Kommer storken til oss?

Herlige testene, og veldig gøy at du får med mannen på testing i morgen! :D

Åååh! Jeg gleder meg så syyyyykt til å vise testen til mannen i morgen! Så kan han bli med å kjenne på sommerfuglene som jeg har i magen!:D :D

Sorry for spam av tester altså! Eller....dette er jo MIN dagbok:))
20066521cee7a6ab486c8d7b67332efb
Bare kjempe gøy å se testene dine! :) lov til å spamme så mye du vil uansett!!! ;)

Når stå du og mannen opp da? Spent!!!

Jeg våknet nettopp, så skal bare få på meg litt klær og tasse ut på badet. Mannen sover enda, så jeg skal vekke han om litt:)

Hurraaaaa!!! Da er alle med!:D ❤ Og selvsagt er vi overlykkelige :))
962e4c1d6630dd7ac133115798f1f352

Strimmelen har ikke fått tørket helt enda. Synes den var litt svakere, men pytt.
Urinen min er visst også veldig lys om morgenen. Igår kveld var den mye mørkere enn nå...

Hurraaaaa!!! Da er alle med!:D ❤ Og selvsagt er vi overlykkelige :))
962e4c1d6630dd7ac133115798f1f352

Strimmelen har ikke fått tørket helt enda. Synes den var litt svakere, men pytt.
Urinen min er visst også veldig lys om morgenen. Igår kveld var den mye mørkere enn nå...
Gratulerer så mye:-) Deilig å se det svart på hvitt!! Tenker mannen jublet også!

Gratulerer! :D :D :D

Hva sa mannen? :)

Strimlene diskuterte vi i går og, de blir sterkere på mer konsentrert urin, og for mange av oss er det lettere å konsentrere den på dagtid om man bestemmer seg for det. ;) :D

Gratulerer så mye:-) Deilig å se det svart på hvitt!! Tenker mannen jublet også!
Mannen ble veldig glad! :D Synes jeg kunne skimte en tåre i øyekroken hans:D

Gratulerer! :D :D :D

Hva sa mannen? :)

Strimlene diskuterte vi i går og, de blir sterkere på mer konsentrert urin, og for mange av oss er det lettere å konsentrere den på dagtid om man bestemmer seg for det. ;) :D
Mannen ble kjempeglad. Vi stod over testen, og da det poppet opp "gravid", så ble det full jubel!:D En klem og litt tårer fra meg da. Endelig er vi to som vet. Flott start på morgenen og siden han reiser om et par timer var det ekstra hyggelig :)

Last edited:
Ååå, så herlig! Nå fikk jeg helt grøss :D Endelig kan du dele gleden med han! Han skulle bare visst... Hehehe :D Nyt ♡

Ååå, så herlig! Nå fikk jeg helt grøss :D Endelig kan du dele gleden med han! Han skulle bare visst... Hehehe :D Nyt ♡
Ja, det er deilig å kunne være 2 stk om dette:D Gleder oss til å fortelle til foreldrene våre:D

Back
Topp