M
mamma_82_
Guest
Eg har planer om tre og no er tredjemann på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det holder med 2
♡Overgangen feb/mars♡
Har alltid ønsket meg to
Førstemann er prøverør og når vi skulle sette igang med prøverør med nr to, så var jeg gravid Nr tre kommer også naturlig
Sent from my iPhone using BV Forum
Iallefall to. Helst tre
Sent from my iPhone using BV Forum
ikkje alt her I livet som kan planleggast. Fantastisk at dykk snart har to nydelige barnHar lyst på 3 men siden vi må gjennom prøverør mest sannsynlig er dette sistemann (dette er nr 2). Det er en kjempestor påkjenning med prøverør både fysisk og psykisk. Dessuten koster det sinnsykt mye penger iom at vi må gå privat neste gang. Men bare påkjenningen i seg selv er nok til at jeg ikke orker det. Vi er så heldig at vi har fått til på første forsøk med begge så vi er superheldige. Kommer det et hjemmelaget mirakel er det definitivt veldig velkomment
Maks 5 sier jeg og 3 sier gubben
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Når nr.3 kommer nå, er co definitivt ferdig. Så får vi finne ut av hvordan vi skal forsikre oss om at det blir slik
Godt svarJeg har en perfekt 4,5åring også venter jeg en skatt kan ikke drømme om å være så heldig som faktisk kan oppleve det det er mitt svar