Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man ser jo tydelig at strekene blir sterkere og sterkere på testene dineHer er innmaten:![]()
Her er innmaten:![]()
Jeg er ferdig med å teste nåFantastisk!! Men du må slutte å teste nå! Jeg mener det virkelig!! Du kommer til å beskymre deg uten noe grunn. Kos deg i Spania og tenk på den lille nurket som hold på å vokse inni deg og har det trygd og godt. Dette kommer til å gå kjempe fint!!![]()
PS. pass på hva du spiser når du er i Spania og unngå understekt kjøtt. Det er høyre forekomst av toxoplasmose der enn i Norge.
Åhh spennende, er det en eller to?Da har jeg vært inne! Som jeg trodde og forventet så var vi litt for tidlig ute til å se hjertetlyden, men han så plommen og antydning til fosteranlegg på 1,5 mm. Han mente alt så veldig fint ut og riktig i forhold til tidlig svangerskap. Han mente at om jeg hadde ventet et par dager kunne vi sett alt, men da hadde de jo ikke time ledig, og vi reiser til spania på tirsdagVi fikk med oss usb med litt bilder og sånn også. Skal legge ut når jeg kommer hjem og får lagt det inn på pc
Så sa han at sekken og plommen og alt var så rundt og fint
![]()
Det er bare én der inneÅhh spennende, er det en eller to?
Så bra at alt så bra ut selv om det var for tidlig å se hjertelyden!Da har jeg vært inne! Som jeg trodde og forventet så var vi litt for tidlig ute til å se hjertetlyden, men han så plommen og antydning til fosteranlegg på 1,5 mm. Han mente alt så veldig fint ut og riktig i forhold til tidlig svangerskap. Han mente at om jeg hadde ventet et par dager kunne vi sett alt, men da hadde de jo ikke time ledig, og vi reiser til spania på tirsdagVi fikk med oss usb med litt bilder og sånn også. Skal legge ut når jeg kommer hjem og får lagt det inn på pc
Så sa han at sekken og plommen og alt var så rundt og fint
![]()
Kos deg på ferie! Jeg er i Spania nå, og lever tilnærmet normaltDe fleste stedene her har god normal hygiene, og det går helst bra med alle som er gravide her i landet også
Veldig fint resultat på UL i dag))
Nydelig bilde!!Her er bildet av lille plutt 5+3:![]()
Nomen se på lille nurket! Dette går nok så bra skal du seHer er bildet av lille plutt 5+3:![]()