Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for støtten, jenter. Dere er så søteFøler jeg har fått dobbel nedtur denne runden...
Det er rart...jeg har grått litt, men akkurat nå har egentlig en verre følelse kommet. Jeg er sint og misunnelig. Føler meg som et bittert monster. Jeg er så forbanna på denne drittverden. Så jævlig urettferdig at det skal være så lett for noen og så vanskelig for oss! Og da mener jeg alle oss her inne. Alle oss som går gjennom dette helvete gang etter gang! 7 år! 7 år er lenge å vente. Det er tortur å se den ene venninnen etter den andre som blir gravide og ikke har ofret en tanke på hvilket mirakel det faktisk er. Som skal sitte der og gi råd om at "min tur kommer", eller "du må bare prøve å tenke på noe annet"! JEG ER SÅ LEI!!!
Så bra!Jeg har hatt scratching og tror virkelig at det var årsaken at vi ble gravid. Koster relativt lite og det er fort gjort, hvorfor ikke?
Jeg har også troa på at dette kan være noe for megEn venninne av meg som tilhører hausken fikk utført scratching etter en del forsøk. Både fordi noen egg ikke ville feste seg og fordi hun mistet de gangene det festet seg. Hun ble gravid på første forsøk etter dette og har nå to tvillinggutter! Jeg har veldig tro på dette, så håper du får grønt lys![]()
Men hvorfor gjøres scratching så tidlig? Å ikke rett før egget settes inn?Fikk tlf fra klinikken idag, og skal inn 1. Juli og få utført scratching. Da skal vi også gå gjennom og planlegge neste runde. Håper jeg kan gå på spray litt lenger slik at jeg rekker ferien minJeg trenger den ferien...
![]()