Kommer storken til oss?

Det er veldig forvirrende lesing om dette med å se hjerteslag på ultralyd. T.o.m. Babyverden selv har 2 forskjellige meninger. På appen om man ser pr. dag står det 5+1 (dag 22), og pr. uke at det ikke begynner før dag 25. Om man går inn på nettsidene til Babyverden står det dag 22. På en annen informasjonsside (fra UK eller USA) står det at det kan skje fra dag 21 og utover.
Blir veldig forvirret...Jaja, bare 2 dager igjen til vi får vite hva som kan og ikke kan sees:)) Da er embryoet 24 dager gammelt:) Og på tirsdag reiser vi 2 uker til Spania!! Det blir sjukt digg! :D

Det er jo fordi det er individuelt at det er litt ulik snittdato i forskjellige oppsummeringer. Også er det noen som bruker den tidligste mulige dagen, og andre som bruker snitt-dagen. Det starter vanligvis i løpet av uke 5, noen ganger ikke før i begynnelsen av uke 6. Så alt innenfor det tidsrommet er normalt. :) Det er helt umulig å si hvilken dag som er riktig for akkurat ditt/dine embryo.

Forhåpentligvis har hjertet/hjertene allerede begynt å banke i magen din, siden du skal på UL allerede nå. Det hadde vært fint! :D

Litt skuffa akkurat nå. Målte hcg på mandag som var 2100, og da jeg tok cbd isted som liksom skal slå ut over 2000 fikk jeg bare 2-3...:( Jeg har ikke hatt noen blødninger enda. Jeg burde jo hatt mer enn nok. Nå husker jeg ikke hvor jeg fikk tallet 2000 fra, men jeg tror jeg leste det her inne et sted... Skjønner ingenting. Også ble jeg jo litt skremt. Selv om flere her inne har vel mer eller mindre bevist at den cbd er mer underholdning enn fakta...:)

Litt skuffa akkurat nå. Målte hcg på mandag som var 2100, og da jeg tok cbd isted som liksom skal slå ut over 2000 fikk jeg bare 2-3...:( Jeg har ikke hatt noen blødninger enda. Jeg burde jo hatt mer enn nok. Nå husker jeg ikke hvor jeg fikk tallet 2000 fra, men jeg tror jeg leste det her inne et sted... Skjønner ingenting. Også ble jeg jo litt skremt. Selv om flere her inne har vel mer eller mindre bevist at den cbd er mer underholdning enn fakta...:)
Du sier det jo selv;) disse testene er ikke til å stole på! Tror det er bedre å holde seg til gode blodprøver:D Og du har jo ikke noe tegn til blødning, så det skal jo ikke være noe å bekymre seg for:)

Du sier det jo selv;) disse testene er ikke til å stole på! Tror det er bedre å holde seg til gode blodprøver:D Og du har jo ikke noe tegn til blødning, så det skal jo ikke være noe å bekymre seg for:)
Jeg prøver å fortelle det til meg selv, men det virker ikke som om hjernen min er mottakelig til sunn fornuft idag:D Prøver å ikke bekymre meg...Skal på ul i morgen, så får jeg se om jeg ikke kjøper ny test til fredag. Blir dyrt detta...hehe:))

Tror nok du bekymrer deg uten grunn nå ja.. Stol på blodprøvene som har vist flott stigning du:-) Masse lykke til på ul i morgen❤️

Tror nok du bekymrer deg uten grunn nå ja.. Stol på blodprøvene som har vist flott stigning du:-) Masse lykke til på ul i morgen❤️
Takk! Håper vi får med oss noen nye bilder vi kan henge opp på kjøleskapet. "Ask og Embla" bildet begynner å bli utdatert:D

Masse lykke til på ul imorgen :) går nok veldig bra med en slik flott stigning :)

Last edited:
Jaaaa når skal du imorgen?

Lykke til på UL :) <3

Lykke til i dag! Gleder meg til oppdatering senere:-)

Har du bilde av strimlene inni CBD? :) Du bekymrer deg helt sikkert uten grunn. Disse testene måler ikke nøyaktig slik som blodprøver. Strimlene skal mettet, og så skal den innebygde "computeren" tolke fargen på strimlene. Det er visstnok 2000 som er grensen for 3+, men noen tester vil slå ut på 1500 og noen ikke før 3000. Jeg leste om en som dyppet mange CBD i samme urin, og fikk forskjellige svar (både 2-3 og 3+). ;)

Lykke til på UL. ❤️

Har du bilde av strimlene inni CBD? :) Du bekymrer deg helt sikkert uten grunn. Disse testene måler ikke nøyaktig slik som blodprøver. Strimlene skal mettet, og så skal den innebygde "computeren" tolke fargen på strimlene. Det er visstnok 2000 som er grensen for 3+, men noen tester vil slå ut på 1500 og noen ikke før 3000. Jeg leste om en som dyppet mange CBD i samme urin, og fikk forskjellige svar (både 2-3 og 3+). ;)

Lykke til på UL. ❤️
Her er innmaten:
a37a1106c867764424822128d3eeda59

10 min igjen , er så spent

Back
Topp