Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige tester du har! Gratulerer så myeMåtte ta en test idag tidlig ogsåDen nederste er idag på rugedag 18/20 dpo.
![]()
TakkNydelige tester du har! Gratulerer så mye![]()
De finner nok hvertfall et flott bankende hjerteGleder meg til å se hva de finnerÅh, gjør du? Jeg bor på Skedsmokorset
![]()
<3Måtte ta en test idag tidlig ogsåDen nederste er idag på rugedag 18/20 dpo.
![]()
Da har man vært og tatt ny blodprøve og fått akupunktur. Nok nåler for idag! Bortsett fra Fragminen daEr superspent på resultatet av blodprøven. Må ha over 1100 for at stigningen er bra. Det bekymrer meg litt at alle har så utrolig mye høyere hcg enn meg. Vet det er veldig individuelt, men klarer ikke helt å legge det bort...
![]()
Tror ikke du har noe å bekymre deg overDa har man vært og tatt ny blodprøve og fått akupunktur. Nok nåler for idag! Bortsett fra Fragminen daEr superspent på resultatet av blodprøven. Må ha over 1100 for at stigningen er bra. Det bekymrer meg litt at alle har så utrolig mye høyere hcg enn meg. Vet det er veldig individuelt, men klarer ikke helt å legge det bort...
![]()
Godt å høre. Hjernen min vet jo at den har steget riktig ifølge meg, det er bare det at hjernen min ikke funker for øyeblikketTror ikke du har noe å bekymre deg overden stigningen er så veldig forskjellig fra kropp til kropp !
fått svaret enda da?
![]()
Off...jeg vet jo egentlig det utifra grafene, men det har skjedd en feilkobling oppi huet mitt nåDu ligger godt over gjennomsnittet du og. Du må ikke bekymre deg for hcg-stigningen.Husk at doblingshastigheten går nedover når man nærmer seg 1000.
Jeg tipper du får et flott tall i dag og!
YES!!!Hcg var på 2100!!! Hurraaaa!!!![]()
![]()
![]()
Takk❤ Hjernen min er litt ihjelkokt nå...Hurra!! Så bra!!
Er så utrolig glad på dine vegne!! Dette skal gå bra helt til mai![]()
HihiNå er du vel fornøyd og ferdig med hcg vel?![]()
Sa jo at du kom til å fortsette med flotte tall!
Her er grafen min![]()