Kommer storken til oss?

Uæh...snakk om blandede følelser. Min beste venninne spurte meg nettopp om jeg ville være fadder. Ble jo kjempeglad og begynte jo seff og gråte. Gledestårer!!:) Så koselig å bli spurt!:) Men nå ligger jeg her og bare hater denne urettferdige verden igjen... Hater meg selv for dette. Jeg VET jo at hun ville ha dette barnet, og at hun er superflink. Men....jeg trodde igjen at denne anseniteten min ville trumfe. Jeg er ganske sikker på at jeg trakk en kølapp altså...Så NOEN har vært å tuklet med kølapp automaten! Men nå er jeg bare glad igjen...puh

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du beskriver ting så fint, og jeg sitter ofte med et smil om munnen av måten du formulerer deg på:-) Kjenner så alt for godt igjen de ambivalente følelsene der gitt, både glad og trist på samme tid. Det er visst mange som sniker i køen og ikke følger kølappsystemet, til stor frustrasjon for oss som står pent og venter på tur;-) Din tur kommer den<3

Du beskriver ting så fint, og jeg sitter ofte med et smil om munnen av måten du formulerer deg på:-) Kjenner så alt for godt igjen de ambivalente følelsene der gitt, både glad og trist på samme tid. Det er visst mange som sniker i køen og ikke følger kølappsystemet, til stor frustrasjon for oss som står pent og venter på tur;-) Din tur kommer den<3
Det var veldig koselig sagt:) Jeg er veldig opptatt av at humor har en plass i alle anledninger, så lenge man kan time det litt:) Det er viktig å kunne se litt annerledes på vanskelige ting. Hvis ikke så tror jeg jammen vi hadde blitt drankere hele gjengen:) Jeg lurer på om jeg skal begynne å kutte i køen selv. Kanskje det hjelper?:):)

Sender deg en klem <3

Jammen godt det er helg, for nå begynner jeg å bli sjuk også...

Huff da, god bedring!!

Jammen godt det er helg, for nå begynner jeg å bli sjuk også...

Det kan du ikke for imorgen er det trefff

Foreløpig bare hovne mandler og hodepine, så jeg satser på at det går bra:)

Her er det feber :( Regner ikke med man får høyere temp av varmen og hetetoktene? Og vondt i halsen. Tenker kanskje det er bedre å få det nå enn i rugetida.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det feber :( Regner ikke med man får høyere temp av varmen og hetetoktene? Og vondt i halsen. Tenker kanskje det er bedre å få det nå enn i rugetida.

Paracet, cola og is til deg også WCE :) god bedring

Uff da!:( Masse god bedring!! Jeg tror jeg har fått sommerforkjølelsen..er helt gåen i huet. Og varmen gjør det ikke bedre. Det er nok litt det du kjenner også. Håper du blir frisk fort da:)

Har begynt å lage disse nå. Tror det blir et par bestillinger til:) Veldig fornøyd til å være min aller første hekleting:)

Kanskje ta med bilde og da...

Vedlegg

• 1400956375339.jpg
    1400956375339.jpg
    56,7 KB · Visninger: 110
Uff da!:( Masse god bedring!! Jeg tror jeg har fått sommerforkjølelsen..er helt gåen i huet. Og varmen gjør det ikke bedre. Det er nok litt det du kjenner også. Håper du blir frisk fort da:)

Ja, for jeg har ikke sånn vanlig vondt i halsen. Er bare litt øm og hoven, ikke tett i nesa som jeg pleier, men tung i hodet og pittelitt feber. Og trykk i øra. Håper jeg er bedre til vi skal på klinikken neste fredag.

åhhhh så skjønne Starbucks, kan du lære meg? Hvor lang tid tar det å lage en?

Brukte bare et par timer:) Går sikkert fortere når jeg kan det:) Klart det:)

Vær obs på at jeg ikke en gang skjønner meg på hekling enda hehe. Om jeg husker det skal jeg ta med det heklegarnet hun i strikkebutikken anbefalte meg så kan du se på det

Vær obs på at jeg ikke en gang skjønner meg på hekling enda hehe. Om jeg husker det skal jeg ta med det heklegarnet hun i strikkebutikken anbefalte meg så kan du se på det
Det årner seg:)

Back
Topp