Kommer storken til oss?

Pleier du å ha lange sykluser?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er visst ikke noe klassisk pco tilfelle, for jeg har regelmessig mens. Sykluser på 28-30 dager og eggløsning hver mnd. Men det er ikke noen modne egg. Så har jeg disse cystene da. Som ødelegger for hele greia. Hater de!!

Men, hvis du er regelmessig med el hver mnd, hva er pco-tegnene dine? Jeg er bare nysgjerrig, og du trenger ikke svare.

Nei, cyster høres kjipt ut! Har ikke egen erfaring med det, og håper jeg slipper også.

Men, hvis du er regelmessig med el hver mnd, hva er pco-tegnene dine? Jeg er bare nysgjerrig, og du trenger ikke svare.

Nei, cyster høres kjipt ut! Har ikke egen erfaring med det, og håper jeg slipper også.

Det går fint:) Det er vel fordi jeg har høy amh på 74, også har jeg ca 15 eggposer på hver side. Så er det sikkert en del andre ting fra blodprøvene som tilsier at jeg har det. Et annet tegn er at all vekta mi ligger rundt midjen. Liten rumpe og smale bein, men fettet samler seg rundt midjen. Det er et klassisk pco tegn. Så har jeg forhøyede verdier av mannlige hormoner tror jeg. Det er vel det disse cystene kødder med. Mener å huske det var noe sånt.

Neiiii!!!! Det var jo SÅ ikke dette som skulle skje kjære deg Starbucks!! :( :( :( svææææær klem!! Med meg skal de benytte lang protokoll, jeg er visstnok veeldig lik deg ang pco spørsmålet, eneste er at min AMH igjen er ikke høy i det heletatt... så stå på å få lang protokoll, det fikk jeg hvertfall innvilget!! <3

Neiiii!!!! Det var jo SÅ ikke dette som skulle skje kjære deg Starbucks!! :( :( :( svææææær klem!! Med meg skal de benytte lang protokoll, jeg er visstnok veeldig lik deg ang pco spørsmålet, eneste er at min AMH igjen er ikke høy i det heletatt... så stå på å få lang protokoll, det fikk jeg hvertfall innvilget!! <3
Takk:) ❤ Jeg skal be om det denne gangen. Jeg skal ihvertfall be de sette meg på metformin. Ba om det denne runden, men hørte liksom ikke noe mer. Nå skal jeg ihvertfall stå på. Heldigvis talte ikke dette som et forsøk siden det ble avbrutt, men vil gjerne se at de vurderer situasjonen min igjen. Håper vi klarer det på neste begge to:) Vet du når du skal igang igjen forresten?

Takk:) ❤ Jeg skal be om det denne gangen. Jeg skal ihvertfall be de sette meg på metformin. Ba om det denne runden, men hørte liksom ikke noe mer. Nå skal jeg ihvertfall stå på. Heldigvis talte ikke dette som et forsøk siden det ble avbrutt, men vil gjerne se at de vurderer situasjonen min igjen. Håper vi klarer det på neste begge to:) Vet du når du skal igang igjen forresten?

Ja, be om det, hvertfall en vurdering siden alt annet ennå ikke har gitt noe særlig utslag! :) Håper hvertfall dette vil gøre susen!! :) Ja, klare dette DET skal vi, det tar bare litt lang tid, vi blir testet så innihe.... mye på tålmodighet og mental styrke! Jeg får ikke i gang i gjen før i september (utta enten uke 36 eller 40 der ett sted alt ettersom hvordan mensen utarter seg etterhvert hver syklus nå) AAALTFOR lang ventetid spør du meg, men hva kan jeg gjøre legge meg på benken å beordre uttak neeeeh funkække! ;P huff hehe

Ja, be om det, hvertfall en vurdering siden alt annet ennå ikke har gitt noe særlig utslag! :) Håper hvertfall dette vil gøre susen!! :) Ja, klare dette DET skal vi, det tar bare litt lang tid, vi blir testet så innihe.... mye på tålmodighet og mental styrke! Jeg får ikke i gang i gjen før i september (utta enten uke 36 eller 40 der ett sted alt ettersom hvordan mensen utarter seg etterhvert hver syklus nå) AAALTFOR lang ventetid spør du meg, men hva kan jeg gjøre legge meg på benken å beordre uttak neeeeh funkække! ;P huff hehe
Du kan kjøpe medisin på ebay og ringe klinikken og si du er klar for uttak om et par uker. Hehehe:) Det var jammen meg lang ventetid!! Hvorfor ikke før?

