo i går også! Har starta ferie nå, det er så deilig! Nå er det snart frokost! Har starta smått med å hive innpå et par sjokoladebiter, ikke bra, men det er jo tross alt ferie:)
 
Tenker ikke på at vi mistet i den forstand, er bare redd for å bli gravid igjen å miste på nytt... Men tror vi må bare slappe av, ta en pasue fra BV av og til... Må ta meg i det noen ganger, inne å sjekker flere ganger for dagen... Leser kanskje litt for mye på ting så blir man opphengt i det... Hvor lenge har dere vært prøvere?

Jeg kommer ikke til å la meg bli spådd, tror litt på det.. Men når det gjelder graviditet så må vi bare la det komme når det kommer (lett å si)... Men det viktigste er å ikke henge seg opp i det og stresse. Da blir vi hvertfall ikke gravid.

Så heldig du er som har ferie :) Nyyyyt det ;)
 
Ja, det er absolut et godt poeng! Det blir gjerne litt mye tid her på bv, og det er langt i fra bra! Er så vanskelig å ikke tenke på det! Særlig med tanke på at ei venninne er 14 uker på vei! :)
 
TR oppfører seg rart! Hun har nesten ikke vært her i hele dag! Har brukt truseinnlegg i natt og i dag, og det er nesten ingenting! Har tatt en test for syns skyld, og den er blendahvit.. er dette dette som kalles spotting kanskje? Skjønner ingenting av det jeg..! 
 
TR var bare på besøk i en og en halv dag!! Kan det være festeblødning?? Men det var ikke bare frisk blod liksom!! ...
 
Hmm.. jeg vet virkelig ikke hva som skjer med kroppen min! TR kom på fredag morgen (ca kl. 7), blødde mye hele fredag, natt til lørdag og frem til kvelden på lørdag. Natt til lørdag var det bittelitt, brukte truseinnlegg søndag og mandag, men det var bare i tilfelle.. var nesten ikke noen ting (bytta ikke truseinnlegg for å si det sånn (sorry detaljer)).. Noe som betyr at det var en veldig kort blødning. Pleier å blø i 4-5 dager, og litt småblødninger siste dagen. Mensen pleier også alltid å komme etter kl 12 på dagen, og jeg har siden pille slutt hatt smerter under mensen. Denne gangen kom mensen kl 7 og smertene har ikke vært her..

Har hatt murringer i magen i flere dager, kjennes som det stikker litt i eggstokkene. Har ingen "kjente" symptomer på graviditet, og synes jo i grunnen at det var mye blod til å kunne være en såkalt festeblødning.. jeg vet ikke! Men jeg føler meg forvirret og frustrert, jeg vil ikke ha en syklus som tuller!!!! Har by the way vært mange ganger på do i det siste, det virker som maten "renner" rett igjennom kroppen min..

Tok en test på lørdag og en på søndag, begge helt blendahvite. Tok en test nå i kveld, like fullt helt hvit.. å, jeg skjønner ingenting! Hva skjer med meg????

I forhold til eggløsning er jeg ganske sikker på at jeg hadde det rundt 10-12 juli, da hadde jeg veldig ømme pupper og det murra i eggstokkene.. Testa etter EL da også, men fikk aldri en tydelig test!!

Hva skal jeg gjøre?? 
 
Frustrasjonen bare topper seg hos meg.. jeg har bare lyst til å legge meg å sove (og gråte litt)! Skal prøve å ikke være så mye på babyverden før svangerskapet noen dager nå, prøve å bare forholde meg til meg selv.. Lettere sagt enn gjort..! Har tatt en test igjen i dag, like jævlig negativ! Og nå har jeg ikke noen følelse av å være gravid eller da.. men jeg skjønner liksom ikke noe av den blødningen jeg hadde! Selvfølgelig drømte jeg at jeg tok en test og at den lyste positiv mot meg.. er det mulig å være mer destruktiv?? Ååå!! 
 
Føler med deg! Jeg har også innset at jeg er BV avnhengig, men skal på jobb i helgen så jeg skal holde meg laaaangt unna for noen dager (bare inne å sniker litt før jeg logger av) :) Tester du på EL?
Jeg tror at jo mer vi stresser jo mindre sjangse har vi... Men det er så lett å si!
Krysser for deg, at kroppen kommer seg :)
 
Ja, jeg har testet etter EL, men det har jeg ikke lyktes i.. bah! Liker ikke å stresse med ting, men jeg gjør det litt med det her:P

Klem!
 
Back
Topp