Det er så spennende at du er på rugedag 5 allerede. Jeg heier på de to gulleggene. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taaaakk!Det er så spennende at du er på rugedag 5 allerede. Jeg heier på de to gulleggene.![]()
Taaaakk!![]()
❤ Jeg heier på de jeg og! Også heier jeg på spiren din
![]()
Nei, det er visst en metode som ikke er tatt i bruk i Norge enda. Det er noe de gjør med egget og sædcellen som skal hjelpe til med selve befruktningen. Siden av mine 14 overlevende egg ble bare 3 befruktet. Så det er noe de kan gjøre for at disse tallene blir bedre. Må google litt på dette herPositivt med stikninger ja! Håper det er Ask og Embla som graver seg godt innDet er så positivt at det forskes på ivf og alt som kan øke sjansene for oss i dette gamet! Kan det være embryoskop? Hausken har iallefall det og det skal gjøre at de lettere ser hvilke egg som kan bli babyer og dermed sette inn rett egg.
Haha kjenner meg igjenOg det er ekstreeeeemt kjedelig å gå hjemme!!! Skulle ønske jeg skulle på ferie nå. Går helt i surr i dagene...Og når man går hjemme sånn pg ser på tv så blir jeg så ekstremt fysen på alt. Akkurat nå har jeg veldig lyst på ostepop og prosecco!!) Vi snakker BAD CRAVINGS! Jeg kunne solgt mannen min for en kveld for en pose ostepop og et glass prosecco...
Jeg sier jeg skal vente, men tiden vil vise hvor sterk jeg erHaha!! Jeg blir også ekstra fysen når jeg går hjemme. Får sånne akutte perioder med lyster jeg ikke har ellers.
Håper smertene er et egg som fester segDu er sterk som klarer å vente i det hele tatt, jeg er så svak at jeg sikkert sprekker på RD 4. Det er selvsagt mye bedre å vente, det er jo gjentatt på dette forumet utallige ganger så. Men testing er bare så avhengighetsskapende...
Mannen min nekter å sitte ved siden av meg når jeg spiser ostepop. Eller ostepoop som han kaller detHaha kjenner meg igjenåååh osteppo har jeg i skapet hjemme! Naaaam det blir kveldskosen i kveld
ostepop, film og armkroken til Sambo
![]()
Hehe så lenge mannen her spiser det selv bryr han seg ikkeMannen min nekter å sitte ved siden av meg når jeg spiser ostepop. Eller ostepoop som han kaller det)
)
Hahahahahahaaaa!!!!! Eg ler så eg griner!!! Det der er noe du kan kalle bad cravings hihihiOg det er ekstreeeeemt kjedelig å gå hjemme!!! Skulle ønske jeg skulle på ferie nå. Går helt i surr i dagene...Og når man går hjemme sånn pg ser på tv så blir jeg så ekstremt fysen på alt. Akkurat nå har jeg veldig lyst på ostepop og prosecco!!) Vi snakker BAD CRAVINGS! Jeg kunne solgt mannen min for en kveld for en pose ostepop og et glass prosecco...
HahaHahahahahahaaaa!!!!! Eg ler så eg griner!!! Det der er noe du kan kalle bad cravings hihihi![]()
![]()
Hehehehe true that hahaha!!!HahaHan vil jo ikke sitte sammen med meg i ostepoop lukta likevel, så da får han jo på en måte en "frikveld"
)
) Hihihi
Altfor spennende! HeheheLovende!!! Jeg ser streken uten problemerSpennende dager fremover nå!