Kommer storken til oss?

Ånei! :( :( :( Så utrolig trist og urettferdig at det endte sånn. :( Sender deg en stor klem ❤️

Det er så urettferdig :( klem til deg!!!

Sender deg en megaklem

Takk for støtten, jenter. Dere er så søte:) Føler jeg har fått dobbel nedtur denne runden...:( Det er rart...jeg har grått litt, men akkurat nå har egentlig en verre følelse kommet. Jeg er sint og misunnelig. Føler meg som et bittert monster. Jeg er så forbanna på denne drittverden. Så jævlig urettferdig at det skal være så lett for noen og så vanskelig for oss! Og da mener jeg alle oss her inne. Alle oss som går gjennom dette helvete gang etter gang! 7 år! 7 år er lenge å vente. Det er tortur å se den ene venninnen etter den andre som blir gravide og ikke har ofret en tanke på hvilket mirakel det faktisk er. Som skal sitte der og gi råd om at "min tur kommer", eller "du må bare prøve å tenke på noe annet"! JEG ER SÅ LEI!!!

Takk for støtten, jenter. Dere er så søte:) Føler jeg har fått dobbel nedtur denne runden...:( Det er rart...jeg har grått litt, men akkurat nå har egentlig en verre følelse kommet. Jeg er sint og misunnelig. Føler meg som et bittert monster. Jeg er så forbanna på denne drittverden. Så jævlig urettferdig at det skal være så lett for noen og så vanskelig for oss! Og da mener jeg alle oss her inne. Alle oss som går gjennom dette helvete gang etter gang! 7 år! 7 år er lenge å vente. Det er tortur å se den ene venninnen etter den andre som blir gravide og ikke har ofret en tanke på hvilket mirakel det faktisk er. Som skal sitte der og gi råd om at "min tur kommer", eller "du må bare prøve å tenke på noe annet"! JEG ER SÅ LEI!!!

Det er utrolig lenge! :( :( :( Jeg "feirer" 2 år nå i juni, og synes det er helt fryktelig, og får vondt i magen av å tenke på dere som har ventet på den lykkelige slutten så mye lenger. Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det gjør. :( Det er grusomt med "gode råd" fra de som absolutt ikke har opplevd noe lignende. Det går ikke an å sette seg fullt inn i ufrivillig barnløshet uten at man har vært der selv.

Sender deg en stor klem! ❤️

Og til de som gir "gode råd":

ImageUploadedByBV Forum1433794915.097076.jpg

ImageUploadedByBV Forum1433794924.658646.jpg

Last edited:
"Neste gang er det din tur". Setningen som gjør det nærmest umulig for meg å dele mine tanker med venninner.
Jeg har ingen råd, ingen magiske løsninger eller ord som egentlig hjelper. Men jeg føler med deg, og jeg syns også det er jævlig urettferdig at noen skal gjennomgå det dere gjør. 7 år! Herregud, dere må være utrolig sterke som par. Klem til deg

Det er utrolig urettferdig at det skal ta så lang tid for noen mens andre blir gravide uten å planlegge det engang... 7 år er veldig lenge og du har all min medfølelse. Jeg ble så oppriktig glad da du fikk positiv test for det var så veldig fortjent og det kjennes så vanvittig urettferdig og meningsløst ut at det ikke skulle gå allikevel:-(

Skjønner godt at du har det vondt nå, og det er definitivt lov til å være sint.
Disse gode rådene er grusomme. Tror en del må bli gjort oppmerksomme på hvor ille disse gode rådene faktisk er. Tipper mage ikke vet hva de skal si, og prøver å være støttende. Men, så blir det bare så innmari feil. Det er lov å si i fra!

Da har jeg vært i kontakt med klinikken og hørt om mulighet for å få utført scratching hos de. Først mente de at det ikke ville hatt noen effekt, men så spurte jeg om de vat 100% sikker. Om det ville ha en negativ effekt. Og så lenge det ikke har en negativ effekt, så ser jeg ingen grunn til ikke å prøve. Det er jo noe som skjer i livmoren min. Det er jo noe som har gjort at egg ikke vil feste seg, og siste gangen nå at det ikke ville fortsatt sitte. Så hun skulle høre igjen og ringe meg tilbake på mandag. Evt vil jeg komme inn 29. Juni for å få utført scratching. Noen fler som har gjort det? Hva var årsaken? Noen med pco?

En venninne av meg som tilhører hausken fikk utført scratching etter en del forsøk. Både fordi noen egg ikke ville feste seg og fordi hun mistet de gangene det festet seg. Hun ble gravid på første forsøk etter dette og har nå to tvillinggutter! Jeg har veldig tro på dette, så håper du får grønt lys:)

Jeg har hatt scratching og tror virkelig at det var årsaken at vi ble gravid. Koster relativt lite og det er fort gjort, hvorfor ikke?
Så bra!:D Ja, det er det jeg tenker og. Hvorfor ikke... Det skader ihvertfall ikke å prøve:) Håper jeg får kommet inn på denne syklusen.

En venninne av meg som tilhører hausken fikk utført scratching etter en del forsøk. Både fordi noen egg ikke ville feste seg og fordi hun mistet de gangene det festet seg. Hun ble gravid på første forsøk etter dette og har nå to tvillinggutter! Jeg har veldig tro på dette, så håper du får grønt lys:)
Jeg har også troa på at dette kan være noe for meg:D Det er tydeligvis noe som gjør at eggene ikke vil bli igjen der oppe. Så dette blir ihvertfall siste sjanse:)

Huff, dette er utrolig tøft for dere... Dere har all min medfølelse. Det er lurt å prøve nye ting, jeg har absolutt tro på scratching. Vi skulle egentlig prøve det på det siste forsøket, men var for sent ute i forhold til syklus. Vi fikk isteden påvist hidden chlamydia, og fikk behandling for dette. Noe nytt er lurt! Det kan være det som skal til! Mange gode tanker og klemmer herfra.

Hørt noe ang scratching?

Fikk tlf fra klinikken idag, og skal inn 1. Juli og få utført scratching. Da skal vi også gå gjennom og planlegge neste runde. Håper jeg kan gå på spray litt lenger slik at jeg rekker ferien min:) Jeg trenger den ferien...:)

Fikk tlf fra klinikken idag, og skal inn 1. Juli og få utført scratching. Da skal vi også gå gjennom og planlegge neste runde. Håper jeg kan gå på spray litt lenger slik at jeg rekker ferien min:) Jeg trenger den ferien...:)
Men hvorfor gjøres scratching så tidlig? Å ikke rett før egget settes inn?

Back
Topp