KNIPETRÅD

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Vet ikke om vi hadde en knipetråd her fra før - jeg finner den hvertfall ikke. Er dere flinke til å knipe? Jeg har gjort det til en vane å knipe 2 ganger om dagen. Jeg får påminnelser av appen Kegel Trainer, helt super app :)

Takk for tips! Har aldrivært flink på det, glemmer det, og så er det så kjedelig! Men merker det straffer seg, tredje graviditet nå og det er stadig vekk små uhell:-/

Takk for tips! Har aldrivært flink på det, glemmer det, og så er det så kjedelig! Men merker det straffer seg, tredje graviditet nå og det er stadig vekk små uhell:-/

Ja det er jo ikke det kjekkeste jeg gjør :P Appen er en god påminnelse i hverdagen.

KNIIIP :P nei vi har ikke noen knipetråd.. hadde en folat tråd :P
Men en KNIIIPE tråd er bra å ha :D

*kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

Kniper dere 10*10? Jeg blir utslitt etter 10sek*5, må trenes opp til å klare 10 repetisjoner :P

Kniper dere 10*10? Jeg blir utslitt etter 10sek*5, må trenes opp til å klare 10 repetisjoner :p

Jeg kniper som appen sier :P Den veksler mellom 2 sek knip og 2 sek pause opptil 5 sek knip 5 sek pause. Jeg burde kanskje øke litt?

Vet ikke om vi hadde en knipetråd her fra før - jeg finner den hvertfall ikke. Er dere flinke til å knipe? Jeg har gjort det til en vane å knipe 2 ganger om dagen. Jeg får påminnelser av appen Kegel Trainer, helt super app :)

Likte den appen, takk for tips! Satser på å bruke den framover.

Men det står level 1? Hvor lenge har du brukt den? Vil tro det øker etterhvert.

Tror man må kjøpe den for å få høyere enn level 1 ;) Har brukt den siden noen her tipset om den før jul en gang.

Kniper når jeg blir minnet på det men ikke noe system på antall repetisjoner. Hadde kanskje vært lurt å satt det litt i system ja. Kniper nå da, så takk for påminnelsen :)

Jeg bruker appen og prøver å knipe 3 ganger om dagen. Er ikke sikker på om jeg gjør det riktig men....

Kniper om kvelden når jeg har lagt meg. Må konsentrere meg noe innmari for å få det til. Går lettere når jeg har vært ekstra flittig på knipinga.

Jeg har vært skikkelig dårlig med knipingen..dvs jeg har ikke engang tenkt på det siden jeg gikk ut fra JM-kontoret første gang :P .. så APP-tips er jo helt KANON! Den er lastet ned og installert.. så nooo skal det knipes :D :D

Back
Topp