Kommer storken til oss?

Vi får ta et par kinoturer innimellom så går tiden fortere. Blir sikkert godt for kroppen å slappe av litt ift alle hormoner. Er jo ganske tøff prosess. Selv hadde ikke jeg orket dette to sykluser på rad tror jeg

Det forstår jeg veldig godt at du er lei av denne ventingen. Det er veldig tungt. Men du er heldigvis i gang i juni og denne gangen skal spiren sitte :-)
Så flott at det har en ny plan med nye medisiner. Når begynner du med spray og hvor langt skal du bruke den?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Han snakket om at jeg skulle ringe inn når mensen kommer i juni, så jeg må vel starte opp etter det. Vet ikke hvor lenge man går på spray og sprøyter jeg. Vet du? Klinikken er jo stengt i juli, så jeg får jo ikke dratt på kontroll eller noe hele den mnd. Tror ikke jeg får gjort noe før august. Kjedelig. Blir 3 lange mnd. Da har det gått et år siden vi startet opp med klinikken og ingenting har skjedd...:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skjønner godt du synes det er lenge å vente, det er så kjedelig... Behandlingen du skal få høres bra ut! Jeg har alltid brukt puregon og fått ut 7-8 egg. Jeg har brukt spray i to uker og deretter sprøyter i 10-11 dager. Man kan imidlertid stå lenger på sprayen hvis det er nødvendig ift klinikkens kapasitet/sommerstengt. Neste gang SKAL du lykkes:-)

Han snakket om at jeg skulle ringe inn når mensen kommer i juni, så jeg må vel starte opp etter det. Vet ikke hvor lenge man går på spray og sprøyter jeg. Vet du? Klinikken er jo stengt i juli, så jeg får jo ikke dratt på kontroll eller noe hele den mnd. Tror ikke jeg får gjort noe før august. Kjedelig. Blir 3 lange mnd. Da har det gått et år siden vi startet opp med klinikken og ingenting har skjedd...:(

Sprayet 14 dager før oppstart med sprøyter. Hos meg skal jeg gå på sprøyter i ca 12 dager

Takk:) Jeg tror faktisk dette skal funke på meg:)

Samme som at jeg var sikker på at jeg måtte ha prednisolon. Og se på meg nå ;-) nå er det din tur :-)

Så flott :D Så de har stengt hele juli? :( Det er jo godt det er sommer i det minste så går nok tiden litt fortere enn den kanskje hadde gjort på mørkeste vinteren :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er helt klart en fordel med sommer i mellom:) Kan nyte litt vin på terrassen og sånn så lenge:)

Så flott :D Så de har stengt hele juli? :( Det er jo godt det er sommer i det minste så går nok tiden litt fortere enn den kanskje hadde gjort på mørkeste vinteren :)

Stengt fra 4. Juli og ut mnd. "Vi må hviler vi og", som Holst sa:)

Skjønner godt du synes det er lenge å vente, det er så kjedelig... Behandlingen du skal få høres bra ut! Jeg har alltid brukt puregon og fått ut 7-8 egg. Jeg har brukt spray i to uker og deretter sprøyter i 10-11 dager. Man kan imidlertid stå lenger på sprayen hvis det er nødvendig ift klinikkens kapasitet/sommerstengt. Neste gang SKAL du lykkes:-)
Det høres bra ut:) Du SKAL også lykkes neste gang:) Det er jo greit å vite at de kan tilpasse sprayen såpass:) Når i syklusen startet du mdd sprøyter?

Stengt fra 4. Juli og ut mnd. "Vi må hviler vi og", som Holst sa:)

Det kan jeg forstå :) De må jo ha ferie de også! Kanskje vi får uttak på samme tid om det ikke går på første forsøk her.. :)

Det kan jeg forstå :) De må jo ha ferie de også! Kanskje vi får uttak på samme tid om det ikke går på første forsøk her.. :)

Det kan virkelig hende ja:) For du er på spray nå? Har du dagbok?

Jeg begynner på spray i morgen :) Har ikke dagbok enda. Vurderer sterkt å opprette en :)

Det er absolutt å anbefale;) Får blåst ut mye, samtidig som det er hyggelig å lese om deg og din historie, og hvordan det ligger an med deg:)

Det høres bra ut:) Du SKAL også lykkes neste gang:) Det er jo greit å vite at de kan tilpasse sprayen såpass:) Når i syklusen startet du mdd sprøyter?

Begynte på spray på dag 21, og så sprøyter to uker etter det. Det kom en mens ca en uke etter spraystart og så får man en ultralyd for å se at man er ordentlig nedregulert før oppstart sprøyter.

Det er absolutt å anbefale;) Får blåst ut mye, samtidig som det er hyggelig å lese om deg og din historie, og hvordan det ligger an med deg:)

Lager en dagbok i kveld etter jobb :) Jeg startet med spray idag på dag 21. Om to uker skal jeg på UL og om alt er som det skal begynner jeg på sprøyter dagen etter :)

Lager en dagbok i kveld etter jobb :) Jeg startet med spray idag på dag 21. Om to uker skal jeg på UL og om alt er som det skal begynner jeg på sprøyter dagen etter :)

Gratulerer med spraystart

Begynte på spray på dag 21, og så sprøyter to uker etter det. Det kom en mens ca en uke etter spraystart og så får man en ultralyd for å se at man er ordentlig nedregulert før oppstart sprøyter.
Hmmm...men da ble det plutselig mer fornuftig at jeg ringer inn mensen i juni. Tror jeg, hehe:)

Ikke så lenge til juni, da :) Lykke til!

Takk:):)

I går hadde jeg en fantastisk dag! Var på konsert med NKOTB og fikk møte gutta!!! Fikk gi de en klem og greier!! Fantastisk!!! Jeg er fortsatt litt i ekstase. Dette var jo mine idoler:) Ikke lett å ta bilder mens man hopper opp og ned og skriker. Hahaha:)

Vedlegg

• 1399545450313.jpg
    1399545450313.jpg
    59,9 KB · Visninger: 96
Så gøy!! ;-) fantastisk å få møte sine idoler :-)

Back
Topp