Kor mange barn ønsker du deg?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Tenker det holder med de tre vi får nå. Men den tredje var ikke planlagt enda egentlig, og siden jeg har mange flere år igjen i fruktbar alder så er det vel litt for mye å håpe på at det ikke dukker opp en til en eller annen gang.
Hehe:)

Vi ønsker oss egentlig 3, men det har tatt 4 år å komme seg til andre trimester med den første, så jeg tviler på at vi rekker det. Bare vi får en, skal jeg være lykkelig :)
Krysser fingrene for deg. Godt det ser ut til å gå bra denne gangen:)

Jeg har tvillinger og kjæresten min har tvillinger. Og så venter vi 1 ilag så hver har vi 3 og tilsammen har vi 5 :) da er det nok:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg venter nr 3. Jeg mener det er nok, men mannen vil ha fler. o_O
Vi tar et barn om gangen!! :p

Kunne ønske meg mange barn.. Men ting gikk ikke helt som planlagt desverre. Blir 33 når første bebis kommer, så får en bare støtte til et søsken til i det offentlige. Hvis vi skal holde på like lenge med nr 2 så blir det nok bare 2 barn. Men om det kun blir denne ene så vil vi være overlykkelige for i det hele tatt å kunne få egenprodusert barn :)

To stykk :)

Kunne ønske meg mange barn.. Men ting gikk ikke helt som planlagt desverre. Blir 33 når første bebis kommer, så får en bare støtte til et søsken til i det offentlige. Hvis vi skal holde på like lenge med nr 2 så blir det nok bare 2 barn. Men om det kun blir denne ene så vil vi være overlykkelige for i det hele tatt å kunne få egenprodusert barn :)
Dessverre ikkje alle som får så mange barn som dei ynskjer:( men så fantastisk at dykk no venter eit lite mirakel:)

så mange jeg får og gud har tenkt å gi meg og tenker at jeg klarer :) :P

men har alltid hatt lyst på 5 :p venter på nr2 nå

Last edited:
  • Liker
Reactions: Ada
Back
Topp