Kommer storken til oss?

8922af2271acee554f2d19e440b87d3d

Så herlig ❤️ For en søtnos og fining :D

Gratulerer så mye med den vakre lille gutten. Dette traff meg rett i hjertet da jeg selv bærer på en liten gutt med termin 25 mai. Fantastisk at han er så sprek og fin, rørende bilder av han på brystet ditt. Lykke til videre!!

Tusen takk❤ Vi er så forelsket❤:-D

Gratulerer så mye med den vakre lille gutten. Dette traff meg rett i hjertet da jeg selv bærer på en liten gutt med termin 25 mai. Fantastisk at han er så sprek og fin, rørende bilder av han på brystet ditt. Lykke til videre!!
Åååh, så gøy! Det er rart å tenke på hvor store og sterke de er allerede❤:-D

Han er så fin! Og ikke minst sterk:-)

Oi her har det skjedd mye siden sist! Gratulerer så mye med den fine gutten ❤️ tenkt! Nå har du blitt mamma :D

Oi her har det skjedd mye siden sist! Gratulerer så mye med den fine gutten ❤️ tenkt! Nå har du blitt mamma :D
Tuuusen takk! Ja, det ble brå omstilling her hos oss:-D

I går ble jeg lagt inn på Barsel igjen:)) Herregud...skal det ingen ende ta?? Hadde hatt hodepine hele dagen i går. Av typen man bare ikke orker å kommunisere eller reagere på noe. Så mannen og jeg bestemte oss for å gå utenfor sykehuset med en kaffe og en bolle. Etter 10 skritt holdt jeg på å gå i bakken, men tenkte det bare var fordi jeg hadde reist meg opp litt fort. Satte meg i en rullestol for sikkerhetsskyld og trillet ut forblitt frisk luft. Da de ikke hjalp trilla vi innom barsel for å spørre om de kunne sjekke bt mitt. Det lå på 180/100 :)) OIDAAAA! Det har jeg traska rundt med hele dagen. Så da var det rett på senga og inn på rom. Medisiner og blodprøver og hele pakka. Etter 6 timer fikk jeg sutret meg til å få sone hjemme i egen seng. Fikk ned meg en håndfull piller og streng beskjed om hvile. Så nå har jeg sovet første natt hjemme på nesten en uke! Og jeg har sovet hele natta! Så deilig!:D❤ Nå skal jeg vente på at gubben våkner så vi kan komme oss avgårde til sykehuset for kontroll og for se på lillegutt igjen❤❤❤

Mye man skal igjennom gitt.. Godt du fikk perm og har sovet godt i natt. Man skal jammen ha god helse for å bo på sykehus, for å være innlagt er slitsomt i lengden.. Håper blodtrykket går ned av medisiner og litt ro! Kos deg videre med lillegutt❤️

Så bra at du fikk sove en god natt hjemme! :) Godt de følger nøye med på både deg og lillegutt. Skjønner godt at du er klar for å dra tilbake med en gang du er våken. :D Er man forelska, så er man forelska. ❤️

Huff da Starbucks, sikkert godt å få slappe av i litt trygge omgivelser

Back
Topp