Kommer storken til oss?

Det er så spennende at du er på rugedag 5 allerede. Jeg heier på de to gulleggene. ❤️

Positivt med stikninger ja! Håper det er Ask og Embla som graver seg godt inn:-) Det er så positivt at det forskes på ivf og alt som kan øke sjansene for oss i dette gamet! Kan det være embryoskop? Hausken har iallefall det og det skal gjøre at de lettere ser hvilke egg som kan bli babyer og dermed sette inn rett egg.

Taaaakk!:D :D ❤ Jeg heier på de jeg og! Også heier jeg på spiren din:D

Da håper jeg de hører på oss! Grave seg fast! :D ❤️(Og min får også værsågod å bli ja, takk. ❤️)

Last edited:
Beveger meg sakte inn i siste rugeuke og det er nå jeg pleier å få kreftige menssmerter. Disse er jo alltid like morsomme å tolke. Har sykt vondt i korsryggen, og selv om jeg fikk behandling igår, så er det tilbake idag. Lurer på om jeg må krype til korset og ta en paracet. Kjenner jeg blir veldig anspent av smertene. Ellers så er vel alt det samme. Har én eneste ting på hjernen, og det er at jeg har en haug med g.tester som jeg klør i fingrene etter å begynne med!!! Gi meg styrkeeee! Har gitt mg selv lov til å teste på mandag som er rugedag 12. Meeeen vi får se. Mannen vil jo helst ikke teste i det hele tatt, men han skjønner jo ikke hvordan det er for meg. Dumme mann!:D Jeg vil ikke gå glipp av en evt. kjemisk heller. Må få alt dokumentert! Hehe:))

Positivt med stikninger ja! Håper det er Ask og Embla som graver seg godt inn:-) Det er så positivt at det forskes på ivf og alt som kan øke sjansene for oss i dette gamet! Kan det være embryoskop? Hausken har iallefall det og det skal gjøre at de lettere ser hvilke egg som kan bli babyer og dermed sette inn rett egg.
Nei, det er visst en metode som ikke er tatt i bruk i Norge enda. Det er noe de gjør med egget og sædcellen som skal hjelpe til med selve befruktningen. Siden av mine 14 overlevende egg ble bare 3 befruktet. Så det er noe de kan gjøre for at disse tallene blir bedre. Må google litt på dette her:) Men ja, helt fantastisk at de fortsetter å se etter nye muligheter slik at alle får en fair sjanse til å få barn:)

Og det er ekstreeeeemt kjedelig å gå hjemme!!! Skulle ønske jeg skulle på ferie nå. Går helt i surr i dagene...Og når man går hjemme sånn pg ser på tv så blir jeg så ekstremt fysen på alt. Akkurat nå har jeg veldig lyst på ostepop og prosecco!! :)) Vi snakker BAD CRAVINGS! Jeg kunne solgt mannen min for en kveld for en pose ostepop og et glass prosecco...

Haha!! Jeg blir også ekstra fysen når jeg går hjemme. Får sånne akutte perioder med lyster jeg ikke har ellers.

Håper smertene er et egg som fester seg :) Du er sterk som klarer å vente i det hele tatt, jeg er så svak at jeg sikkert sprekker på RD 4. Det er selvsagt mye bedre å vente, det er jo gjentatt på dette forumet utallige ganger så. Men testing er bare så avhengighetsskapende...

Og det er ekstreeeeemt kjedelig å gå hjemme!!! Skulle ønske jeg skulle på ferie nå. Går helt i surr i dagene...Og når man går hjemme sånn pg ser på tv så blir jeg så ekstremt fysen på alt. Akkurat nå har jeg veldig lyst på ostepop og prosecco!! :)) Vi snakker BAD CRAVINGS! Jeg kunne solgt mannen min for en kveld for en pose ostepop og et glass prosecco...
Haha kjenner meg igjen ;) åååh osteppo har jeg i skapet hjemme! Naaaam det blir kveldskosen i kveld ❤️❤️❤️ ostepop, film og armkroken til Sambo :)

Haha!! Jeg blir også ekstra fysen når jeg går hjemme. Får sånne akutte perioder med lyster jeg ikke har ellers.

Håper smertene er et egg som fester seg :) Du er sterk som klarer å vente i det hele tatt, jeg er så svak at jeg sikkert sprekker på RD 4. Det er selvsagt mye bedre å vente, det er jo gjentatt på dette forumet utallige ganger så. Men testing er bare så avhengighetsskapende...
Jeg sier jeg skal vente, men tiden vil vise hvor sterk jeg er:)) Jeg eier jo ikke selvdisiplin...Jeg vil teste nååååååååå!! Og selvfølgelig forventer jeg positiv test med én gang :D

Haha kjenner meg igjen ;) åååh osteppo har jeg i skapet hjemme! Naaaam det blir kveldskosen i kveld ❤️❤️❤️ ostepop, film og armkroken til Sambo :)
Mannen min nekter å sitte ved siden av meg når jeg spiser ostepop. Eller ostepoop som han kaller det:)) :))

Hengt opp på kjøleskapet :D
08d0203b4a2cc74df3b7a28e1e4ebd9c

Last edited:
Mannen min nekter å sitte ved siden av meg når jeg spiser ostepop. Eller ostepoop som han kaller det:)) :))
Hehe så lenge mannen her spiser det selv bryr han seg ikke ;)

Hahahahahahaaaa!!!!! Eg ler så eg griner!!! Det der er noe du kan kalle bad cravings hihihi :D :D

Hahahahahahaaaa!!!!! Eg ler så eg griner!!! Det der er noe du kan kalle bad cravings hihihi :D :D
Haha :D Han vil jo ikke sitte sammen med meg i ostepoop lukta likevel, så da får han jo på en måte en "frikveld" :)) :)) Hihihi

Haha :D Han vil jo ikke sitte sammen med meg i ostepoop lukta likevel, så da får han jo på en måte en "frikveld" :)) :)) Hihihi
Hehehehe true that hahaha!!!

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
e1a619cae5c9a4a98245fefc3a283a0d

Lovende!!! Jeg ser streken uten problemer:D Spennende dager fremover nå!
Altfor spennende! Hehehe :D Kjenner jeg er litt sånn sitrende i kroppen. Glad, spent, redd og nervøs. Har jo hatt kjemisk sist, så man vet jo aldri. Men men:) Man må bare håpe på at det går fint:)

Jeg ser streken kjempegodt og krysser alt jeg eier og har for deg :) hvor mange dpo er du i dag forresten?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp