Kommer storken til oss?

Veldig veldig spennende

Men hvorfor gjøres scratching så tidlig? Å ikke rett før egget settes inn?
Det skal gjøres i syklusen før man starter på hormoner. Har stusset på det selv, men det er vel en grunm tiø det:) Starter på spray i siste uka i juli tror jeg. På CD 21:)

Så bra det ble scratching på deg! Da har du de beste forutsetningene for neste forsøk. Også med tanke på at noe festet seg denne gangen, det er virkelig med på å øke sjansen for graviditet!

Åh spennende

Så spennende med scratching. Det har jeg vurdert å undersøke pga abortene mine. Håper det hjelper deg. ♡

Hur går det med dig ?
Det går bra her :) Venter bare på å få utført scratching også skal jeg starte med spray ca en mnd etter det så skal jeg starte på spray igjen :) Hva med deg?

Fikk tlf fra klinikken idag, og skal inn 1. Juli og få utført scratching. Da skal vi også gå gjennom og planlegge neste runde. Håper jeg kan gå på spray litt lenger slik at jeg rekker ferien min:) Jeg trenger den ferien...:)

En liten råd om scratching, ta et par paracet (1g) ca en time før prosedyren, da forbygger du for eventuelle smerter. :-) Masse lykke til!

En liten råd om scratching, ta et par paracet (1g) ca en time før prosedyren, da forbygger du for eventuelle smerter. :-) Masse lykke til!
Takk!:) Skal huske på det. Har jo liksom ingen anelse om hva jeg går til...:)

Spennende... Bare av ren nysgjerrighet, hva koster scratching?
Aner ikke. Har fått forespeilet et sted mellom 1700 og 3000 på privatklinikker. :)

Definitivt verdt det, masse lykke til . Det blir spennende du får oppdatere

Da er det gjennomført. Litt vondt, men det varte ikke lenge. Han sender også prøven til test for infeksjoner og andre ting sånn i tilfelle :) Venter mensen ila et par dager, så er det oppstart på spray på CD 21. Skal spraye litt lenger denne gangen siden jeg skal på ferie, så det blir faktisk spray frem til 20. August. Da er jeg hjemme fra ferie og skal rett på kontroll :)

Så bra at det gikk så bra! :)

Back
Topp