KNIPETRÅD

Kniper for harde livet, jeg! :p Savner å kunne hoppe på trampoline med barna uten å tisse på meg.. ;)
 
Her er det full kontroll ;) kunne knipe strålen morgenen etter fødsel faktisk.. Hoster og nyser osv uten problemer selv med full blære. Så hopping på trampoline er heller ikke noe problem.. Dvs bekkenet stopper for det..
 
Jeg kan hoste og nyse uten uhell, har kunnet det siden fødsel. Men å knipe av strålen er det verre med, så har nok ikke full kontroll ennå...
 
Her er det full kontroll ;) kunne knipe strålen morgenen etter fødsel faktisk.. Hoster og nyser osv uten problemer selv med full blære. Så hopping på trampoline er heller ikke noe problem.. Dvs bekkenet stopper for det..
Da er du heldig :) Jeg har gjort knipeøvelser jevnt og trutt, men hadde ikke sjans å knipe strålen rett etter fødsel. Nå går det greit igjen :)
 
Her er ikke lekkasje noe problem, men jeg klarer ikke å holde på "gassen"!!! :-o Dritflaut å stadig slippe ut skikkelig lydbomber også selvfølgelig.. Prøver å knipeknipe, men føler ikke det hjelper på det... Gaaad...
 
Her er det full kontroll ;) kunne knipe strålen morgenen etter fødsel faktisk.. Hoster og nyser osv uten problemer selv med full blære. Så hopping på trampoline er heller ikke noe problem.. Dvs bekkenet stopper for det..
Kan gjøre alt uten å tisse en skvett, foruten trampoline og latterkrampe ;)
 
På trampolina i går kjentes det ut som alt innvendig var på vei ut :eek: så selv om man har kontroll er det viktig å knipe ;)
 
Back
Topp