Kommer storken til oss?

Skikkelig babyboom på jobben med andre ord. Det er søren meg bittert å se den ene etter den andre komme. Og så sitter de sikkert der og klager og syter i tillegg. Sorry, litt pesimist her. Håper du får timen snart, og blåst ut litt tanker! Sender deg en stoooooooooooooor bamseklem!!

Skikkelig babyboom på jobben med andre ord. Det er søren meg bittert å se den ene etter den andre komme. Og så sitter de sikkert der og klager og syter i tillegg. Sorry, litt pesimist her. Håper du får timen snart, og blåst ut litt tanker! Sender deg en stoooooooooooooor bamseklem!!
Ja, det er helt sinnsykt. Gruer meg sånn til å være på jobben. Idag stod jeg i dusjen og bare gråt. Måtte sende en mld til sjefen og si at jeg jobber hjemme. Heldigvis er hun veldig forståelsesfull og sa det var helt i orden. Jeg prøver så hardt å ikke tenke på det, men det er bare så sinnsykt vanskelig nå. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg. Har aldri reagert sånn her før pga dette. Jeg har jo vært nede før, men set har vært når mine egne forsøk har vært negative. Har time hos psykolog på mandag og jeg kjenner det skal bli godt. Håper hun kan hjelpe meg med å snu tankene mine sånn at jeg kan få sortert de litt. Dette her er bare helt forferdelig. Jeg sitter bare og gråter hele dagen...

Ja, det er helt sinnsykt. Gruer meg sånn til å være på jobben. Idag stod jeg i dusjen og bare gråt. Måtte sende en mld til sjefen og si at jeg jobber hjemme. Heldigvis er hun veldig forståelsesfull og sa det var helt i orden. Jeg prøver så hardt å ikke tenke på det, men det er bare så sinnsykt vanskelig nå. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg. Har aldri reagert sånn her før pga dette. Jeg har jo vært nede før, men set har vært når mine egne forsøk har vært negative. Har time hos psykolog på mandag og jeg kjenner det skal bli godt. Håper hun kan hjelpe meg med å snu tankene mine sånn at jeg kan få sortert de litt. Dette her er bare helt forferdelig. Jeg sitter bare og gråter hele dagen...

Du må bare huske at det er lov å være trist, og det er lov å være forbannet! Ikke sett deg selv opp mot deg, og kjemp ikke mot de vonde følelsene. La de komme, la de strømme, bearbeid de, og så vil du sakte men sikkert komme videre.

Og i 2016 skal du bli mamma:) så det så!!!

:Heartred

I hodet kan man tro at man tankler det, men kroppen vet bedre, og pluttselig sier det stopp. I know!! De fleste av oss vil en eller annen gang havne der, og det er så utrolig vondt, man har trodd at man har vært i kjelleren før, men denne gangen datt den ned enda et nivå som man ikke trodde eksisterte. Jeg unner innen å være der, og kanskje det kan være lurt å sykemelde seg en uke eller to, samtidig som du får hatt et par samtaler med psykolog.
Sender deg en stor trøste klem, og så klemmer jeg litt til!!

hjerte skulle jo komme til slutt, ikke først.... Teit maskin som ikke kan redigere

Høres utrolig tøft ut! Godt du har fått time hos psykolog så raskt.

Huff kjære gode sterke Starbucks ♡♡♡ jeg vet litt om hvordan dette m så mange gravide i nær vennekrets gjør med en, det er den konstante påminnelsen om hva jeg ikke har/har vanskelighet m å oppnå oppi fjeset hver dag :( jeg har en på kollega som er gravid (15 uker, og gikk på første pp etter pilleslutt) så er det tre av mine bestevenner som er gravide nå, hvorav to av de er like langt som jeg ville vært nå og 2 av disse tre venninnene bærer på nr 2 ila den tiden jeg har drevet m IVF, det er en følelse av jævla urettferd!!

MEN, vet du, vi skal bli gravide vi også!!! Det SKAL vi!! Og vi skal bli stolte mødre vi også, det er bare vanskelig å innse det til tider ♡♡♡♡ Tusen klemmer til deg ♡♡♡♡

Tusen millioner takk for søte og gode ord:)❤ Aaah, jeg vet ikke hva som går av meg altså. Jeg vil bare gå i hi til operasjonen og neste forsøk er unnagjort. Vil bare få det overstått. Jeg føler jeg bare venter ekstremt lenge på å få vite at det ikke gikk denne gangen heller. Jeg vil bare ha en trylleformel! Jeg vil jobbe et annet sted. Bare med gamle damer eller gamle menn som ikke blir gravide. Vil ikke høre mer om morgenkvalme og små spark. Jeg vil ikke se flere ultralydbilder som går på rundgang i lunsjen! Jeg vil ha fri fra det! Avstand. Bare gi meg pusterom fra det. Det hjelper å jobbe hjemmefra, for da slipper jeg unna. Også har jeg en mann som er verdens beste på å muntre opp når han ser jeg har det vondt. ❤❤

Huff, dette høres veldig tungt og vanskelig ut:-( Ta vare på deg selv, våg å kjenne på følelsene - få dem ut.. Det må da snart bli vår tur også. Vi må jo bare håpe det. Stor styrkeklem fra meg.

Æsj...havnet på sykehus igjen med astmaanfall. Det betyr at jeg kanskje må utsette lapraskopien :( Får ringe og høre hva de tror når jeg kommer hjem...At ting bare ikke kan gå etter planen!!!!

Uff, så dumt. Håper ikke du må utsette det!

Uff, at du alltid skal være så uheldig :( Håper det ordner seg slik at du kommer i gang snart...

Uff nei!!! :( :( det var jo ikke planen nå!!! Håper så inderlig du ikke må utsette lap!! ♡♡

Æsj...havnet på sykehus igjen med astmaanfall. Det betyr at jeg kanskje må utsette lapraskopien :( Får ringe og høre hva de tror når jeg kommer hjem...At ting bare ikke kan gå etter planen!!!!
Huffda :( masse god bedring. Når skal du ha lap?

Mest sansynlig så går det bra, så lenge du har kommet deg ut av sykehuset og ting er under kontroll.
Astma anfall er ikke noen hyggelig opplevelse, så håper ting begynner å gå bedre for deg!!

Mest sansynlig så går det bra, så lenge du har kommet deg ut av sykehuset og ting er under kontroll.
Astma anfall er ikke noen hyggelig opplevelse, så håper ting begynner å gå bedre for deg!!
Jeg er i tvil om jeg skal si noe og bare gå for den avtalen jeg har, eller ringe og si ifra og kanskje måtte utsette og risikere enda lenger ventetid...

Back
Topp