Kommer storken til oss?

Lykke til i dag! Krysser alt for at hcg er stigende og at iallfall en spire fortsatt har klamret seg fast.

Lykke til i dag! Krysser alt for at hcg er stigende og at iallfall en spire fortsatt har klamret seg fast.
Takk!❤Jeg håper så hardt at jeg er helt svimmel :)

Lykke til i dag!

Lykke til!!! Krysser fingrene!!!

Lykke til i dag! :)

Lykke til! Krysser fingre og tær for at det går bra!

Æsj....ringte Fürst for å sjekke om prøven var klar. Orker ikke vente på tlf. Den var på 58. Dvs at fra tirsdag til idag har den sunket fra 70 til 58. Finnes det noe håp om at det kan være ett av eggene som hat sluppet? At det er derfor jeg har fått en menslignende blødning? Nå kan jo cyclogesten holde mensen tilbake og være årsaken til at den ikke kommer for fullt...Men er det noen som har satt inn 2 egg og opplevd lignende og likevel gått bra?

Æsj....ringte Fürst for å sjekke om prøven var klar. Orker ikke vente på tlf. Den var på 58. Dvs at fra tirsdag til idag har den sunket fra 70 til 58. Finnes det noe håp om at det kan være ett av eggene som hat sluppet? At det er derfor jeg har fått en menslignende blødning? Nå kan jo cyclogesten holde mensen tilbake og være årsaken til at den ikke kommer for fullt...Men er det noen som har satt inn 2 egg og opplevd lignende og likevel gått bra?
Håper veldig at det kun er at det ene egget har sluppet. Håper noen kan svare for deg

Huff kjære Starbucks jeg har virkelig heiet på deg og krysset alt av fingre <3 men jeg som jo har hatt en opplevelse akk som din, jeg ønsker ikke å være hard brutal og iskald mot deg, men jeg er redd du opplever det jeg opplevde i desember :( men såklart klamrer jeg meg til håpet om at det vil gå bra!!! <3 <3 <3

Tusen klemmer til deg jeg krysser fingre for deg <3

Jeg tror nok også dette er over :'( Hun mente hcg var for lav, men siden mensen ikke var kommet for fullt måtte jeg ta en ny test på mandag. Jeg må nok innse at det ikke gikk denne gangen heller...
Er så sliten og lei...

Last edited:
Huff, så trist og urettferdig. :( Håper at det fortsatt er håp, men sender deg uansett en god klem

Det var ikke dette som skulle skje... Det er fryktelig vondt når man først har fått en kjempe stor opptur med en graviditet for første gang.. Håper det bare er at en har sluppet taket, og om det ikke skulle gå så har du faktisk vært et stort skritt nærmere drømmen. Når kroppen kan bli gravid så er sjansene store for at man blir det igjen. Jeg ble jo gravid på første forsøk etter at jeg mistet. Vet at ingen ord er en trøst nå, så sender en stor klem til deg!

Huff, føler med deg! Det er så vondt å gå i uvissheten. Hadde en kjemisk ved siste forsøk og det er helt jævlig.
Krysser fingrene for deg!

Back
Topp