M
mamma_82_
Guest
2-3 stk kansje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2-3 stk kansje
Har du fosterbarn eller ønsker du?2 egne og et fosterbarn
Sent from my iPad using BV Forum
2 egne og et fosterbarn
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har lyst på 3 eller 4. Dette er min 3
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du fosterbarn eller ønsker du?
♡Overgangen feb/mars♡
Har du hatt prøverør med begge? Eg hadde 5 forsøk med nr 1 å nå har eg blitt gravid før han var 1år av meg selv. Så ønsket har gått fra 2 til 3 men mannen henge igjen på 2 endaHar lyst på 3 men siden vi må gjennom prøverør mest sannsynlig er dette sistemann (dette er nr 2). Det er en kjempestor påkjenning med prøverør både fysisk og psykisk. Dessuten koster det sinnsykt mye penger iom at vi må gå privat neste gang. Men bare påkjenningen i seg selv er nok til at jeg ikke orker det. Vi er så heldig at vi har fått til på første forsøk med begge så vi er superheldige. Kommer det et hjemmelaget mirakel er det definitivt veldig velkomment
Føler oss veldig heldig jaikkje alt her I livet som kan planleggast. Fantastisk at dykk snart har to nydelige barn
HeheGravid med nr 3. Det blir nok siste. Jeg tenker at jeg kanskje vil ha en til, men hvis jeg lufter det for mannen får han fullstendig angst og lurer på om jeg har blitt gal. Han sier: "Men kjøres deg?? Du kan da uke mene at vi skal orke å ha FIRE unger??"
He he... Sliten småbarnspappa der altså Så det blir nok med disse tre.
Sent from my iPhone using BV Forum