Nå har jeg vært hos fastlegen (eller, en vikar da) og fått sykemelding ut neste uke. Hun har faktisk jobbet for fedon lindberg og hjulpet kvinner med pco å bli gravide. Dette er jo helt utrolig. Hun lurte veldig på hvorfor jeg ikke har fått metformin, og mener det er nøkkelen til at jeg skal klare å bli gravid. Det er faktisk jeg overbevist om også. Jeg spurte jo klinikken om dette, men jeg tror ikke rakk å virdere vurdere det. Tiden mellom blodprøve og til jeg startet på sprøyter ble for kort iom at det var påske imellom. Rakk vel ikle ta en vurdering, kalle inn til samtale og starte opp med det. Jeg troe det er det som er greia. Jeg skal ihvertfall ta opp dette på tirsdag, og om klinikken fortsatt mener at det ikke er bevist nok om dette så skal jeg ringe fastlegen og be henne ta en ny vurdering på meg. Jeg har lest masse legejournaler og mange historier med vellykkede resultater pga dette. Jeg gir meg IKKE!!!!:)

Stå på, ikke gi deg!! Flott at du møtte en lege med god erfaring med metformin. Satser på at du slipper å kjempe så alt for hardt for å få det du ønsker:-)

Hmm, jeg "løy" visst til deg ang når jeg skal ha uttak.. hehe. Eller, jeg løy ikke, bare glemte meg litt. Det er sprøyter jeg skal starte med rundt midten av juni, uttak rundt 23-25 juni kanskje? Sånn cirkus iallefall:-)

Du kan kjøpe medisin på ebay og ringe klinikken og si du er klar for uttak om et par uker. Hehehe:) Det var jammen meg lang ventetid!! Hvorfor ikke før?

Hihihi hadde vært ypperlig ; P nei det er helt fylt opp med pasienter så langt frem i tid samtidig som det er en veldig liten ivf klinikk burde vært mye større for å være landets nest største by...!!

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Hmm, jeg "løy" visst til deg ang når jeg skal ha uttak.. hehe. Eller, jeg løy ikke, bare glemte meg litt. Det er sprøyter jeg skal starte med rundt midten av juni, uttak rundt 23-25 juni kanskje? Sånn cirkus iallefall:-)

Men det er ikke så altfor langt unna mitt eventuelle neste forsøk. Jar regnet litt på det og jeg får uttak rundt 29. Juni hvis mensen kommer når den skal:)

Hihihi hadde vært ypperlig ; P nei det er helt fylt opp med pasienter så langt frem i tid samtidig som det er en veldig liten ivf klinikk burde vært mye større for å være landets nest største by...!!

Det er godt det hender folk avlyser timer fordi de plutselig har klart det selv da. Og vips så er du inne til forsøk mye tidligere:):) Men det var lang ventetid på privat klinikk for en så stor by ja.

Det er godt det hender folk avlyser timer fordi de plutselig har klart det selv da. Og vips så er du inne til forsøk mye tidligere:):) Men det var lang ventetid på privat klinikk for en så stor by ja.

Ikke privat, men offentlig :) :) ja får håpe det plutselig kan gå fortere;)

Kjenner jeg trenger å bli litt nummen i hjernen. Hva passer vel bedre enn litt jameson og whisky sour?

Vedlegg

• 1399051117171.jpg
    1399051117171.jpg
    51,3 KB · Visninger: 86
Åneeei :( Trøsteklem. Vet ikke hva jeg skal si, men vil si at du virker så sterk! Hvordan har det sett ut sist på UL da? Kunne de se eggposer? Vet ikke om det heter det heller da jeg ikke er helt inn i dette enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Åneeei :( Trøsteklem. Vet ikke hva jeg skal si, men vil si at du virker så sterk! Hvordan har det sett ut sist på UL da? Kunne de se eggposer? Vet ikke om det heter det heller da jeg ikke er helt inn i dette enda.

Sent from my iPhone using BV Forum
De så ca 5 eggposer (folikker) som kunne bli noe. Men de kan ikke se om det er egg i de på ul. Et egg er jo ikke større enn et sandkorn, så det er umulig for de å vite om det er noe i de. Da de skulle tømme de så var de tomme (vanncyster). Det er sårt når beskjeden kommer, men når man har så flotte folk rundt seg som jeg har, så er det lett å snu den negative siden til å se den positivt igjen. Har også en fantastisk fastlegevikar som mente jeg burde stå på krava for å få metformin. Enda det var første gang jeg møtte henne i dag :) Også har jeg en fantastisk mann som gjør alt han kan for å muntre meg opp. Han er veldig morsom når han setter igang:):)

Last edited:
Back
Topp