Kommer storken til oss?

Jeg ser streken godt! ❤️ Dette er vel altfor sterk til å være etter Ovitrelle nå. :) Jeg krysser fingrene for at du har spire(r) som klorer seg ordentlig fast nå. ❤️

Å herregud, nå får jeg frysninger igjen! Ser streken godt og akkurat sånn har mine tester vært ved rugedag 8. Nå er det så din tur, og spiren/e skal sitte hele veien:-)

Jeg ser streken kjempegodt og krysser alt jeg eier og har for deg :) hvor mange dpo er du i dag forresten?

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk!! ❤❤❤ Jeg er 10 dpo. Altså 12 dager siden jeg satte ovitrelle...:)

Jeg ser streken godt! ❤️ Dette er vel altfor sterk til å være etter Ovitrelle nå. :) Jeg krysser fingrene for at du har spire(r) som klorer seg ordentlig fast nå. ❤️
Takk! ❤❤ Ja, du er jo testemester, så jeg får høre på deg:)) Krysser alt for deg også:D

Å herregud, nå får jeg frysninger igjen! Ser streken godt og akkurat sånn har mine tester vært ved rugedag 8. Nå er det så din tur, og spiren/e skal sitte hele veien:-)
Takk!❤ Ja, håper virkelig det er en ordentlig strek og ikke bare en midlertidig som sist. Krysser alt som kan krysses:))

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8, og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
e1a619cae5c9a4a98245fefc3a283a0d
Ser den veldig godt :) Krysser fingrene for deg ❤

Den streken den ser jeg jo godt! Spennende!!! Syns den var veldig tydelig og fin ❤️ nå er det din tur!!!!!

Helt ærlig tror jeg nok Ovitrellen er ute :)

Last edited:
Den streken den ser jeg jo godt! Spennende!!! Syns den var veldig tydelig og fin ❤️ nå er det din tur!!!!!

Helt ærlig tror jeg nok Ovitrellen er ute :)
Takk! ❤ Håper den klorer seg fast!:D Har ikke fortalt mannen min enda, for jeg lovte å ikke teste enda. Føler meg en smule skyldig...Så jeg får vel prøve å overtale han til å starte testing slik at han ihvertfall er med på det han og :) Nå må bare testene bli sterkere og sterkere!!

Den streken er, spør du meg, for sterk for å være ovitrelle så langt uti løpet!! ;) jeg tror du har bøllefrø i magen ;)

Den streken er, spør du meg, for sterk for å være ovitrelle så langt uti løpet!! ;) jeg tror du har bøllefrø i magen ;)
Weeeee!!! Jeg håper veldig på det❤ Men kjenner at jeg ikke tør å slippe jubelen løs helt enda. Men nå har jo testetyret startet, så da er det jo bare å fortsette, hahaha :)) :)) Jeg liker små bøllefrø!❤ Nå venter jeg spent på deg:D

Legger ut redigert bilde så jeg skal huske hvilken dag det er til senere uten å lete meg ihjel:
8a6af62d9b268f499a9a05308de47845

Weeeee!!! Jeg håper veldig på det❤ Men kjenner at jeg ikke tør å slippe jubelen løs helt enda. Men nå har jo testetyret startet, så da er det jo bare å fortsette, hahaha :)) :)) Jeg liker små bøllefrø!❤ Nå venter jeg spent på deg:D
Jeg og håper så inderlig!! Og hvorfor skulle det liksom ikke like så godt være at du er gravid nå, du har bevist før at du klarte å bli gravid, og denne gangen hadde du scratcing i forveien som jo viser til en effekt. Så, her krysses det for stigning hos deg <3 :D :D :D

Back
Topp