Kor mange barn ønsker du deg?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Har lyst på 3 men siden vi må gjennom prøverør mest sannsynlig er dette sistemann (dette er nr 2). Det er en kjempestor påkjenning med prøverør både fysisk og psykisk. Dessuten koster det sinnsykt mye penger iom at vi må gå privat neste gang. Men bare påkjenningen i seg selv er nok til at jeg ikke orker det. Vi er så heldig at vi har fått til på første forsøk med begge så vi er superheldige. Kommer det et hjemmelaget mirakel er det definitivt veldig velkomment

2-3

Iallefall to. :) Helst tre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har lyst på 3 men siden vi må gjennom prøverør mest sannsynlig er dette sistemann (dette er nr 2). Det er en kjempestor påkjenning med prøverør både fysisk og psykisk. Dessuten koster det sinnsykt mye penger iom at vi må gå privat neste gang. Men bare påkjenningen i seg selv er nok til at jeg ikke orker det. Vi er så heldig at vi har fått til på første forsøk med begge så vi er superheldige. Kommer det et hjemmelaget mirakel er det definitivt veldig velkomment
ikkje alt her I livet som kan planleggast. Fantastisk at dykk snart har to nydelige barn:)

Lyst på 3, men får sjå itte detta svangerskapet ka eg seie då siå d har vore litt utfordring te nå..

Sent from my iPhone using BV Forum

Maks 5 sier jeg og 3 sier gubben ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Når nr.3 kommer nå, er vi definitivt ferdig. Så får vi finne ut av hvordan vi skal forsikre oss om at det blir slik:)

Last edited:
Jeg har en perfekt 4,5åring også venter jeg en skatt :) kan ikke drømme om å være så heldig som faktisk kan oppleve det :) det er mitt svar :)

Back
Topp