Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du ta en test?Håper jeg husker dette til neste forsøk, men alle "symptomer" jeg hadde sist før kjemisk, er de samme jeg har hatt nå før mensen. Stikkinger i livmor, og ilinger nedover lysken, hodepine, kvalme. Og dette er uten medisiner. Likevel blir man så lurt at man tolker alle tegn som graviditet...Dette er ting jeg har kjent FØR jeg tok scratching. Så alt jeg har kjent har ikke noe med det å gjøre. Håper jeg husker dette til neste gang og ikke blir så lurt og stressa..
Jeg fikk mensen idag, så det er ikke noe preggers på gang her.Skal du ta en test?
Det var leit å høreJeg fikk mensen idag, så det er ikke noe preggers på gang her.![]()
Hadde håpet...Jeg fikk mensen idag, så det er ikke noe preggers på gang her.![]()
Tiden flyr! Det er allerede snart tid for oppstart på medisiner. Starter spray 23. Juli. Skal spraye litt lenger denne runden siden vi skal på ferie. Så blir det kontroll 20. August og sprøytestart 21. August![]()
Jeg skulle gjerne gjort det hadde jeg hatt baller til det. Vi har flyttet inn i nye lokaler, så dette er også en del nye kollegaer og jeg tør rett og slett ikke å si noe til de...Er så jævli enig med deg... De vet IKKE hva de snakker om!! Jeg hadde bedt dem vennligst om å ikke snakke så mye baby prat når du er så nær... at det faktisk ER et sårt tema for deg og de bør kunne respektere det... fy altså nei det derre slappe av greiene er noe tøv!!!![]()
![]()
Aah huff hele 4 stk.. fan det er så utmattende!! Har selv to på jobben.. eller dvs hun ene fødte i juni og da florerte det med snap og Facebook oppdateringer om sin lykkelige gravide tilstand KONSTANT til og med heletiden på jobb, og hun andre har termin i september men hun gjør heldigvis ikke mye utav seg sånn sett... så har jeg to venninner som er gravid m nesten lik termin som jeg ville hatt om jeg beholdt.. dvs august.. nok babbel om det.. men det jeg ville si var at det er jo veldig godt da at det ikke er lenge igjen til de går ut i perm så du får litt mer fred rundt deg <3 <3Jeg skulle gjerne gjort det hadde jeg hatt baller til det. Vi har flyttet inn i nye lokaler, så dette er også en del nye kollegaer og jeg tør rett og slett ikke å si noe til de...Får holde ut en uke til, så er hun borte! Nå er alle de fire gravide damene snart vekk fra kontoret. Nå er jeg bare livredd for at det skal komme en ny bølge...hehe
Skjønner deg godt. Dårlig å si sånn, hadde reagert på samme måteNoen ganger skulle jeg ønske jeg satt alene på et kontor. Hun som sitter på gruppa bak meg er gravid og går snart ut i permisjon, så alt det går i om dagen er barn og baby osv. Jeg skjønner jo det. Men så begynner de å snakke om barnløshet, og tar opp dette med adopsjon. At når man adopterer så slapper man sånn av at man da lettere får barn. Slapper av?!?!? Jeg er så møkk lei av dette maset om å slappe av!!! De kan dytte "slappe av" et visst sted. Måtte bare gå ut og vekk fra avdelingen en stund.
Ja, det er veldig utmattende...Aah huff hele 4 stk.. fan det er så utmattende!! Har selv to på jobben.. eller dvs hun ene fødte i juni og da florerte det med snap og Facebook oppdateringer om sin lykkelige gravide tilstand KONSTANT til og med heletiden på jobb, og hun andre har termin i september men hun gjør heldigvis ikke mye utav seg sånn sett... så har jeg to venninner som er gravid m nesten lik termin som jeg ville hatt om jeg beholdt.. dvs august.. nok babbel om det.. men det jeg ville si var at det er jo veldig godt da at det ikke er lenge igjen til de går ut i perm så du får litt mer fred rundt deg <3 <3
Yay!Da har jeg vært og hentet ut nesesprayen. Apoteket hadde visst sommeråpent, så jeg måtte forte meg til Riksen så jeg fikk hentet ut der. Skal jo starte med spray i morgen kl 07.... Alltid i siste liten vøttMen da er jeg klar og bare 2 uker til jeg er i Spania! Hello sangria and sun!
![]()
Skal ha ferie først. Så dropper august og starter på fryse-eggene i septemberYay! JeppOg det er vel du og?
![]()
Lykke til med oppstart, og god tur til Spania! Kos deg skikkelig!!Da har jeg vært og hentet ut nesesprayen. Apoteket hadde visst sommeråpent, så jeg måtte forte meg til Riksen så jeg fikk hentet ut der. Skal jo starte med spray i morgen kl 07.... Alltid i siste liten vøttMen da er jeg klar og bare 2 uker til jeg er i Spania! Hello sangria and sun!
![]()
Takk takkLykke til med oppstart, og god tur til Spania! Kos deg skikkelig!!