Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått beskjed om å bruke seretide, ventolin og atrovent (?) eller noe, så nå satser vi på full rekonvalesens.Så kjedelig å måtte venteFredag den 13. går bra, du har jo brukt opp uflaksen nå med astmaen
Veldig kjedelig at ikke Seretide er nok for deg.
Krysser fingrene for detHar fått beskjed om å bruke seretide, ventolin og atrovent (?) eller noe, så nå satser vi på full rekonvalesens.![]()
HihiGodt at det ikke ble flyttet lengreog fredag den 13 er en lykkedag Jeg reiste jo hjem fra offshore fredag den 13 og skal egentlig ut igjen fredag den 13 lol.... ikke ofte man har to mnd ved siden av hverandre med fredag den 13 I
Masse god bedring!!!
Tusen takkSå bra at du ble ferdig med dette og de fant ikke noe endo.da er du snart klar for nytt forsøk! God bedring!
Fantastisk! Da vet du alt er i orden. Vet du når du kan starte forsøket?Tusen takkJa, jeg spurte om de kunne ta full EU-kontroll når de først skulle inn og rote. Hun var supergrei og kjørte på med alt
Veldig klar for siste forsøk
![]()
De sa på klinikken at jeg måtte vente en syklus, men skal ringe de på mandag og høre hva planen erFantastisk! Da vet du alt er i orden. Vet du når du kan starte forsøket?
Spennende! Håper du kan begynne snart.De sa på klinikken at jeg måtte vente en syklus, men skal ringe de på mandag og høre hva planen er![]()
TakkSå utrolig bra! Vel overstått! Da er jo alt klart for nytt forsøkDette skal bli bra!