Kor mange barn ønsker du deg?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Jeg venter nr 3. Jeg mener det er nok, men mannen vil ha fler. o_O
Vi tar et barn om gangen!! :p
Haha her vil også egentlig mannen ha flere. Men han synes jo det er strevsomt med de vi har.. Tror han har hengt seg litt for mye opp i en som sa vi skulle få seks barn da vi var nygifte. Vi venter nr 3 nå, og jeg føler vel egentlig at det begynner å bli nok.

Haha her vil også egentlig mannen ha flere. Men han synes jo det er strevsomt med de vi har.. Tror han har hengt seg litt for mye opp i en som sa vi skulle få seks barn da vi var nygifte. Vi venter nr 3 nå, og jeg føler vel egentlig at det begynner å bli nok.
ikke så altfor ofte at det faktisk er mannen som vil ha fler enn damen :-P Jeg har lyst og ha 4-5 men jeg har good tid (forhåpentligvis) nå venter jeg nr2 så om jeg får nr tre innen nr2 er tre år kan jeg vente til de blir 10-12 år og få 1-2 til =P jaa selffølgelig blir det antagligvis ikke sånn da ting blir jo aldrig som planlagt uansett hehe ;) men syns det høres koselig men attpåklatt mamma fikk en liten gutt når jeg var 17 og søsteren min var 18 =) kjeempe koselig !

Vil ha 4 :) håper jeg får med sambo på det :) han har ei fra før og jeg har to fra før. Vi vebter vår første sammen men jeg vil gjerne ha en hel søster eller bror til han :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Venter 1 barnet nå. Vil gjerne ha 2 tette, deretter bli ferdig med utdannelsen og kanskje få 1 eller 2 barn til etter det igjen :) da blir det noen år mellom 2 og 3 barnet.

Det er sånn jeg ser det for meg nå, men får se om jeg fortsatt tenker sånn etter 1 barnet er født :)

Blir med to på meg, orker ikke tanken på flere års prøving og ivf som aldri funker igjen.... Så sier meg utrolig fornøyd og takknemlig med to barn :)

Sent from my iPad using BV Forum

Venter 1 barnet nå. Vil gjerne ha 2 tette, deretter bli ferdig med utdannelsen og kanskje få 1 eller 2 barn til etter det igjen :) da blir det noen år mellom 2 og 3 barnet.

Det er sånn jeg ser det for meg nå, men får se om jeg fortsatt tenker sånn etter 1 barnet er født :)
:)

Jeg kommer fra en søskenflokk på fem og syntes det er fantastisk å være mange søsken. Men selv ønsker jeg meg to eller tre, får se hvordan vi klarer oss med førstemann :)

Jeg har alltid sagt at jeg har lyst på 3 barn, mens samboer egentlig bare kunne tenkt seg å ha 1 barn. Nå har vi en fantastisk gutt på 3 år og ei lita jente på vei :) Så får vi se om det stopper der, eller om det blir en tredjemann etterhvert :D

Samboer vil ha 2 her jeg vil ha 3 xD

Jeg har alltid sagt at jeg har lyst på 3 barn, mens samboer egentlig bare kunne tenkt seg å ha 1 barn. Nå har vi en fantastisk gutt på 3 år og ei lita jente på vei :) Så får vi se om det stopper der, eller om det blir en tredjemann etterhvert :D
:)

Back
Topp