L87 sin dagbok

Takk, du letter samvittigheten:):) 

4 DPO:

Har vært hos frisøren i dag, ny klipp på meg:):) Veldig fornøyd! Nå har jeg tenkt å gi kroppen min bra behandling med både skrubb og rens av ansikt, skrubb og smøring av bein og masse bodylotion:)
Kjenner at det er noe som er annerledes i magen min, akkurat som det er noe ømt i høyre eggstokk(for dette vet jeg alt om.. not)!

DPO 5:

Jobbet og stressa litt i dag. Spist en del godsaker som kake og godis:)
Har vært svimmel flere ganger når jeg har reist meg opp, det samme i går. Føler meg litt kvalm, men det er nok grunnet inntaket av søtsaker tidligere i dag..!
Til uka skal jeg begynne å trene igjen:) Har vært en lat sommer! ShapeUp kom i posten i dag, det gir meg dårlig samvittighet og føler jeg må få rompa ut av sofaen!! :)

Kjenner meg igjen her, sommeren er noe herk til å trene på. Man vil heller ta frem grillen og noen øl :) Skerpings på oss!! Nå er høsten her og en fin tid på å ta seg på tak :)

Blir spennende å se om symtomene er en liten spire :)

Ja, nå skal vi bli flinke:) Vi får motivere hverandre! Vet ikke om symptomene er en spire, men synes det er greit å notere meg det! er jo uansett litt psykisk detta:=)
Hvordan går det med deg?

Greit å se tilbake når du skriver symptomer, gjør det samme jeg :)

Går bra med meg, har TR nå (aldri hatt så kraftig mens før), men er bare glad den kom :)
Skal snart på nattevaktshelg :) Har heller lyst å ligge i armkroken på sambo å se film :(

Hva gjør du i helga?

Jepp, er liksom noe med at kroppen er en rar sak!!

Kjedelig med jobbhelg, men du må tenke på pengene:) Hva jobber du med?? Selvfølgelig skulle man helst tilbragt tiden sammen med sin kjære mest mulig:)

Helgen er skikkelig kosehelg! Akkurat jobbet et uke, noe som var tøft, og er sliten. Har vært i bursdag i dag, jentekveld i morgen og besøke foreldrene mine på søndag! Så dagene flyr raskt dessverre!!

DPO 7:

Er på symtomjakt! Har litt rar følelse i høyre eggstokk om dagen (hvordan skal man beskrive det liksom?), det er ikke konstant, svimmel til tider og litt øm i puppa!
Ahh.. hater egentlig meg selv for disse imbilte symptomene..! Hvordan skal man klare å la være?? :P

DPO 8:

Har masse stikninger i magen i dag! Er veldig merkelig, kjenner det i mange bevegelser! Er hard i magen i tillegg, noe jeg ikke pleier å være! Håper det er noe positiv og ikke noe teit magetrøbbel på gang.. !

ORIGINAL: Fraggle

ORIGINAL: L87

DPO 7:

Er på symtomjakt! Har litt rar følelse i høyre eggstokk om dagen (hvordan skal man beskrive det liksom?), det er ikke konstant, svimmel til tider og litt øm i puppa!
Ahh.. hater egentlig meg selv for disse imbilte symptomene..! Hvordan skal man klare å la være?? :P

Åh, vi får håpe at det ikke bare er innbilling. Kjempespennende å lese i dagboken din.
Ønsker deg masse lykke til og håper det er en spire inni magen din. [:)]

TAKK:):) Det samme til deg!

Innom og krysser for deg!

ORIGINAL: Kakken

Innom og krysser for deg!

Takk:)

DPO 9:

Hatt en ekstremt stressende og slitsom dag på jobb i dag! Nå har jeg egentlig bare lyst til å legge meg ned å synke sammen! Føler meg helt utmatta, og føler med veldig usikker på om dette er den rette jobben for meg! Trives jo, men føler jeg er tynget av alt for mange krav som jeg virkelig ikke klarer å imøtekomme..! Slitsomt!
I tillegg blir jeg redd for at dette kan påvirke det å bli gravid også, prøver å ikke stresse i hverdagen, men jobben tar meg sånn! What to do?

Skal ta med meg bikkja på lang tur i dag for å kople av da! Det som er litt skummelt nå, er at jeg føler min avkopling blir babyverden! Og jeg er redd for at det også skal stresse meg!! Æsj.. Jeg må slutte å gruble!

Skulle hatt en legetime vedrørende noe annet også, men legen er på ferie eller noe i den duren, så det kan jeg vel bare drømme om å få til! Håper denne uka byr på noe positivt snart!!

Har du pratet med noen av kollegaene dine? Kan være lurt hvis du begynner å tenke på at det ikke er noe for deg. Du trenger sikkert litt oppbacking nå :)

Jeg har og en stressende jobb, men flere (inkludert) legen min sier at hvis jeg er vant med det så har det ikke noe å si. Men med en gang du begynner å stresse med å bli gravid så er det ikke sikkert det klaffer.

Men det skal jo gå bra med deg denne mnd, kan det hende at hormonene dine styrer litt nå? Kanskje det da er en spire som gjør det sånn? *håper* ;)

Tar du forresten noen vitaminer osv?

Sender en stor og god klem til deg [:D]

Takk for inspirasjon og råd! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, alt er kaos nå! Men det går seg til! Vi får håpe det er noen hormoner som herjer! (Hadde det vært det så hadde jeg i det minste hatt en bekymring mindre..)

Tar bare folsyre! Kanskje jeg bør ta noe anna? Tar liksom c-vit og gerimaks på høsten/vinteren, men har ikke blitt noe nå..!

Får håpe det bare er hormonene som styrer ;)

Folsyre er bra :) Jeg har sikkert ett helt apotek her om morgenen, tar omega 3 kapsler, folsyre, jern (påvist jernmangel), bidronninggele (skal visst hjelpe til med denne fruktbarheta og gjøre kvaliteten på egget bedre) og til slutt Dong Quai (økt blodsirkulasjon i livmora og hjelp på fruktbarheta) :) Håper det gjør susen. Mulig jeg overdriver litt, men verdt ett forsøk :)

Det er helt knall da! Har du kjøp bidronning gele og dong quai på helsekost eller internett??
Jeg har ikke lyst til å evt begynne med det før evt etter TR har kommet!

Nei, det er lurt å ta den hvis TR kommer... Skal bare taes mellom TR og EL! Kjøpte de på urtesenteret.no (eller noe sånt).

Leste ett gammelt innlegg fra 2009 om Dong Quai her på BV og det var overaskende mange som har blitt gravide med det.

Hmm.. spennende:) Jeg skal bestille hvis TR kommer!! Trodde du hadde "prøvepause" jeg:P 

DPO 10:
Har fått mer ømme pupper nå, og litt stikninger i magen! Det er ikke uvanlig med tanke på at TR er rett rundt hjørnet.. Håper selvfølgelig på noe annet, men vet virkelig ikke! Liker ikke å tenke og gruble så fælt:)

Tok forresten en test i går, bare fordi noen har sagt at de har testa pos på 9 DPO, så tenkte det kunne være spennende! Visste jo at det kom til å være neg, men er jo testoman til tusen! Men har lovt meg selv å ikke teste igjen på søndag (IKM). Så da er bare å krysse.. selv om jeg har en følelse av TR..

Back
Topp