Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han snakket om at jeg skulle ringe inn når mensen kommer i juni, så jeg må vel starte opp etter det. Vet ikke hvor lenge man går på spray og sprøyter jeg. Vet du? Klinikken er jo stengt i juli, så jeg får jo ikke dratt på kontroll eller noe hele den mnd. Tror ikke jeg får gjort noe før august. Kjedelig. Blir 3 lange mnd. Da har det gått et år siden vi startet opp med klinikken og ingenting har skjedd...Det forstår jeg veldig godt at du er lei av denne ventingen. Det er veldig tungt. Men du er heldigvis i gang i juni og denne gangen skal spiren sitte![]()
Så flott at det har en ny plan med nye medisiner. Når begynner du med spray og hvor langt skal du bruke den?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Sprayet 14 dager før oppstart med sprøyter. Hos meg skal jeg gå på sprøyter i ca 12 dagerHan snakket om at jeg skulle ringe inn når mensen kommer i juni, så jeg må vel starte opp etter det. Vet ikke hvor lenge man går på spray og sprøyter jeg. Vet du? Klinikken er jo stengt i juli, så jeg får jo ikke dratt på kontroll eller noe hele den mnd. Tror ikke jeg får gjort noe før august. Kjedelig. Blir 3 lange mnd. Da har det gått et år siden vi startet opp med klinikken og ingenting har skjedd...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
TakkJeg tror faktisk dette skal funke på meg
Ja, det er helt klart en fordel med sommer i mellomSå flottSå de har stengt hele juli?
Det er jo godt det er sommer i det minste så går nok tiden litt fortere enn den kanskje hadde gjort på mørkeste vinteren
Sent from my iPhone using BV Forum
Stengt fra 4. Juli og ut mnd. "Vi må hviler vi og", som Holst saSå flottSå de har stengt hele juli?
Det er jo godt det er sommer i det minste så går nok tiden litt fortere enn den kanskje hadde gjort på mørkeste vinteren
Det høres bra utSkjønner godt du synes det er lenge å vente, det er så kjedelig... Behandlingen du skal få høres bra ut! Jeg har alltid brukt puregon og fått ut 7-8 egg. Jeg har brukt spray i to uker og deretter sprøyter i 10-11 dager. Man kan imidlertid stå lenger på sprayen hvis det er nødvendig ift klinikkens kapasitet/sommerstengt. Neste gang SKAL du lykkes![]()
Det kan jeg forståStengt fra 4. Juli og ut mnd. "Vi må hviler vi og", som Holst sa
Det kan virkelig hende jaDet kan jeg forståDe må jo ha ferie de også! Kanskje vi får uttak på samme tid om det ikke går på første forsøk her..
Jeg begynner på spray i morgenDet kan virkelig hende jaFor du er på spray nå? Har du dagbok?
Det er absolutt å anbefaleJeg begynner på spray i morgenHar ikke dagbok enda. Vurderer sterkt å opprette en
![]()
Begynte på spray på dag 21, og så sprøyter to uker etter det. Det kom en mens ca en uke etter spraystart og så får man en ultralyd for å se at man er ordentlig nedregulert før oppstart sprøyter.Det høres bra utDu SKAL også lykkes neste gang
Det er jo greit å vite at de kan tilpasse sprayen såpass
Når i syklusen startet du mdd sprøyter?
Lager en dagbok i kveld etter jobbDet er absolutt å anbefaleFår blåst ut mye, samtidig som det er hyggelig å lese om deg og din historie, og hvordan det ligger an med deg
Gratulerer med spraystartLager en dagbok i kveld etter jobbJeg startet med spray idag på dag 21. Om to uker skal jeg på UL og om alt er som det skal begynner jeg på sprøyter dagen etter
Hmmm...men da ble det plutselig mer fornuftig at jeg ringer inn mensen i juni. Tror jeg, heheBegynte på spray på dag 21, og så sprøyter to uker etter det. Det kom en mens ca en uke etter spraystart og så får man en ultralyd for å se at man er ordentlig nedregulert før oppstart sprøyter.