Kommer storken til oss?

Måtte ta en test idag tidlig også:) Den nederste er idag på rugedag 18/20 dpo.
fa379e145e21b2c05972b9c05c8c4699

Nydelige tester du har! Gratulerer så mye❤️
Takk:D ❤ Selv om jeg er livredd for å miste, så er jeg bestemt på at denne skal vare til mai:)

Gleder meg til å se hva de finner:) Åh, gjør du? Jeg bor på Skedsmokorset :)
De finner nok hvertfall et flott bankende hjerte ;) bor ikke langt unna hverandre da ;)

Da har man vært og tatt ny blodprøve og fått akupunktur. Nok nåler for idag! Bortsett fra Fragminen da:) Er superspent på resultatet av blodprøven. Må ha over 1100 for at stigningen er bra. Det bekymrer meg litt at alle har så utrolig mye høyere hcg enn meg. Vet det er veldig individuelt, men klarer ikke helt å legge det bort... :(

Da har man vært og tatt ny blodprøve og fått akupunktur. Nok nåler for idag! Bortsett fra Fragminen da:) Er superspent på resultatet av blodprøven. Må ha over 1100 for at stigningen er bra. Det bekymrer meg litt at alle har så utrolig mye høyere hcg enn meg. Vet det er veldig individuelt, men klarer ikke helt å legge det bort... :(

Du ligger godt over gjennomsnittet du og. Du må ikke bekymre deg for hcg-stigningen. :) Husk at doblingshastigheten går nedover når man nærmer seg 1000. ❤️ Jeg tipper du får et flott tall i dag og!

Tror ikke du har noe å bekymre deg over :) den stigningen er så veldig forskjellig fra kropp til kropp ! ;) fått svaret enda da? :)

Tror ikke du har noe å bekymre deg over :) den stigningen er så veldig forskjellig fra kropp til kropp ! ;) fått svaret enda da? :)
Godt å høre. Hjernen min vet jo at den har steget riktig ifølge meg, det er bare det at hjernen min ikke funker for øyeblikket :)) Jeg ringte isted, men måtte ringe tilbake om en halvtime. Som nå er 8 minutter til. Er helt kvalm av spenning!!! Hehe:))

Du ligger godt over gjennomsnittet du og. Du må ikke bekymre deg for hcg-stigningen. :) Husk at doblingshastigheten går nedover når man nærmer seg 1000. ❤️ Jeg tipper du får et flott tall i dag og!
Off...jeg vet jo egentlig det utifra grafene, men det har skjedd en feilkobling oppi huet mitt nå :)) Klarer ikke å tenke klart. Hihi:D

Hcg var på 2100!!! Hurraaaa!!! :D :D :D

Mandag 14. (14 dpo) - 64
Torsdag 17. (17 dpo) - 276
Mandag 21. (21 dpo) - 2100

WUHUUU!!! :D :D :D

Last edited:
Hurra!! Så bra!!:):)
Er så utrolig glad på dine vegne!! Dette skal gå bra helt til mai❤️
Takk❤ Hjernen min er litt ihjelkokt nå... :))

Nå er du vel fornøyd og ferdig med hcg vel? :p ;) Sa jo at du kom til å fortsette med flotte tall!

Nå er du vel fornøyd og ferdig med hcg vel? :p ;) Sa jo at du kom til å fortsette med flotte tall!
Hihi :D Ja, nå er jeg ferdig:) Skal bare se denne 3+ så er jeg ferdig. Må ha den med i samlingen min, hihi:)

Her er grafen min :)
728c2ac42a9f7f1265e0a989aeeda6d8

Grafen din fra start til nå, får ikke lagt inn punkt midt i mellom.

ImageUploadedByBV Forum1442854843.581355.jpg

Back
Topp