Kommer storken til oss?

Sååå bra :D Lag graf da? :D Kan det være to?
Det er nok bare én der inne. Hcg må jo stige enda mer for at det skal være 2. Men det er kjempefin stigning for én ihvertfall! Jeg er så glad og lettet nå:) Nå kan jeg snart begynne å nyte litt:)

Det er nok bare én der inne. Hcg må jo stige enda mer for at det skal være 2. Men det er kjempefin stigning for én ihvertfall! Jeg er så glad og lettet nå:) Nå kan jeg snart begynne å nyte litt:)
Nå skal ikke jeg lage falske forhåpninger, men jeg hadde hCG under snittet da jeg gikk gravid med to. Fikk beskjed på sykehuset at "her er det nok bare en", men så feil kan man ta ;)

OK :) Ser du ligger over snittet, så dette er jo helt supert. Så godt at du føler at du kan nyte. Deilig!

Nå skal ikke jeg lage falske forhåpninger, men jeg hadde hCG under snittet da jeg gikk gravid med to. Fikk beskjed på sykehuset at "her er det nok bare en", men så feil kan man ta ;)
Men skal ikke doblingen være enda høyere? Med tanke på at det er 2 som evt skal dobles? Og burde den ikke isåfall vært høyere når jeg er 5+0? Jeg kar tydeligvis ikke lest nok om tvilling hcg, hehe :) Men det blir uansett spennende på torsdag. Wow...tenk om det er 2 da. Ingen forhåpninger på noe her, men ja, det hadde vært litt av en overraskelse :))

Hcg er jo ikke så forskjellig på enkeltsvangerskap og tvilling da.

28 dager er 14 dpo, 33 dager er 19 dpo, 36 dager er 22 dpo og 40 er 26 dpo.

ImageUploadedByBV Forum1442857323.905597.jpg

Hcg er jo ikke så forskjellig på enkeltsvangerskap og tvilling da.

28 dager er 14 dpo, 33 dager er 19 dpo, 36 dager er 22 dpo og 40 er 26 dpo.

Vis vedlegget 137188
Men er det ikke stigningen som teller? Husker ikke i farta, men var jo en her inne som bare raste opp på noen få dager:)

Fantastisk stigning :D :D Hurra, gratulerer så mye! Dette går veien ♡

Dette går veien ja! Nå er det bare å glede seg til ultralyd på torsdag og nyte det faktum at du er gravid❤️

Synes denne var litt spennende. Det betyr at med riktig apparat så kan de faktisk se hjertet midt i 5. uke https://youtu.be/1X6kZdVBLkE

Fantastiske resultater! Ikke lenge igjen til UL nå :-)

Det er veldig forvirrende lesing om dette med å se hjerteslag på ultralyd. T.o.m. Babyverden selv har 2 forskjellige meninger. På appen om man ser pr. dag står det 5+1 (dag 22), og pr. uke at det ikke begynner før dag 25. Om man går inn på nettsidene til Babyverden står det dag 22. På en annen informasjonsside (fra UK eller USA) står det at det kan skje fra dag 21 og utover.
Blir veldig forvirret...Jaja, bare 2 dager igjen til vi får vite hva som kan og ikke kan sees:)) Da er embryoet 24 dager gammelt:) Og på tirsdag reiser vi 2 uker til Spania!! Det blir sjukt digg! :D

Back
Topp