samme her! den er utrolig kjekk å haSå fornøyd med den appen som ble anbefalt i begynnelsen av tråden, bruker den fast kl 12 og 18 hver dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme her! den er utrolig kjekk å haSå fornøyd med den appen som ble anbefalt i begynnelsen av tråden, bruker den fast kl 12 og 18 hver dag![]()
Jepp, var på gravidtrening i dag, og der også får jeg knipe, så skal det ikke være noen lekkasjesamme her! den er utrolig kjekk å ha![]()
Trenger ikke Tena Lady du hvertfallJepp, var på gravidtrening i dag, og der også får jeg knipe, så skal det ikke være noen lekkasjehahah

Jepp, var på gravidtrening i dag, og der også får jeg knipe, så skal det ikke være noen lekkasjehahah
HahahahTrenger ikke Tena Lady du hvertfall![]()
Det er seriøst det verste som finnes.. Når du nyser å du kjenner at det kom litt i trusaHahahah

Haha VEIT, ikke annet å gjøreDet er seriøst det verste som finnes.. Når du nyser å du kjenner at det kom litt i trusa
bare å KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPe
NopeHaha VEIT, ikke annet å gjørehaha
Gubben lo av meg der jeg sto med bena i kryss og nøys.. Han skjønte ikke greia ;0)Det er seriøst det verste som finnes.. Når du nyser å du kjenner at det kom litt i trusa
bare å KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPe
ja jeg føler ikke at jeg klarer å knipe like hardt lengerNoen flere som merker at de spenner magen når de kniper? Har blitt en del tyngre å knipe i det siste![]()
Ja det blir verre og verre. Ikke håpløst endaNoen flere som merker at de spenner magen når de kniper? Har blitt en del tyngre å knipe i det siste![]()