Vet ikke om vi hadde en knipetråd her fra før - jeg finner den hvertfall ikke. Er dere flinke til å knipe? Jeg har gjort det til en vane å knipe 2 ganger om dagen. Jeg får påminnelser av appen Kegel Trainer, helt super app 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Har aldrivært flink på det, glemmer det, og så er det så kjedelig! Men merker det straffer seg, tredje graviditet nå og det er stadig vekk små uhell:-/
Kniper dere 10*10? Jeg blir utslitt etter 10sek*5, må trenes opp til å klare 10 repetisjoner![]()
Vet ikke om vi hadde en knipetråd her fra før - jeg finner den hvertfall ikke. Er dere flinke til å knipe? Jeg har gjort det til en vane å knipe 2 ganger om dagen. Jeg får påminnelser av appen Kegel Trainer, helt super app![]()
Men det står level 1? Hvor lenge har du brukt den? Vil tro det øker etterhvert.Jeg kniper som appen sierDen veksler mellom 2 sek knip og 2 sek pause opptil 5 sek knip 5 sek pause. Jeg burde kanskje øke litt?
Men det står level 1? Hvor lenge har du brukt den? Vil tro det øker etterhvert.
Å, da gidder jeg ikkeTror man må kjøpe den for å få høyere enn level 1Har brukt den siden noen her tipset om den før jul en gang.
Har ikke kjøpt jeg hellerÅ, da gidder jeg ikke![]()
Vet ikke om vi hadde en knipetråd her fra før - jeg finner den hvertfall ikke. Er dere flinke til å knipe? Jeg har gjort det til en vane å knipe 2 ganger om dagen. Jeg får påminnelser av appen Kegel Trainer, helt super app![]()