Kommer storken til oss?

32+2:
Tiden har plutselig gått veldig fort. Ble lagt inn på Ahus i dag pga mistanke om SF. Han har ikke vokst som ham skal og er estimert til 1400 gram nå. Har fått 2 lungemodningssprøyter på 12 timer, og om ikke ctg tar seg opp så vurderes KS i morgen. Teknisk sett i dag da. Klokken er 05.00. Jeg sliter litt med å sove. Sist ctg var noe bedre enn den første, men slipper nok ikke ut herfra med det første. Har fått blodtrykksmedisiner pga høyt blodtrykk og det ser ut som at det endelig hjelper. Ny UL i morgen, så det blir spennende. Mannen er på vei hjem fra jobbmøte i DK i full fart:D

Tiden har plutselig gått veldig fort ja! Hvordan går det med deg? Vet det kan bli mye tanker og slikt når sånt skjer, jeg hadde ks i uke 29 med gutten vår som nå er 5 år:)
Så bra at blodtrykksmedisinen ser ut til å hjelpe og at du har rekt å fått 2 lungemodningssprøyter i tilfelle det må bli ks i nærmeste fremtid.
spennende med ny ul! Masse lykke til,kommer til å tenke på deg.
God klem til deg.

32+2:
Tiden har plutselig gått veldig fort. Ble lagt inn på Ahus i dag pga mistanke om SF. Han har ikke vokst som ham skal og er estimert til 1400 gram nå. Har fått 2 lungemodningssprøyter på 12 timer, og om ikke ctg tar seg opp så vurderes KS i morgen. Teknisk sett i dag da. Klokken er 05.00. Jeg sliter litt med å sove. Sist ctg var noe bedre enn den første, men slipper nok ikke ut herfra med det første. Har fått blodtrykksmedisiner pga høyt blodtrykk og det ser ut som at det endelig hjelper. Ny UL i morgen, så det blir spennende. Mannen er på vei hjem fra jobbmøte i DK i full fart:D

Ååå.. Masse lykke til, håper dere slipper å møte han såpass tidlig, men om det blir tilfellet så er han jo rustet for å møte verden allerede. ❤ lykke til i dag.

Å herregud! Håper det går bra med dere, og at dere får god oppfølging!

Krysser fingre for at han får være i magen litt til, men dersom det blir KS i dag krysser vi fingre for det også. Dette kommer til å gå fint! ❤️

Masse lykke til, skal ta en lollipop for deg i dag :-)

Oi, her skjedde det ting.! Sender masse tanker og håper det går bra med deg! Flott at du har god oppfølging og at du har fått lungemodning hvis det blir ks. Lykke til! ❤❤

Oi, her har det skjedd ting ja... Så godt at du har fått lungemodning x 2. Håper alt går fint, uansett om det ender med KS eller ikke. Klem til deg tøffa <3

Oj. Håper de får ned blodtrykket og at du får beholde han i magen en god stund til. ♡ Lykke til! Godt du blir ivaretatt. ♡

Uff da :( men godt du blir tatt vare på ❤️ hadde SF med min første, så vet at det skal bli tatt på alvor. Masse lykke til og håper medisiner, ro og tett oppfølging vil hjelpe. Satse på at skatten holder seg inne litt til ❤️❤️❤️

Oj, nå fikk jeg gåsehud her.. Jeg fikk jo sf som du vet og fødte i uke 35+6(mannen måtte haste hjem fra Portugal)så nå fikk jeg mange minner. Så bra at blodtrykket går ned med medisiner og at du blir godt ivaretatt på ahus. Håper lillegutt kan vokse litt til i magehuset ditt, men hvis han må ut nå så er de gode på å ta i mot premature nå. Sender deg mange gode tanker og masse lykke til❤️

Håper de får orden på blodtrykket og at lillegutt blir i magen litt til ❤️ Bra du får god oppfølging ihvertfall :-)

Masse lykke til uansett hva som skjer! Snakk om å gjøre det hele litt vel spennende :eek: Krysser fingrene for at han får bli i den trygge magehulen enda litt til ❤

Velkommen til verden lille venn. Hastesnitt ble utført og han var ute kl. 17.15 den 30. Mars, 8 uker for tidlig, og med et hyl! Et par dramatiske døgn og mannen fikk bli med og klippe navlestrengen Jeg håper jeg snart får holde han. De sier jeg skal få han på brystet i morgen. 39 cm, 1200 gram og top score på alle tester Frisk og rask tass. Mor er rimelig sliten etter snart 3 døgn uten søvn...og vondt etter KS.
0b37dbfc7b0226f4179af8184d435fcf
9dcef8a1f805e9c9d0e8bf51541a50dc

Last edited:
Velkommen til verden lille venn. Hastesnitt ble utført og han var ute kl. 17.15 den 30. Mars, 8 uker for tidlig, og med et hyl Et par dramatiske døgn og mannen fikk bli med og klippe navlestrengen Jeg håper jeg snart får holde han. De sier jeg skal få han på brystet i morgen. 39 cm, 1200 gram og top score på alle tester Frisk og rask tass. Mor er rimelig sliten etter snart 3 døgn uten søvn...og vondt etter KS.
0b37dbfc7b0226f4179af8184d435fcf
9dcef8a1f805e9c9d0e8bf51541a50dc
Åh for en fin liten tass ❤️❤️Så bra at han er frisk og rask :-)

Åh, så utrolig nydelig han er❤️❤️ sterk og fin liten gutt!
Gratulerer så mye Starbucks!!!:):)
Håper du får deg noe søvn nå og kommer til kreftene igjen.

Ååååå, gratulerer så mye med den fine lille gutten! ❤️❤️❤️ Du har blitt mamma! Godt å høre at han er frisk og rask! Han er virkelig kjempefin ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye her også❤️ Han er jo bare superskjønn:-) Nå er du endelig mamma og et nytt kapittel kan starte!

Back
Topp