M
mamma_82_
Guest
2 holder for oss
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 holder for oss
Alltid sagt to, men med store barn kom ønske om en liten til <3 Så her blir det tre (og iallfall stopp)
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
HeheTenker det holder med de tre vi får nå. Men den tredje var ikke planlagt enda egentlig, og siden jeg har mange flere år igjen i fruktbar alder så er det vel litt for mye å håpe på at det ikke dukker opp en til en eller annen gang.
Jeg har egentlig tenkt at 1 er nok, evt tvillinger. Men mannen vil ha 2 så vi får se. Hehe
Gjerne 3
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg vil ha en lekekamerat eller to til små'n i magen, men lurer på om jeg kommer til å synes det holder med to. Spørs hvor energiske og krevende de to første er, hehe
Krysser fingrene for deg. Godt det ser ut til å gå bra denne gangenVi ønsker oss egentlig 3, men det har tatt 4 år å komme seg til andre trimester med den første, så jeg tviler på at vi rekker det. Bare vi får en, skal jeg være lykkelig
kjekt med mange barn kor gamle er tvillingene?Jeg har tvillinger og kjæresten min har tvillinger. Og så venter vi 1 ilag så hver har vi 3 og tilsammen har vi 5 da er det nok
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg venter nr 3. Jeg mener det er nok, men mannen vil ha fler.
Vi tar et barn om gangen!!
To stykk
Vi tenker to eller tre stk
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
2, kanskje 3
Dessverre ikkje alle som får så mange barn som dei ynskjer men så fantastisk at dykk no venter eit lite mirakelKunne ønske meg mange barn.. Men ting gikk ikke helt som planlagt desverre. Blir 33 når første bebis kommer, så får en bare støtte til et søsken til i det offentlige. Hvis vi skal holde på like lenge med nr 2 så blir det nok bare 2 barn. Men om det kun blir denne ene så vil vi være overlykkelige for i det hele tatt å kunne få egenprodusert barn