Starbucks
Forumet er livet
Fant en side med en artikkel om pcos. Veldig informativt
http://onskeomentil.blogg.no/1275059211_pcos15_sprsml_og_svar.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er helt sinnsykt. Gruer meg sånn til å være på jobben. Idag stod jeg i dusjen og bare gråt. Måtte sende en mld til sjefen og si at jeg jobber hjemme. Heldigvis er hun veldig forståelsesfull og sa det var helt i orden. Jeg prøver så hardt å ikke tenke på det, men det er bare så sinnsykt vanskelig nå. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg. Har aldri reagert sånn her før pga dette. Jeg har jo vært nede før, men set har vært når mine egne forsøk har vært negative. Har time hos psykolog på mandag og jeg kjenner det skal bli godt. Håper hun kan hjelpe meg med å snu tankene mine sånn at jeg kan få sortert de litt. Dette her er bare helt forferdelig. Jeg sitter bare og gråter hele dagen...Skikkelig babyboom på jobben med andre ord. Det er søren meg bittert å se den ene etter den andre komme. Og så sitter de sikkert der og klager og syter i tillegg. Sorry, litt pesimist her. Håper du får timen snart, og blåst ut litt tanker! Sender deg en stoooooooooooooor bamseklem!!
Ja, det er helt sinnsykt. Gruer meg sånn til å være på jobben. Idag stod jeg i dusjen og bare gråt. Måtte sende en mld til sjefen og si at jeg jobber hjemme. Heldigvis er hun veldig forståelsesfull og sa det var helt i orden. Jeg prøver så hardt å ikke tenke på det, men det er bare så sinnsykt vanskelig nå. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg. Har aldri reagert sånn her før pga dette. Jeg har jo vært nede før, men set har vært når mine egne forsøk har vært negative. Har time hos psykolog på mandag og jeg kjenner det skal bli godt. Håper hun kan hjelpe meg med å snu tankene mine sånn at jeg kan få sortert de litt. Dette her er bare helt forferdelig. Jeg sitter bare og gråter hele dagen...
Ja, det er helt sinnsykt. Gruer meg sånn til å være på jobben. Idag stod jeg i dusjen og bare gråt. Måtte sende en mld til sjefen og si at jeg jobber hjemme. Heldigvis er hun veldig forståelsesfull og sa det var helt i orden. Jeg prøver så hardt å ikke tenke på det, men det er bare så sinnsykt vanskelig nå. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg. Har aldri reagert sånn her før pga dette. Jeg har jo vært nede før, men set har vært når mine egne forsøk har vært negative. Har time hos psykolog på mandag og jeg kjenner det skal bli godt. Håper hun kan hjelpe meg med å snu tankene mine sånn at jeg kan få sortert de litt. Dette her er bare helt forferdelig. Jeg sitter bare og gråter hele dagen...
HuffdaÆsj...havnet på sykehus igjen med astmaanfall. Det betyr at jeg kanskje må utsette lapraskopienFår ringe og høre hva de tror når jeg kommer hjem...At ting bare ikke kan gå etter planen!!!!
Skal ha det den 17. Feb.Huffdamasse god bedring. Når skal du ha lap?
Jeg er i tvil om jeg skal si noe og bare gå for den avtalen jeg har, eller ringe og si ifra og kanskje måtte utsette og risikere enda lenger ventetid...Mest sansynlig så går det bra, så lenge du har kommet deg ut av sykehuset og ting er under kontroll.
Astma anfall er ikke noen hyggelig opplevelse, så håper ting begynner å gå bedre for deg!!