Kommer storken til oss?

Jeg burde jo vært glad den dagen med positiv test! Men det var jeg ikke. Testet jo rugedag 9 så tenkte det sikkert var kjemisk. Uff det var skikkelig ille! Men den lille klumpen ligger inni der enda :) Mye mulig det er egget eller eggene som graver seg ned ;) Men nå må du ta test snart før flere av oss her flyr på veggen :P
Hahaha! Ja, nå er det bare 2 dager igjen til testdato:) Jeg prøver å holde meg sterk til det jeg bestemte meg for, men det er ekstremt vanskelig:)

Syns du er råflink som ikke har testet enda!! men nå er det ikke mange dagene igjen!! :)
Tok ikke du cyclogest? var det ikke den man ikke begynte å blø av? For da kan det jo hende at det er festeblødning, noe jeg krysser mine fingre på at det er!!

Jeg skal teste etterpå. Har kommet ut litt slim med blod i. Igjen, sorry detaljer. Nå sitter jeg med akkurat samme magefølelse som sist. Ser jeg skriver akkurat det samme som sist. Tok på meg bind og hentet pc. Nå ligger jeg her og bare vet at det er over. Så fort kan ting faktisk snu... Er ikke festeblødning litt sent på rugedag 12 og 13? Det står ikke at man ikke kan få mensen av cyclogest, men den KAN hindre at mensen kommer. På brevet står det at mensen kan komme 3-5 dager før blodprøven. Men jeg skal helle i meg vann nå og satse på at det funker å teste om noen timer.

Åh forstår frustrasjonen din veldig godt! Men ikke gir opp enda, vi leser overalt at det er vanlig med blødning i begynnelsen. Om du vil teste midt på dagen, ikke drikk veldig mye vann. Den kan gi falsk negativ. Krysser alt som kan krysses at du får en positiv test nå snart!!!!

Åh forstår frustrasjonen din veldig godt! Men ikke gir opp enda, vi leser overalt at det er vanlig med blødning i begynnelsen. Om du vil teste midt på dagen, ikke drikk veldig mye vann. Den kan gi falsk negativ. Krysser alt som kan krysses at du får en positiv test nå snart!!!!
Åh, det visste jeg ikke. Da drikker jeg ikke mer nå. Har drukket kanskje 2,5 dl. Det er ikke for mye det?? Får bare holde meg noen timer nå...

Føler virkelig med deg på den spenningen som er i kroppen her nå, og tror jeg kan skrive under på at alle her inne ønsker av hele sitt hjerte at du skal få positiv test i dag! Har lest at man kan få festeblødning når egget graver seg dypere ned i livmor som skjer rundt denne tiden, så satser alt på at det er det som skjer:-)

2,5 dl er tilsvarende et glass vann, så det skal gå bra tror jeg. Urinen bør ha farge når du tisse, da er den konsentrert nok.
Ok, da får jeg bare vente og se:)

Jeg er så spent og tenker på deg hele tiden!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor lenge bør jeg vente før jeg tisser?

Sist jeg var på do var kl 09.30, og har drukket et glass vann og et glass pepsi max...

Vanskelig å si.. Du har jo ikke drukket så mye. Og det har gått 3 1/2 time.. Hmm..

Sent from my iPhone using BV Forum

Negativ test. Og dette er garantert mensen og ikke festeblødning. Det er for mye.

Ååååå nei,så utrolig trist!! Kjenner den følelsen så altfor godt, det gjør SÅÅÅÅ vondt!! Sender over en stor klem!

Nei og nei, nå er jeg tom for ord...:-( Hadde så håpet og trodd at det gikk denne gangen. Vet at ingen ord er trøst akkurat nå. Stooor bamseklem til deg<3

Back
Topp