Kommer storken til oss?

Weeee!!
12fcbf6b6b790bb64b65077417e8fe20
Jabadabadoooo!!! Dette er så tydelig som det får blitt:-) Du er skikkelig gravid altså:smiley-bounce016

Jeg blir like i hundre hver gang jeg får se testene:) Og jeg gleder meg allerede til testing i morgen tidlig!!! :D
Og ja blir like i hundre når jeg ser på de flotte testene dine! Denne gangen er du gravid!!!! Frysninger ❤️

Det blir morgentest? :D

Den ligger til tørk. Synes egentlig den var litt svakere... (panikk!!!!!) Tok 2 stk

Den ligger til tørk. Synes egentlig den var litt svakere... (panikk!!!!!) Tok 2 stk

Husk at det kan svinge naturlig og, det er jo så tidlig. Bittelitt mindre konsentrert urin, litt mindre fargestoff i testen osv. Det er dessuten mange som får sterkere tester på ettermiddag/kveld enn morgen, meg selv inkludert (jeg tror det i hovedsak er fordi jeg drikker ofte ganske mye på kvelden, så morgenurinen min er ganske lys, mens på dagtid når jeg tester så kan jeg la være å drikke og holde meg 3-4 timer og få ganske mørk urin - unnskyld for detaljene. Jeg tar derfor de digitale kun på dagtid, ikke morgenurin.) Jeg har hatt en del svingninger, og en som ga meg helt panikk, men det har alltid steget på en senere test. Jeg krysser fingrene for deg! :) ❤️

Tok 2 idag på samme urin med litt forskjellig utfall. Beviser ihvertfall at testene kan vise litt feil styrke.
4219f0c5a1adca6505021df8fdd108bb

Ingen grunn til panikk her. ❤️❤️❤️

Gratulerer! ❤️ :)

Nå er jeg spent, vet mannen det

Herrelighet, hadde aldri klart å holde meg
Eneste grunnen til at jeg klarer å ikke si noe, er fordi jeg tror ham bare blir veldig skuffet over meg. Lovte jo liksom. Så da er det ikke noe vits i å lage noe uro ut av det:)

Last edited:
Skriver ned det som er gjort denne prosessen slik at jeg husker.

Metformin 2×1000mg daglig

Startet med Suprecur på cd 21, 4 spray daglig.
Sprayet lenge pga ferie.

20. August:

Oppstart 125 ie Puregon + 3 spray daglig.

5mg Prednisolon daglig

Azitromax 1 pille i 3 dager før uttak (lør-man)

Mandag 31. August:

Babyklister 3 ganger daglig

Uttak

Startet med Cyclogest morgen og kveld.

Onsdag 2. September:

Innsett

20mg predisolon 1 uke deretter 10 mg.

Startet med fragmin samme dag som innsett.

Ny runde Azitromax 7 dager etter uttak. (Ons-fre).

Andre ting jeg har gjort:
Har sovet med ullsokker og sørget for at jeg alltid har vært varm på bena, og ligget med pledd i sofaen. Siden jeg ikke lenger har jobb så har jeg vært hjemme. Gått lange og rolige turer om morgenen.
En annen morsom ting er jo at de to siste rundene er jo også de første gangene jeg har sett positiv test. Og det som er rart er at en venninne av meg hadde vært i New Orleans og kjøpt et Fertility Candle i en sånn voodoo butikk greie. Den skal tennes hver kveld og lese inskripsjonen. Jeg gjorde det under denne og forrige runden. Litt skummelt å tenke på. Hehe:) Men når det gjeldet det her så er jeg åpen for ALT som kan prøves!! Uansett hvor søkt det kanskje virker for andre:)

Last edited:
Gratulerer kjempe masse! Denne gangen blir spiren sittende I 9 mnd
Takk!❤ Det krysser vi alt for at den/de gjør!:D Så koselig å se deg igjen her inne, Lena :D

Dette er babyklister. Anbefales i utlandet, men i Norge er det ingen leger som har noe tro på det. Er et homeopatisk middel :)
83cfaf82a5d357316a53cbcba19540bc

Last edited:
Back
Topp