Kommer storken til oss?

Hurra! Deilig å ha en tid og forholde seg til, og tiden dit går fort!! Jeg måtte også spraye 4 ganger om dagen, så det er nok suprecur du skal bruke! Gleder meg til å følge deg under prosessen!
Veldig deilig å ha en dato ja. Nå kan jeg slå ut håret og gjøre alt jeg vil frem til august:) Nå har jeg kontaktet PT så jeg skal få piska meg i form:) Skal ned 10 kilo til neste forsøk! Ikke umulig om jeg står på litt nå:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sååå bra :D Tiden går nok fort! Det er jo sommer! Det er nok Suprecur :) Jeg tok også fire ganger om dagen til sprøytestart.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sååå bra :D Tiden går nok fort! Det er jo sommer! Det er nok Suprecur :) Jeg tok også fire ganger om dagen til sprøytestart.

Vi er jo på samme klinikk så da er det sikkert det ja:)

Veldig deilig å ha en dato ja. Nå kan jeg slå ut håret og gjøre alt jeg vil frem til august:) Nå har jeg kontaktet PT så jeg skal få piska meg i form:) Skal ned 10 kilo til neste forsøk! Ikke umulig om jeg står på litt nå:):)

Så bra! Ikke noe bedre mål og motivasjon enn dette! Baby skal det bli!!

Så bra! Ikke noe bedre mål og motivasjon enn dette! Baby skal det bli!!
Baby blir det uansett når!!! Jeg har bestemt meg for det nå. Ikke noe mer tull og tøys med disse forsøkene nå. Vi prøver ikke. Vi GJØR! Hehehe:):)

Da har jeg snakket med klinikken og det blir oppstart på spray i julisyklusen. Ca. 30. Juli. Så blir det kontroll på klinikken 12. August. Spray i nesa kl. 7, 12, 17 og 22. Hipp hurra! Da er det bare å vente:)

Juhuuuuuu

Helålelåle....kan den mensen komme snart eller?? Hadde jeg bare kunnet tenke at jeg var gravid så hadde den sikkert kommet, men vi har ikke hoppet i høyet siden sist syklus. Har gått opp så mye på kort tid at jeg har ikke orket tanken på å vise meg frem. Helt krise egentlig. Dessuten er ikke denne prosessen akkurat den mest romantiske perioden i livet... I morgen har vi bryllupsdag, så jeg får vel gi meg. Hahaha:) Skikkelig romlemantisk du... Jeeeez... Føler meg som en stranda hval som ikke får plass i noen av buksene sine lenger. ÆÆÆÆÆH!!! FAEN FAEN FAEN!! Sorry. Det der måtte bare ut...

Du er absolutt ingen strandet hval! Syns du er flott jeg . Dessuten er du sprudlende, omsorgsfull støttende. Jeg unner deg sååååå strekt at dette går veien for dere <3

Du er absolutt ingen strandet hval! Syns du er flott jeg . Dessuten er du sprudlende, omsorgsfull støttende. Jeg unner deg sååååå strekt at dette går veien for dere <3
Du er god du:) Takk❤

Jeg har ikke sett deg, men du du virker jo helt fantastisk!!! Alltid støttende, får andre til å føle seg mye bedre etter å ha skrevet med alle sine bekymringer her! Mannen din er veldig heldig tenker jeg da! Ikke alle som har de egenskapene :)

Det er fult mulig! :) Vekta gjorde et hopp er i dag, så nå er jeg nede på 4,7 kg på 12 dager :D :D Og når jeg klarer så klarer du!! Har du pt på mandag? sender deg pm om trening ;)

Det er fult mulig! :) Vekta gjorde et hopp er i dag, så nå er jeg nede på 4,7 kg på 12 dager :D :D Og når jeg klarer så klarer du!! Har du pt på mandag? sender deg pm om trening ;)
Wow!!! Så utrolig bra!! Nesten 5 kg er jo helt sinnsykt bra jobba:):) Gleder meg skikkelig til mandag!! Go us!:)

Wow!!! Så utrolig bra!! Nesten 5 kg er jo helt sinnsykt bra jobba:):) Gleder meg skikkelig til mandag!! Go us!:)

Jaaaaa!! Go us! :)
Nå skal vi bli skikkelig spreke!!

Jaaaaa!! Go us! :)
Nå skal vi bli skikkelig spreke!!
Jeg gleder meg til sommerformen allerede!:):)

I dag har jeg vært og møtt min nye PT for første gang! Nå blir det alvor i greiene!!! Nå skal denna kroppen i form før neste forsøk! Tok en sånn fullstendig Inbody test som måler alt mulig rart. Der fikk jeg en fullstendig måling av fettprosent, muskelmasse og hele pakka. Genialt. Så jeg fikk en liten oppvekker i hvor ille det er. Hehe:) Men nå skal det bli lettere å gå ned de kiloene som trengs. Nå er det ingen kjære mor. 2 ganger i uka med PT. Tjoheiii!! Kanskje det blir sommerkropp på meg og!:)

Last edited:
Såå flink du er :D Det må jeg virkelig si!! Dette klarer du :) Gleder meg til å følge deg gjennom neste forsøk :)

Såå flink du er :D Det må jeg virkelig si!! Dette klarer du :) Gleder meg til å følge deg gjennom neste forsøk :)

Takk:) Ja, nå skal jeg virkelig snu om livet mitt her. Investere litt i helsa:)

Kjempebra! Stå på, dette klarer du:-) Genialt med PT da!

Flinka

Kjempebra! Stå på, dette klarer du:-) Genialt med PT da!
Det er dritdyrt!! Men det er kjipere å dø tidlig...hehe:)

Kjempe flink er du!! :) :)

Back
Topp