Starbucks
Forumet er livet
Det er nok bare én der inne. Hcg må jo stige enda mer for at det skal være 2. Men det er kjempefin stigning for én ihvertfall! Jeg er så glad og lettet nåSååå braLag graf da?
Kan det være to?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok bare én der inne. Hcg må jo stige enda mer for at det skal være 2. Men det er kjempefin stigning for én ihvertfall! Jeg er så glad og lettet nåSååå braLag graf da?
Kan det være to?
Den ser jo lovende ut den der
Nå skal ikke jeg lage falske forhåpninger, men jeg hadde hCG under snittet da jeg gikk gravid med to. Fikk beskjed på sykehuset at "her er det nok bare en", men så feil kan man taDet er nok bare én der inne. Hcg må jo stige enda mer for at det skal være 2. Men det er kjempefin stigning for én ihvertfall! Jeg er så glad og lettet nåNå kan jeg snart begynne å nyte litt
![]()
Det er nok bare én der inne. Hcg må jo stige enda mer for at det skal være 2. Men det er kjempefin stigning for én ihvertfall! Jeg er så glad og lettet nåNå kan jeg snart begynne å nyte litt
![]()
Men skal ikke doblingen være enda høyere? Med tanke på at det er 2 som evt skal dobles? Og burde den ikke isåfall vært høyere når jeg er 5+0? Jeg kar tydeligvis ikke lest nok om tvilling hcg, heheNå skal ikke jeg lage falske forhåpninger, men jeg hadde hCG under snittet da jeg gikk gravid med to. Fikk beskjed på sykehuset at "her er det nok bare en", men så feil kan man ta![]()
Men er det ikke stigningen som teller? Husker ikke i farta, men var jo en her inne som bare raste opp på noen få dagerHcg er jo ikke så forskjellig på enkeltsvangerskap og tvilling da.
28 dager er 14 dpo, 33 dager er 19 dpo, 36 dager er 22 dpo og 40 er 26 dpo.
Vis vedlegget 137188
Herlig!!!!!Hcg var på 2100!!! Hurraaaa!!!![]()
![]()
Mandag 14. - 64
Torsdag 17. - 276
Mandag 21. - 2100
WUHUUU!!!![]()
![]()
![]()
Da tror jeg du kan senke skuldrene dineHcg var på 2100!!! Hurraaaa!!!![]()
![]()
Mandag 14. - 64
Torsdag 17. - 276
Mandag 21. - 2100
WUHUUU!!!![]()
![]()
![]()
Da tror jeg du kan senke skuldrene dine![]()
TakkFantastisk stigning![]()
Hurra, gratulerer så mye! Dette går veien ♡
Takk!❤❤Jippi!! Gratulerer så mye <3
Hcg var på 2100!!! Hurraaaa!!!![]()
![]()
Mandag 14. - 64
Torsdag 17. - 276
Mandag 21. - 2100
WUHUUU!!!![]()
![]()
![]()