Dette er så moro altså! Denne gangen går det hele veien til maiJeg lurer jammen på om det kan være vår tur denne gangen jeg!!! Bra jeg har mange tester igjen)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er så moro altså! Denne gangen går det hele veien til maiJeg lurer jammen på om det kan være vår tur denne gangen jeg!!! Bra jeg har mange tester igjen)

Får nesten spare noe til han jaDu ville fått positiv digital lenge før mandag, men skjønner at du skal vente pga. mannen.![]()
Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye, det her er så utrolig fortjent.
Nå skal spiren(e) bli til mai.![]()
Får nesten spare noe til han jaHåper på masse mai-babyer!❤❤❤
Synes også dette er veldig moro!!Dette er så moro altså! Denne gangen går det hele veien til mai![]()
TakkGratulerer!!! Så fin strek!!!
Dette er helt nyyyydelig!!! Klart det er festet seg![]()
hihi ❤❤
Skjønner deg godt jeg! Det er jo så mye som står på spill, så greit å gjøre alt som kan gi en ro i sjela. Jeg hadde hcg på 59 på rugedag 12 med Martin, så ikke depp om hcg ikke er superhøyt på mandag daFrøken Nervevrak har nå bestilt ekstra blodprøve på mandag hos fastlegen sin! Da kan jeg evt se stigning til torsdagens blodprøve, så jeg har noe å sammenligne medBlir helt tullete i hodet her, men MÅ bare vite hva hcg er på nå siden testene blir sterkere. Sist hadde jeg jo veldig lav på dag 13 (hcg på 70). Så sank den til 58 på dag 15 og deretter opp til 81 på dag 16 og ned til 0 på dag 19. Så da vet jeg ihvertfall hva jeg har å forholde meg til
![]()
Hehe, nei, skal prøve å ikke freake utSkjønner deg godt jeg! Det er jo så mye som står på spill, så greit å gjøre alt som kan gi en ro i sjela. Jeg hadde hcg på 59 på rugedag 12 med Martin, så ikke depp om hcg ikke er superhøyt på mandag da![]()
Vise oss vise oss! Sniker her jevnlig i disse dagerNeeeeei....på tide å ta en kveldstest til da, eller? Har jo ikke noe annet å gjøre. HahahaKanskje jeg skal koble opp den gamle nintendoen og spille litt retro Super Mario
)
Jeg blir like i hundre hver gang jeg får se testeneVise oss vise oss! Sniker her jevnlig i disse dager![]()
For noen nydelige tester!Weeee!!![]()
Det er sjeldent noe som er fullt av tiss er så vakkert!For noen nydelige tester!![]()
Takk!❤❤ Jeg er kjempespent på om de fortsatt klamrer seg fastÅh, så utrolig herlig oppdatering!!! Her har det skjedd mye siden sist jeg tittet innomUtrolig glad for det! Gratulerer med nydelige tester, endelig er det din tur! Krysser alt jeg har for at dette går veien<3