Jeg ser streken godt!
Dette er vel altfor sterk til å være etter Ovitrelle nå.
Jeg krysser fingrene for at du har spire(r) som klorer seg ordentlig fast nå. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har troa denne gangenAltfor spennende! HeheheKjenner jeg er litt sånn sitrende i kroppen. Glad, spent, redd og nervøs. Har jo hatt kjemisk sist, så man vet jo aldri. Men men
Man må bare håpe på at det går fint
![]()
Takk!! ❤❤❤ Jeg er 10 dpo. Altså 12 dager siden jeg satte ovitrelle...Jeg ser streken kjempegodt og krysser alt jeg eier og har for deghvor mange dpo er du i dag forresten?
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk! ❤❤ Ja, du er jo testemester, så jeg får høre på degJeg ser streken godt!Dette er vel altfor sterk til å være etter Ovitrelle nå.
Jeg krysser fingrene for at du har spire(r) som klorer seg ordentlig fast nå.
![]()
Takk!❤ Ja, håper virkelig det er en ordentlig strek og ikke bare en midlertidig som sist. Krysser alt som kan kryssesÅ herregud, nå får jeg frysninger igjen! Ser streken godt og akkurat sånn har mine tester vært ved rugedag 8. Nå er det så din tur, og spiren/e skal sitte hele veien![]()
Takk!! ❤❤❤ Jeg er 10 dpo. Altså 12 dager siden jeg satte ovitrelle...![]()
Takk for at du har trua!!❤Jeg har skikkelig trua, dette må være baby(er) :-D ikke EL sprøyte :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk!❤Oi så spennende!!!![]()
Måtte testene bare bli sterkere og sterkere![]()
Ser den veldig godtÅååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...![]()
Takk!❤❤Ser den veldig godtKrysser fingrene for deg ❤
Takk! ❤ Håper den klorer seg fast!Den streken den ser jeg jo godt! Spennende!!! Syns den var veldig tydelig og finnå er det din tur!!!!!
Helt ærlig tror jeg nok Ovitrellen er ute![]()
Den fine testen da!!!![]()
Weeeee!!! Jeg håper veldig på det❤ Men kjenner at jeg ikke tør å slippe jubelen løs helt enda. Men nå har jo testetyret startet, så da er det jo bare å fortsette, hahahaDen streken er, spør du meg, for sterk for å være ovitrelle så langt uti løpet!!jeg tror du har bøllefrø i magen
![]()
Jeg og håper så inderlig!! Og hvorfor skulle det liksom ikke like så godt være at du er gravid nå, du har bevist før at du klarte å bli gravid, og denne gangen hadde du scratcing i forveien som jo viser til en effekt. Så, her krysses det for stigning hos deg <3Weeeee!!! Jeg håper veldig på det❤ Men kjenner at jeg ikke tør å slippe jubelen løs helt enda. Men nå har jo testetyret startet, så da er det jo bare å fortsette, hahaha)
) Jeg liker små bøllefrø!❤ Nå venter jeg spent på deg
![]()