Bkno1076532
Forelsket i forumet
Han har gutt og jente på 15 og jeg har 2 gutter på 8 årkjekt med mange barn kor gamle er tvillingene?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har gutt og jente på 15 og jeg har 2 gutter på 8 årkjekt med mange barn kor gamle er tvillingene?
Haha her vil også egentlig mannen ha flere. Men han synes jo det er strevsomt med de vi har.. Tror han har hengt seg litt for mye opp i en som sa vi skulle få seks barn da vi var nygifte. Vi venter nr 3 nå, og jeg føler vel egentlig at det begynner å bli nok.Jeg venter nr 3. Jeg mener det er nok, men mannen vil ha fler.
Vi tar et barn om gangen!!
ikke så altfor ofte at det faktisk er mannen som vil ha fler enn damen Jeg har lyst og ha 4-5 men jeg har good tid (forhåpentligvis) nå venter jeg nr2 så om jeg får nr tre innen nr2 er tre år kan jeg vente til de blir 10-12 år og få 1-2 til =P jaa selffølgelig blir det antagligvis ikke sånn da ting blir jo aldrig som planlagt uansett hehe men syns det høres koselig men attpåklatt mamma fikk en liten gutt når jeg var 17 og søsteren min var 18 =) kjeempe koselig !Haha her vil også egentlig mannen ha flere. Men han synes jo det er strevsomt med de vi har.. Tror han har hengt seg litt for mye opp i en som sa vi skulle få seks barn da vi var nygifte. Vi venter nr 3 nå, og jeg føler vel egentlig at det begynner å bli nok.
Vil ha 4 håper jeg får med sambo på det han har ei fra før og jeg har to fra før. Vi vebter vår første sammen men jeg vil gjerne ha en hel søster eller bror til han
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Venter 1 barnet nå. Vil gjerne ha 2 tette, deretter bli ferdig med utdannelsen og kanskje få 1 eller 2 barn til etter det igjen da blir det noen år mellom 2 og 3 barnet.
Det er sånn jeg ser det for meg nå, men får se om jeg fortsatt tenker sånn etter 1 barnet er født
Blir med to på meg, orker ikke tanken på flere års prøving og ivf som aldri funker igjen.... Så sier meg utrolig fornøyd og takknemlig med to barn
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg kommer fra en søskenflokk på fem og syntes det er fantastisk å være mange søsken. Men selv ønsker jeg meg to eller tre, får se hvordan vi klarer oss med førstemann
3
~ 20 uker
Jeg har alltid sagt at jeg har lyst på 3 barn, mens samboer egentlig bare kunne tenkt seg å ha 1 barn. Nå har vi en fantastisk gutt på 3 år og ei lita jente på vei Så får vi se om det stopper der, eller om det blir en tredjemann etterhvert
Samboer vil ha 2 her jeg vil ha 3 xD