satine
Forumet er livet
Dette er babyklister. Anbefales i utlandet, men i Norge er det ingen leger som har noe tro på det. Er et homeopatisk middel
![]()
Å det har jeg sett på. Den skal jeg bestille!
Så pennende med alle testene dine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er babyklister. Anbefales i utlandet, men i Norge er det ingen leger som har noe tro på det. Er et homeopatisk middel
![]()
Takk ❤ Jeg håper de gjør det, jaGratulerer så mye!!nå skal spiren(e) sitte helt til mai
![]()
Jeg tenker at så lenge det ikke er skadelig, så gjør jeg alt jeg kan for å bli gravidÅ det har jeg sett på. Den skal jeg bestille!takk
Så pennende med alle testene dine![]()
Koselig å se deg her igjen! Tenker ofte på deg og håper du har det braGratulerer kjempe masse! Denne gangen blir spiren sittende I 9 mnd
YAAAAY!!! Mannen drar til Gøteborg i morgen på møte og er ikke tilbake før mandag ettermiddag, så jeg har nettopp overtalt han at vi tester i morgeeeeeeen!!!!!)
)
)
Han var veldig skeptisk. Mente det ville være skikkelig kjipt å reise om den var negativ.
Hihi, det blir nok en fin start på dagen i morgen for dere beggeYAAAAY!!! Mannen drar til Gøteborg i morgen på møte og er ikke tilbake før mandag ettermiddag, så jeg har nettopp overtalt han at vi tester i morgeeeeeeen!!!!!)
)
)
Han var veldig skeptisk. Mente det ville være skikkelig kjipt å reise om den var negativ.
Sånn har jeg! Bare aldri brukt den. Hvor mye brukte du av den daglig? Og eventuelt når startet du opp med den?Dette er babyklister. Anbefales i utlandet, men i Norge er det ingen leger som har noe tro på det. Er et homeopatisk middel
![]()
Hei Lena! Det var lenge siden! Håper alt går bra med degIkke så ofte innom, men prøver å holde et øye med![]()
Gjett om!!Åh, for en herlig overraskelse han har i vente![]()
![]()
Hopp i taket! Da har han en stor glede i vente! Så gøy! Kommer til å trippe rett før du viser testen haha men tror du ikke han merker på gleden din at du har sett en slik ?YAAAAY!!! Mannen drar til Gøteborg i morgen på møte og er ikke tilbake før mandag ettermiddag, så jeg har nettopp overtalt han at vi tester i morgeeeeeeen!!!!!)
)
)
Så får vi håpe ikke testene blir svakere nå da. Er jo typisk min flaks isåfall!!Hihi, det blir nok en fin start på dagen i morgen for dere begge![]()
Startet ved uttak. 10 draper i et halvt glass vann 3 ganger dagligSånn har jeg! Bare aldri brukt den. Hvor mye brukte du av den daglig? Og eventuelt når startet du opp med den?
Nei, det skjer ikke nå!!!Så får vi håpe ikke testene blir svakere nå da. Er jo typisk min flaks isåfall!!![]()
![]()
Takk! Burde ha startet nå jeg da? Skal ha innsett antageligvis uke 39...Startet ved uttak. 10 draper i et halvt glass vann 3 ganger daglig![]()
Du kan starte 3 dager før innsettTakk! Burde ha startet nå jeg da? Skal ha innsett antageligvis uke 39...
Håper ikke det nei. Da blir jeg forbanna!!Nei, det skjer ikke nå!!!
Takk for tipsetDu kan starte 3 dager før innsettDet bør jo holde
![]()