Kommer storken til oss?

Oi, det var litt av en beskjed å få da.. Men greit å være føre var og begynne å jobbe med å forebygge det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er veldig sant. Så nå må jeg bare legge om litt på kosthold og trening:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, man kan trygt si at jeg er avhengig av sukker... Kanskje jeg skal prøve meg på det samme som deg. 100 dager sukkerfri er ingen dum idé. Men har en hyttetur neste helg, så kanskje etter den. Hehehe:) Jeg trener på elixia ja:) Det hadde jo vært gøy. Har blitt tipset om trappetrening, så jeg skal opp til Holmenkollen og gå i trapper en dag:) Bare å bli med!:) Si ifra om du lærer noen triks for å holde deg unna sukker da!! I need it! Hihihi:)

Hahaha... merker jeg hiver etter pusten ved bare å tenke på å gå i så mange trapper... lol... men at jeg hadde trengt det. Det hadde jeg ;)

Skal si i fra hvis det kommer noen gode tips i boka :)

Driver å stiller inn hjernen min på at jeg skal ned på spinnings time om 55 min. Er den treningen jeg alltid syns er lettest å begynne med når hver gang jeg har hatt alt for lang pause :)

Hahaha... merker jeg hiver etter pusten ved bare å tenke på å gå i så mange trapper... lol... men at jeg hadde trengt det. Det hadde jeg ;)

Skal si i fra hvis det kommer noen gode tips i boka :)

Driver å stiller inn hjernen min på at jeg skal ned på spinnings time om 55 min. Er den treningen jeg alltid syns er lettest å begynne med når hver gang jeg har hatt alt for lang pause :)
Jeg skal ikke løpe opp trappene jeg altså. Haha:) Det blir verdensmesterskap i saktegåing:) Men målet er bare å komme til toppen:)

Jeg skal ikke løpe opp trappene jeg altså. Haha:) Det blir verdensmesterskap i saktegåing:) Men målet er bare å komme til toppen:)

Hahaha..... Men da blir jeg med ;)

Hahaha..... Men da blir jeg med ;)
Ledig i helgen?:):) Det er bare å hive seg ut i det. Jeg har ikke gjort det før selv, så vi kan hive etter pusten sammen mens melkesyra brenner i beina!:):):) JA TIL MER SMERTE! Hahaha:)

Ledig i helgen?:):) Det er bare å hive seg ut i det. Jeg har ikke gjort det før selv, så vi kan hive etter pusten sammen mens melkesyra brenner i beina!:):):) JA TIL MER SMERTE! Hahaha:)

Akkurat denne helgen er øremerket får ryddig og malig utvendig av huset. Kan til uka og neste helg ;)

Heia spreke damer på bv ;)

Akkurat denne helgen er øremerket får ryddig og malig utvendig av huset. Kan til uka og neste helg ;)

Heia spreke damer på bv ;)
Neste helg er det hyttetur med jentene, men er klar for litt trim etter jobb til uka!:):)

Da gjør vi det. Bare i si i fra når det passer. Her er det fysikk lesning til den store gullmedljen. Så har ikke satt opp noen planer til uka. Så litt trim skal jeg få skvist inn :)

Nå er det 1 uke til forventet mens. Da skal jeg ringe klinikken og planlegge neste forsøk som blir i august. Usikker på om jeg skal begynne å spraye på dag 21 i neste syklus eller syklusen som kommer i juli. Hva tror dere? Jeg har jo ikke sprayet før. Siden klinikken er stengt så får jeg jo ikke gått på kontroll i juli liksom. Tipper det blir oppstart i juli da. Siden de fleste sprayer i 2 uker før sprøyter...? Så sprøyter i 2 uker? Ish?

Jeg er helt lost jeg. Dette er jo nesten som første forsøk igjen. Har ingen anelse hva jeg skal gjennom før selve uttaket. Er veldig spent på bivirkningene også. Legen sa jeg ville merke stor forskjell ift. Menopur som jeg har gått på de 2 siste gangene. Mannen min spurte om han burde pakke krise-bag. So thats happening... Haha:) En six pac med øl, sovepose og ekstra undertøy. Kjekt når han må sove ute om jeg blir for ille:)

Jeg brukte spray i 2 uker før jeg begynte med sprøyter og brukte sprøyter i 8 dager :) Det blir spennende :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er det 1 uke til forventet mens. Da skal jeg ringe klinikken og planlegge neste forsøk som blir i august. Usikker på om jeg skal begynne å spraye på dag 21 i neste syklus eller syklusen som kommer i juli. Hva tror dere? Jeg har jo ikke sprayet før. Siden klinikken er stengt så får jeg jo ikke gått på kontroll i juli liksom. Tipper det blir oppstart i juli da. Siden de fleste sprayer i 2 uker før sprøyter...? Så sprøyter i 2 uker? Ish?

Spennende. Jeg sprayet i 2 uker først så kontroll å så sprøyter :) Dette blir bra :)

Jeg begynte på spray 15.mai, begynner med sprøyter 4.juni, UL 13.juni ;) Spennende tider ja :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spør deg her jeg :) Fikk du alle pillene mens mannen var og gjorde sin greie? Jeg hater jo å svelge piller og vil helst være alene når jeg gjør det :P

Nei, jeg fikk pillene mens vi snakket med sykepleier begge to. Hun forklarer hva som skal skje, så får du litt dop, så går du og legger deg på hvilerom. Det er først da mannen din skal tømmes:) Det er bare å si ifra om du vil sitte alene, med mannen eller sykepleier. De gjør akkurat det du vil:) Men du må si det da, for jeg tror ikke de kan lese tanker, hehe:)

Lykke til i dag da:) Spent på oppdatering:)

Kanskje jeg tar pillene på do :P Fikk du beroligende og? Herregud jeg gruer meg. Jeg bare lurer sånn på hvordan smerten er!

Husker du hvordan det var å ta celleprøve? Det er som den, bare litt mer tøying og utstyr:) Jeg synes det var verst å ligge der med en spotlight midt i glufsa mi. Hahaha:) Bare husk å puste rolig så du ikke blir stressa. Det koller til å gå strålende:):) Fikk beroligende og ja. De kikket inn da jeg lå på hvilerom. Sovna tvert:)

Husker du hvordan det var å ta celleprøve? Det er som den, bare litt mer tøying og utstyr:) Jeg synes det var verst å ligge der med en spotlight midt i glufsa mi. Hahaha:) Bare husk å puste rolig så du ikke blir stressa. Det koller til å gå strålende:):) Fikk beroligende og ja. De kikket inn da jeg lå på hvilerom. Sovna tvert:)

Jeg merka ikke celleprøven jeg :P Uff. Dette går nok bra :) Er spent på resultatet! Vi får ikke vite noe om sædprøven idag? Hvordan den så ut?

Nei, de behandler egget ditt idag, så tar de vel hams prøver senere i dag. Så ringer de deg i morgen:)

Back
Topp