Herlige testene, og veldig gøy at du får med mannen på testing i morgen! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!❤❤Gratulerer så mye med positiv test! Endelig er det din tur![]()
Bare kjempe gøy å se testene dine!Sorry for spam av tester altså! Eller....dette er jo MIN dagbok)
![]()
Jeg våknet nettopp, så skal bare få på meg litt klær og tasse ut på badet. Mannen sover enda, så jeg skal vekke han om litt![]()
Gratulerer så myeHurraaaaa!!! Da er alle med!❤ Og selvsagt er vi overlykkelige
)
![]()
Strimmelen har ikke fått tørket helt enda. Synes den var litt svakere, men pytt.
Urinen min er visst også veldig lys om morgenen. Igår kveld var den mye mørkere enn nå...
Hurraaaaa!!! Da er alle med!❤ Og selvsagt er vi overlykkelige
)
![]()
Strimmelen har ikke fått tørket helt enda. Synes den var litt svakere, men pytt.
Urinen min er visst også veldig lys om morgenen. Igår kveld var den mye mørkere enn nå...
Mannen ble veldig glad!Gratulerer så myeDeilig å se det svart på hvitt!! Tenker mannen jublet også!
Mannen ble kjempeglad. Vi stod over testen, og da det poppet opp "gravid", så ble det full jubel!Gratulerer!![]()
![]()
Hva sa mannen?
Strimlene diskuterte vi i går og, de blir sterkere på mer konsentrert urin, og for mange av oss er det lettere å konsentrere den på dagtid om man bestemmer seg for det.![]()
![]()
♥♥♥ hurra!!!
Takk! ❤ ❤Denne skal sitte!! Gratulerer så mye![]()
Ja, det er deilig å kunne være 2 stk om detteÅåå, så herlig! Nå fikk jeg helt grøssEndelig kan du dele gleden med han! Han skulle bare visst... Hehehe
Nyt ♡