Kommer storken til oss?

Gratulerer med et flott egg inn! Det er jo en seier bare det, har jeg lært etter litt erfaring ;-) Håper du blir ruger lenge og vel nå! Ta godt vare på deg selv.
Tusen takk:) Ja, det blir en veldig avslappende uke:)

Rugedag 2: I går fikk jeg noen merkelige stikkinger i magen på høyre side. Kjentes litt ut som sprøytestikk når jeg bøyde meg ned. Lå på sofaen en stund og da gikk det over. I dag har jeg hatt mye murringer og føles øm i underlivet. Det kan være cyclogesten som tuller med meg. Håper det er en bivirkning og ikke noe annet. Tar det med ro i dag. Ingen trening, bare litt husarbeid i roooolig tempo:) Er helt avsindig trøtt og sliten i dag. Det er så vidt jeg orker å gå opp trappa. Kanskje litt husarbeid får kroppen til å våkne litt igjen:) Ellers er det jo denne ventetiden da. Tar en pre-test på onsdag for å sjekke om det er noe igjen i kroppen som kan gi falsk positiv. Men skal gå på denne progesteronen frem til blodprøve 20. Mars. Kan den påvirke tissetesten?

Spennende å følge deg i rugetiden:-) Dette skal det bli baby av!!

Spennende å følge deg i rugetiden:-) Dette skal det bli baby av!!
Det håper jeg og:) Etter 6 år som prøvere så synes jeg det er vår tur:) Og det blir baby på deg og! Hurraaa!:)

Oi, 6 år... Tar på denne prøvingen... Brukte 3 og 1/2 år med snuppa vi, er så utrolig heldige som har ett lite mirakel :) Vi har nå brukt 2 år på å prøve på søsken :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er vondt uansett hvor lenge man venter. Ønsket er jo like stort:)

Mhm... Tror nok ikke andre vet hvor vondt det egentlig kjennes... Håper virkelig det er deres tur nå!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei. Har et par venninner som er gravide og ikke forstår. Men jeg har en annen venninne som heldigvis forstår. Tror hun har googlet mer enn meg. Haha:)

Rugedag 3: Det har gått relativt rolig for seg i dag. Ingen smerter i dag annet enn øm i underlivet og oppblåst. Knappen på jakka mi gikk så vidt igjen, men jeg så ut som en spekkpølse over holdbarhetsdatoen. Sprekkferdig med andre ord:) Gått litt tur i frognerparken med mann og hund, snakket noen timer i tlf med en venninne som har tetmin om 1 mnd. Også bakte jeg muffins. Bare fordi jeg kjeder meg. Holder på å gå på veggen av denne rastløsheten!! Tok en test i kveld for gøy for å sjekke at alt som kan ødelegge resultatet er ute av kroppen. Den var hvit som snø, så da kan jeg jo krysse av det på lista mi....:)

Så bra at det er ute av kroppen allerede! :) Nå er det bare å vente tolmodig til du kan teste og få tilbake streken ;)

Ja...så var det dette med tålmodighet da. Ikke min sterkeste side. Men det er det vel ingen andre som klarer å være her inne. Hehe:) Stod opp kl 07 i dag og, og nå venter jeg på å få lagt meg igjen...

Heheheh... er i hvert fall ingen tolmodighet å hente hos meg i hvertfall, ikke når det gjelder testing ;)

lol, du får prøve å lese en bok eller noe som stjeler tia di ;)

Jeg fant et puslespill på 1500 biter. Bare gråtoner av Brooklyn Bridge. Det kan jo bli interessant. Haha:)

hahahha..... Lykke til! ;)

Rugedag 4: Foreløpig ingen symptomer i dag. Det jeg hadde de foregående dagene må ha vært smerter og ubehag etter uttak/innsett. Ingen stikkinger, murringer hittill i dag. Har derimot lagd en helsikes god hjemmelagd pizza til lunsj/middag, og ligger nå og vælver meg i sofaen. MMMMM NAM!!!:D Har støvsugd 1. etasje og satt igang den store "klesvask-dagen". 2 maskiner unnagjort, 4 igjen. Jaja, da går ihvertfall denne dagen fortere:D

Det høres bra ut! :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Rugedag 4 allerede ja! Håper dagene frem til testdag raser av gårde!

Rugedag 5: Tilbake på jobb, og det er egentlig veldig deilig, for nå kommer dagene til å gå litt fortere:) Så jobber jeg med mange flotte mennesker også da:) Jeg har jo vært åpen med de hele veien og det er hyggelig å høre at de har savnet meg og har tenkt mye på meg. Har fortsatt ømme pupper og fått noen stikk i magen idag. Ikke i livmorområdet, men litt over og på venstre side for navlen. Betyr sikkert ingenting, selv om jeg hadde håpet at det skulle gi meg en pekepinn på hvor dette går hen...:) Ha en fortsatt fin dag, jenter!:)

Kanskje stikkingene er egget som fester seg?? Krysser fingrene for det! Sikkert godt å jobbe ja - jeg blir ekstremt rastløs alltid de to siste ukene før mensen kommer. Prøver å holde meg så opptatt så mulig (spesielt i helgene). Visst ikke blir jeg et testmonster! Haha:D

Masse lykke til videre med ruginga.

klem

Back
Topp