Kommer storken til oss?

Det går fremover her. Kjenner jeg begynner å ese ut nederst i magen, så det betyr vel at folliklene vokser:) Skal på kontroll i morgen og sjekke. Håper jeg får vite dato for uttak og sånn. Har kommet til en sånn fase der alt er dritt igjen, så jeg vil bsre bli ferdig med forsøket, få den bedritne beskjeden om at det enten ikke ble noen egg denne gangen heller, eller at blodprøven er negativ. Prøver å holde fast i stumpene av håp, men det er jammen ikke lett å få et godt grep lenger... Har gått og siklet på en vinflaske i kjøleskapet lenge nå. Lyst til å bare bælme nedpå og sove. Hehehe:) Neida, jeg venter på at humøret skal snu. Det gjør jo som regel det:) Jeg savner øl og sigaretter akkurat nå...Ah...hva jeg skulle gitt for å ha noe å roe ned nerver på;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Forstår veldig godt hva du mener! Legen har jo sett flere follikler og det er veldig positivt. Vi må håpe sammen selv om det er så vanskelig å holde mote opp hele tiden. De negative tankene er virke alltid sterkere. Dere skal lykkes denne ganen. Heier på deg!!
Masse lykke til i dag, venter spent på oppdatering!! :-)

Fy fader. Jeg burde bli spåkone!! Uttak på mandag. 5-6 follikler som så bra ut på høyre side og bare smått på venstre. Eller omvendt. Men da er jeg ihvertfall klar!:) Selv om legen min er absolutt imot ALT av kjerringråd, så spurte jeg om han visste om noe som helst for å få eggproduksjonen opp så ikke alt er tomt. Og til min store overraskelse så kom han med et forslag. Rødkløver te! Så nå skaø jeg først til akupunktøren også skal jeg på jakt etter rødkløver te:)

Så bra! Da blir det spennende på mandag :D ser jo ut som det går riktig veien dette altså, har følelsen av at dette blir deres siste forsøk :D

Så spennende at han kommer med anbefaling om den teen da, hvis en lege anbefaler helsekost produkt vil jeg tro at han må ha sett resultater av det før :D

Jeg fant ikke teen, men kjøpte i kapsler:)

Jeg fant den på hjemmeside av helsebutikken i bergen (kinsarvik). Skal innom i morgen og se om de har det i butikken. :-)
Ja, jeg så de hadde den i Bergen. Ble litt lang pendling på meg, hehe:):)

Hurra, det er jo fantastisk og et flott antall eggposer:-) Lykke til på mandag!!!!

Så bra! Da blir det spennende på mandag :D ser jo ut som det går riktig veien dette altså, har følelsen av at dette blir deres siste forsøk :D

Så spennende at han kommer med anbefaling om den teen da, hvis en lege anbefaler helsekost produkt vil jeg tro at han må ha sett resultater av det før :D
Ja, jeg håper det skjer noe mer denne gangen:) Hadde vært fint å komme litt lenger enn uttak:)

Dette var gode nyheter! Og rødkløverte var nytt, må prøves! Men håper jeg slipper å prøve det før på søskenforøk;-) Håper du fikk en humørboost av de gode nyhetene.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dette var gode nyheter! Og rødkløverte var nytt, må prøves! Men håper jeg slipper å prøve det før på søskenforøk;-) Håper du fikk en humørboost av de gode nyhetene.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ble fort i litt bedre humør ja:) Endelig kommer svaret på del 1! Nå er det liksom ikke så mye annet å gjøre enn å grue seg til resten. Haha :)

Hurra!!! Jeg sa jo 5-6 egg ;)

Masse lykke til på mandag!

Ps har forresten tørket rødkløver du kan få til å bruke som te

Hurra!!! Jeg sa jo 5-6 egg ;)

Masse lykke til på mandag!

Ps har forresten tørket rødkløver du kan få til å bruke som te
Har du?! Det er jo fantastisk! Har du tid til å møtes i morgen? Kanskje gå en tur eller noe? Lage litt te? Hihi:)

Har du?! Det er jo fantastisk! Har du tid til å møtes i morgen? Kanskje gå en tur eller noe? Lage litt te? Hihi:)

Sender deg melding :)

Du får komme innom en dag før testdato;)

Du får komme innom en dag før testdato;)
Det skal jeg gjøre:) Hvis det blir noe å teste da...Er ikke sikkert jeg får noe å sette inn:/

Back
Topp