KNIPETRÅD

Kniiiiiiip!! Vi må bare kniiiiipe!!
 
For første gang lakk jeg når jeg nøys! Herregud! Midt i køen i butikken. =P jeg ble helt satt ut selv, og måtte på en merkelig måte sjekke at jeg ikke ble våt igjennom buksa.... Ut av køen og kjøpe truseinlegg...... Oh my..... KNIIIIIP!
 
For første gang lakk jeg når jeg nøys! Herregud! Midt i køen i butikken. =P jeg ble helt satt ut selv, og måtte på en merkelig måte sjekke at jeg ikke ble våt igjennom buksa.... Ut av køen og kjøpe truseinlegg...... Oh my..... KNIIIIIP!
Ja bare å knipe i vei ;)
 
Kniper og Kniper. Merker faktisk at det hjelper. Nå kan jeg fint få nyseanfall uten å lekke en dråpe
 
Elendig på å knipe, men kniper nå i dette øyeblikk:eek::p lurer på å kjøpe sånne kuler, hvertfall etter juni!!
 
Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!
må dere ikke bli slappe på knipinga. :D
 
Huff er dårlig på den knipinga merker jeg... Ikke bra når jeg har begynt å hoste sånn de siste dagene :-/
Kniiiiip
 
Takk for tips ang appen, glemmer ellers å knipe.
 
Takk for påminnelse. Har blitt slakkere de siste ukene, det kan vi ikke ha noe av :)
 
Kniiiiper! Kniper! Hostet en dag jeg var på beina og tissetrengt, og tisset en dråpe :( Så på tide å knipe enda mer tydligvis!
 
Like dårlig på kniping denne gangen også jeg, håper det går bra likevel:) har god kontroll og føler meg ganske så sterk i bekkenbunnen hvis man kan si det:)
 
Back
Topp