Kor mange barn ønsker du deg?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
2 egne og et fosterbarn :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har lyst på 3 eller 4. Dette er min 3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gravid med nr 3. Det blir nok siste. Jeg tenker at jeg kanskje vil ha en til, men hvis jeg lufter det for mannen får han fullstendig angst og lurer på om jeg har blitt gal. Han sier: "Men kjøres deg?? Du kan da uke mene at vi skal orke å ha FIRE unger??"
He he... Sliten småbarnspappa der altså ;) Så det blir nok med disse tre. :)

Har lyst på 3 men siden vi må gjennom prøverør mest sannsynlig er dette sistemann (dette er nr 2). Det er en kjempestor påkjenning med prøverør både fysisk og psykisk. Dessuten koster det sinnsykt mye penger iom at vi må gå privat neste gang. Men bare påkjenningen i seg selv er nok til at jeg ikke orker det. Vi er så heldig at vi har fått til på første forsøk med begge så vi er superheldige. Kommer det et hjemmelaget mirakel er det definitivt veldig velkomment
Har du hatt prøverør med begge? Eg hadde 5 forsøk med nr 1 å nå har eg blitt gravid før han var 1år av meg selv. Så ønsket har gått fra 2 til 3 men mannen henge igjen på 2 enda:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

2 holder for oss

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Alltid sagt to, men med store barn kom ønske om en liten til <3 Så her blir det tre (og iallfall stopp)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Vi ønsker oss egentlig 3, men det har tatt 4 år å komme seg til andre trimester med den første, så jeg tviler på at vi rekker det. Bare vi får en, skal jeg være lykkelig :)

Tenker det holder med de tre vi får nå. Men den tredje var ikke planlagt enda egentlig, og siden jeg har mange flere år igjen i fruktbar alder så er det vel litt for mye å håpe på at det ikke dukker opp en til en eller annen gang.

Jeg har egentlig tenkt at 1 er nok, evt tvillinger. Men mannen vil ha 2 :) så vi får se. Hehe :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg vil ha en lekekamerat eller to til små'n i magen, men lurer på om jeg kommer til å synes det holder med to. Spørs hvor energiske og krevende de to første er, hehe ;)

Gravid med nr 3. Det blir nok siste. Jeg tenker at jeg kanskje vil ha en til, men hvis jeg lufter det for mannen får han fullstendig angst og lurer på om jeg har blitt gal. Han sier: "Men kjøres deg?? Du kan da uke mene at vi skal orke å ha FIRE unger??"
He he... Sliten småbarnspappa der altså ;) Så det blir nok med disse tre. :)

Hehe:)

Back
Topp