Kommer storken til oss?

Beklager, jeg så ikke at du hadde skrevet nytt innlegg.. det var leite å høre:-( Har du flere forsøk i det private?

Du kan ringe inn å høre hva de synes du skal gjøre?
Har testet hver dag siden rugedag 8 eller noe. Alle har vært negative. Blodprøven er på torsdag. Får bare møte opo og få dommen så jeg kan slutte med cyclogesten...

Beklager, jeg så ikke at du hadde skrevet nytt innlegg.. det var leite å høre:-( Har du flere forsøk i det private?
Ja, vi har 2 til. Pluss evt. offentlige forsøk...

Veldig veldig kjedelig:-( Ta deg en real fyllekule til helga, gråt noen tårer og så er min erfaring at kamplysten til å gå på med nytt mot og håp for et nytt forsøk på plass raskt! Nå er det bare å se fremover, for neste gang skal du lykkes! Basta!!

Neste gang, da går det ;-) Siden vi har privat så begynner du på nytt med en gang om du vil og orker..

Mitt første svangerskap testa jeg svakt positivt 2 dager etter IKM. Denne gangen var heller ikke testen veldig sterk på testdag. Og menssmerter hadde jeg i bøtter og spann begge gangene. Krysser fremdeles fingrene for deg jeg altså !! Er jo fortsatt to dager til testdato!!

Uffa :( :( ikke kjekt, men ta deg en fyllekule i helgen og rølp litt, så sier jeg som Mammadrøm at kamplysten og friskt mot kommer sterkt tilbake snart <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Det blir et stooooort glass med GT på lørdag!:) Og etter et ørlite sammenbrudd på jobb i dag, så har jeg hevet hodet litt, bestilt tur til Dublin for mannen og meg:) Det blir kos! Nå har jeg noe å glede meg til.

Thats the spirit :D oooog der var jeg misunnelig!!! :) :)

Thats the spirit :D oooog der var jeg misunnelig!!! :) :)

Hahaha:) Jeg bare ELSKER Dublin! Fantastisk shopping, deilig mat, og selvfølgelig Bulmers cider:)

Kjempegøy med tur til Dublin:-) Jeg har bodd der i to år, og elsker byen! Det er fint å ha noe sånt å glede seg til!

Takk for en hyggelig kveld!! :-) det var koselig å møte deg. :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Veldig hyggelig å møte deg også! :) Håper vi sees igjen en annen gang:) Kanskje jeg tar meg en tur til Bergen snart. Altfor lenge siden sist!

Kjempegøy med tur til Dublin:-) Jeg har bodd der i to år, og elsker byen! Det er fint å ha noe sånt å glede seg til!
Åååh! Heldiggris!!:D Vi har vært der 4 ganger. Jeg kunne lett bodd der. Verdens hyggeligste sted og folkeslag:)

Åååh! Heldiggris!!:D Vi har vært der 4 ganger. Jeg kunne lett bodd der. Verdens hyggeligste sted og folkeslag:)
Nå fikk jeg mega-inspirasjon for en Dublin-tur!! :)

Vi skal dit 20-24 april! Kanskje vi sees der??:)

Rugedag 14/16 dpo: Tok en test selv om jeg visste svaret. Ville sikkert ha angret om jeg lot være. Negativ. Blodprøve i morgen og fylla på lørdag. Fin uke....

Back
Topp