Tenker at det går sikkert akkurat som det går når jeg får influensa kraftig syk i 5-6 uker. Men tar gjerne det isteden for syk resten av livet mitt. Jeg har ikke hatt noe mildt eller kontrollert med vaksinen og det har heller ikke gått over 4 måneder etter vaksinen. Livet er et sjansespill, jeg kan bli alvorlig syk av mye men jeg setter ikke en vaksine som kroppen min har reagert både kraftig og alvorlig og som legen sier den bør du ikke ta.
Du hadde heller valgt vaksinen når sjansen din for å bli alvorlig syk av den er betydelig høyere enn alvorlig syk av korona? Jeg er ikke i en risikogruppe for korona, jeg er ung (sies det i statistikk), fleste som jeg kjenner som har hatt korona har ikke engang snørret så jeg frykter ikke viruset. Men tok vaksinen for å få pass og frihet. Men dør jeg av korona så var det nok min tur å dø. Jeg tror ikke vi kan hindre døden, den kommer uansett om vi vill eller ei så jeg prøver å leve livet mitt mens jeg kan.
Og det betyr ikke sengeliggende måned etter måned, jeg har kjent på tanker som dette orker jeg ikke mer, kan jeg få slippe. Da lever jeg ikke et liv som jeg ønsker å leve, det tærer også på psyken.