Kommer storken til oss?

Dette er babyklister. Anbefales i utlandet, men i Norge er det ingen leger som har noe tro på det. Er et homeopatisk middel :)
83cfaf82a5d357316a53cbcba19540bc

Å det har jeg sett på. Den skal jeg bestille! ;) takk :)

Så pennende med alle testene dine :D

Gratulerer så mye!!:D nå skal spiren(e) sitte helt til mai❤️
Takk ❤ Jeg håper de gjør det, ja:) Også håper jeg det går bedre med deg etterhvert og at neste runde kommer uten for mye ventetid:D Og da blir det din tur også!:D

Å det har jeg sett på. Den skal jeg bestille! ;) takk :)

Så pennende med alle testene dine :D
Jeg tenker at så lenge det ikke er skadelig, så gjør jeg alt jeg kan for å bli gravid:) Alt er verdt å prøve:))

Gratulerer kjempe masse! Denne gangen blir spiren sittende I 9 mnd
Koselig å se deg her igjen! Tenker ofte på deg og håper du har det bra:-)

YAAAAY!!! Mannen drar til Gøteborg i morgen på møte og er ikke tilbake før mandag ettermiddag, så jeg har nettopp overtalt han at vi tester i morgeeeeeeen!!!!! :)) :)) :))
Han var veldig skeptisk. Mente det ville være skikkelig kjipt å reise om den var negativ.

YAAAAY!!! Mannen drar til Gøteborg i morgen på møte og er ikke tilbake før mandag ettermiddag, så jeg har nettopp overtalt han at vi tester i morgeeeeeeen!!!!! :)) :)) :))
Han var veldig skeptisk. Mente det ville være skikkelig kjipt å reise om den var negativ.

Åh, for en herlig overraskelse han har i vente :D :D

Hihi, det blir nok en fin start på dagen i morgen for dere begge:-)

Dette er babyklister. Anbefales i utlandet, men i Norge er det ingen leger som har noe tro på det. Er et homeopatisk middel :)
83cfaf82a5d357316a53cbcba19540bc
Sånn har jeg! Bare aldri brukt den. Hvor mye brukte du av den daglig? Og eventuelt når startet du opp med den?

Ikke så ofte innom, men prøver å holde et øye med ;)
Hei Lena! Det var lenge siden! Håper alt går bra med deg ❤️ jeg har tenkt mye på deg i det siste :)

Hopp i taket! Da har han en stor glede i vente! Så gøy! Kommer til å trippe rett før du viser testen haha men tror du ikke han merker på gleden din at du har sett en slik ? ;)

Sånn har jeg! Bare aldri brukt den. Hvor mye brukte du av den daglig? Og eventuelt når startet du opp med den?
Startet ved uttak. 10 draper i et halvt glass vann 3 ganger daglig:)

Du veit du begynner å bli tullete når dette minner om en g.test...
2a3039dfbe3e6a04ff323e238f8eeb1e

Sorry for spam av tester altså! Eller....dette er jo MIN dagbok:))
20066521cee7a6ab486c8d7b67332efb

Back
Topp