Kommer storken til oss?

Selvfølgelig er du stolt mamma, så nydelig!!! ❤️ Håper du koser deg masse med mamma-rollen.

Stolt mamma! ❤❤
204ca38a4278cb1b4c52d4569c964ece
Jeg virkelig smelter og dåååner ❤️ så nydelig han er! Og for en tøffing han er! Sterk gutt ❤️❤️

Se han fine der a! Så god! ❤️
Hvordan går det med deg?
Det går veldig bra med meg! Blodtrykket er nede på normalen, stiftene ble fjernet i dag, lillegutt er ute av kuvøsen og alt er bare godt i dag❤❤

I dag veide vi han til hele 1538 gram! :D

1538 gram er ikke værst:) virker som en sterk gutt❤️ ute av kuvøsen allerede å greier:D
Syns det diktet "Liten?Jeg?" er så fint og passer så godt til disse småttisene. Tenkte på diktet når jeg så bildet av gutten din:)
Har du hørt noe om hvor lenge dere blir på sykehuset?

1538 gram er ikke værst:) virker som en sterk gutt❤️ ute av kuvøsen allerede å greier:D
Syns det diktet "Liten?Jeg?" er så fint og passer så godt til disse småttisene. Tenkte på diktet når jeg så bildet av gutten din:)
Har du hørt noe om hvor lenge dere blir på sykehuset?
Hihi:D Ja, det passer perfekt for han:) Nei, vi har ikke fått noen tid for hjemreise. Han må spise selv, det er det eneste kriteriet egentlig. Må nok bli et par uker til i hvertfall!

Han er nydelig❤️ Godt å høre at blodtrykket er normalt igjen og at lillegutt er ute av kuvøsen!

Han er nydelig❤️ Godt å høre at blodtrykket er normalt igjen og at lillegutt er ute av kuvøsen!
Takk❤ Jeg klarer ikke få nok av å se på han!!:)) Gleder meg til vi kan ta han med hjem❤

Takk❤ Jeg klarer ikke få nok av å se på han!!:)) Gleder meg til vi kan ta han med hjem❤
Ja man blir jo helt forelska❤️ Skjønner godt du gleder deg til å ta han med hjem, det er da det nye livet liksom begynner:-) Godt det ikke er mange ukene før dere kan dra hjem!

Så godt å lese at alt er bra :D❤️ Kom plutselig til å tenke på at det var jammen bra du var tidlig ute med å handle inn og få alt ferdig :D Hehe

Så godt å lese at alt er bra :D❤️ Kom plutselig til å tenke på at det var jammen bra du var tidlig ute med å handle inn og få alt ferdig :D Hehe
Jeg er veldig glad jeg er så utålmodig:))

Sikkert ikke lenge til dere får reist hjem dere da

Back
Topp